Stvar navike, ja upravo posebno volim tu njenu osobinu.Nikad se ne bih mogao navići na auto sa mekanim ogibljenjem!Na primer, baš Audi 80 o kome i pričamo ima po meni prilično meko ogibljenje, a u krivinama se naginje više nego što ja volim.
Audi 80 "jaje"
Collapse
X
-
meko ogibljenje i naginjanje u krivinama nisu povezane stvari.
Audi 80 (taj) je prilicno tvrd i neudoban.
za Octaviu ne znam, Fabia je tvrda kao kamen.
ogibljenje prakticno kao da ne postoji, svaka rupica se prenosi na putnike.
za naginjanje u krivinama, kljucni su stabilizatori (tzv balans stangle) i napred i pozadi.
radi stednje, mnoge fabrike ih i ne ugrade, tako i taj AUdi 80 nema pozadi stabilizator.
za po pravcu moze da prodje, cim vidi krivine eto problema..bez obzira na tvrdje amortizere.
nacin kako u VAG-u stede na osnovnim bitnim osobinama vozila.
i ne samo u VAG-u, mnogo sam automobila video da izadje iza fabrike bez stabilizatoravolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Da malo osvezimo ovaj toppic!
Preporucite neki dobar servis za ovaj Audi?
Konkretno,trebalo bi srediti/servisirati karburator.Imate li preporuka za BG ili blizu okolinu?
Gde bi mogao da se pazari set dihtunga,membrana,dizni ... za njegov carb ?
Tnx unapred.
Comment
-
Comment