Audi 80 "jaje"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flavio
    CBC Senator XXL
    • 13.06.2006
    • 1926
    • 012 Centar
    • KaraWagon 1.4T.Spark

    #16
    Auto je relativno standardan a onako se ponasa.Nije moj,da ne ulazimo dublje u proracun .Bratu je bitno da ide i ne pravi probleme(kad je procitao ovu nasu diskusiju samo je " ,nemate druga posla". ).
    Ovu temu sam pokrenuo,nadajuci se da ce jos neki vozac,bas "jajeta",imati neki komentar.Posto nema takvog(osim @sri,uslovno),i dosadasnje dovoljno razjasnjava stvar.
    Ali,mi smo Cannonci,tako da ... ako ste raspolozni ?!?
    @Hermes NHF .Znam racun,mlatio se i ja time nekad(i ja u stilu "popa i jarica" ) .
    Mene je i u pocetku bunilo to,sto po katalogu recimo,80 1.8N(75KS) ide max samo 167km/h,a ovaj 80 ovako.Drugo,@brick,gume su original valjda 175/70/14.Ako je tako,sadasnje imaju 5 mm manji promer tj. do 1% su manje.Proizvodjaci tolerisu do 2% + - za dimenziju gume?Znaci i tu moze malllo da dodaje.
    Opet,da l' je menjan km sat,ko zna ...
    Evo malo i "dokaznog materijala" (tada su na pr. tockovima bile relativno dobre,TG 635 195/60/15):

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #17
      Mene zanima kakva je razlika izmedju audija 80 sa oznakom "S" i onog sa oznakom "E"? ima recimo 1.8S, 1.8E,2.0E itd...

      Inače sam se dosta vozio u ovom 1.8S i isto ide nenormalno dobro za tu snagu- mislim da ima 90 konja... 160-180 uhvati sasvim opušteno kao da ima 110+ konja.

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #18
        S je karburator, E je ubrizgavanje
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #19
          mogu samo da ti kazem moje misljenje da je unutra sigurno jedan 1.8s...imao sam nekada takvog i tvoja prica se poklapa sa tim...nema sanse da je unutra 1.6 osim ako nesto nije radjeno...i kod mene je bio 88 godiste i imao 5 brzina...90 konja ali je zato isao kao blesav,a za cudo malo trosio(ili mi se to cinilo je jer je imao veliki tank-70 l)..za oznake motora ti isto mogu reci da su svabe muvale mnogo pre nego sto mi i mozemo da pretpostavimo,tako da ono vise ne vazi da kad tamo kupis auto sigurno je sve ok..e sad malo mi cudna tvoja prica za plin ali ajde,sve je moguce,jer znam kakav je benzin dole pa nije ni cudo...eto mozda ima neko podatak koliko zapravo imaju oktana nasi benzini ,ali ne ono napisano vec provereno?i da li uopste kod nas postoji neka ustanova koja to kontrolise?
          ps.tada sam imao komsiju koji je imao 1.8e ili 2.0e i pazi ovo ...moj stari 1.8s je bolje isao ...****o ga je svugde...cudno sta radi napredna tehnologija
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #20
            Ne moram posebno da objašnjavam moju sklonost ka VAG grupaciji.Toliko se bar znamo.Elem, imao sam dva Audija 80 i dva 90.Taj 80 sa motorom sa 75 ks ne može nikako da prebaci 170 km/h pogotovo na gas.Verovatno je problem u brzinomeru koji što se brže vozi više laže.Jedino "jaje" koje ladno prebacuje 200 km/h je 90 sa motorom od 2,3 litra.Ne kažem da konkretni auto ide loše, ali prvi(po veličini) motor sa kojim se "jaje" lepo ponaša je onaj od 1,8 litara što je u to vreme i bio standard za 80-ticu.
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #21
              Kapiram sta pricate.Sumnjam da ovde nije 1.6?!?Vidim na oko da je omanji,zagledao sam malo po pijaci par 80 1.8 carb. .Ova masina(1.6) se razlikuje od tih(1.8).Mislim da tu ipak malo(vise) laze sat.Takodje,bio sam prisutan kad se zadesio losiji plin a upravo se vracali od majstora plinadzije tj. nastelovan da ide sto bolje na TNG.Rezultat,jedvaaa navuce do 160!
              Sta znam ... opet se prisecam voznje onog 80 1.8E(na benzin).Vozio ga na relaciji Loznica-Krupanj-Loznica-Sabac-Pozarevac.Stvarno je lepo isao,i po onim brdima(Stolice itd.) i po auto-putu(na momenat do 180),za svoju velicinu i 112 ks.
              p.s.
              Kad smo vec tu,secam se price kuma za A4 1.6 '96.,tad starog 3 godine,"ma slab je,jedva stigne do 200" !Mislim OK,taj A4 je imao ~100ks,ali koliko je tezi i veci od 80 1.6 ...

              Sad,ko koga i da li laze ... ja se trudim da budem objektivan.

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #22
                Motor 1,6 benz. kao i onaj 1,6D montiran je u "jaje" u najvećem broju slučajeva za Nemačko tržište, zbog njihove poreske politike i gomile likova(pre svega starijih ljudi) kojima su takve performanse vozila prihvatljive uz realno niže troškove!U svakom slučaju u motorski prostor pored 1,6 motora može da stane komotno još jedna mašina!
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  1.8e ili 2.0e i pazi ovo ...moj stari 1.8s


                  Audi je koristio japanski karburator u 1.8S a ono E je maskirani K Jet.
                  sasvim je realni scenario da je taj komsijin E bio neispravan, ionako je retko naci (a i tesko odrzavati) K Jet u potpuno ispravnom stanju.
                  Keihin karburator je poznat po odsustvu bubica tog tipa.

                  a osim motora bitan je i menjac, a u to doba svasta je mesano u kombinacijama, 4 brzine, 5 brzina, 4brzine+E u istom modelu auta.

                  meni se svideo Audi 80 iznutra napred, pozadi je vec vrlo tesan a gepek je komendija sam po sebi

                  ali 100/200 model tog doba je poslastica.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #24
                    uf brick
                    pa u taj gepek je stajalo vise stvari nego u mog xedosa
                    kako ne znam ali...
                    inace gepek je dubok
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #25
                      Drugar ima Audi 80 1.8 i nema obrtomer pa ne bih mogao da ti uporedim kako je kod njega, ali on mi kaze da ga je gurao do 180 i da je mozda mogao i vise da je imao dovoljno dugacku deonicu!

                      Inace sa tim autom se ne bih usudio da vozim brze od 130-140, pa cak i to mi je previse! Imam osecaj kao da vozim na balonima i da cu da poletim svakog momenta!
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • ToNcA
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2006
                        • 868
                        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                        • Mazda 6 2.0d

                        #26
                        Ljudi, imao sam Audi 80 1.6 sa PP motorom. To nema sanse da ide 200. Brzinomer pokaze do 180 sto je realnih negde 170 kao sto i pise u katalogu. Inaceimao je 4 brzine.

                        Sa druge strane auto se odlicno ponasa na putu (mnogo bolje od bilo cega sto je izaslo iz Opela - trenutno vozim Vectru C i sto se lezanja na putu tice ne moze mu prici ni blizu).

                        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #27
                          Sto se tice Opela ne bih da komentarisem, to je sve samo nije lezanje, moglo bi se nazvati plutanje po talasima, samo cekas kad ces da odskocis!

                          Ma strasno, kad god me drugar vozi u tom "jajetu" cim udjem odmah kazem "joj Scania"!

                          Hmmm, Alfa...
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • Car
                            CBC Senator XXL
                            • 07.07.2005
                            • 900
                            • Beograd

                            #28
                            Sta Alfa? Ne znam koliko si ti merodavan da sudis o lezanju na putu tj. da u tom kontekstu uporedjujes druge automobile sa alfom, s obzirom da vozis alfu tek 5-6 meseci, i to jos malu 145icu koliko kapiram.

                            Danas sam golfom dvojkom gtd od 20 i kusur godina morao da obilazim neku 155icu koja se pokvarila blizu pancevackog mosta i napravila zastoj pola kilometra.


                            Hmmmm, Golf GTD...

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #29
                              Kao sto vidis to je toliko redak prizor da si ga dobro zapamtio...ja sam toliko pokvarenih Golfova obilazio da ih vise ni ne pamtim.

                              A sto se tice lezanja na putu, nema potrebe da se vozi i uporeduje Audi 80 "jaje" i Alfa 145. Otvori se hauba i sve je jasno...za onoga ko poznaje osnove fizike.

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #30
                                Pravi drug an drumu bi stao da pomogne, i ne bi se rugao nekom u nevolji... Mislite o tome i jedan i drugi....
                                Jaka stvar, Alfa i Golf, pogotovo Golf...
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X