TOYOTA COROLLA VERSO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mdavid
    CBC Član
    • 16.04.2006
    • 11
    • Beograd

    TOYOTA COROLLA VERSO

    Nedavno sam postao vlasnik Toyote Corolle Verso D4D iz 2002.g. pa me zanima gde vlasnici Toyota odrzavaju svoje automobile i posebno gde nabavljaju delove za njih. Svaki dobronamerni savet bice mi od koristi.
    Pozdrav svima David.
  • Karbo
    CBC Senator
    • 16.02.2006
    • 225
    • Sydney - Land of Downunder

    #2
    Cuj gdje je odrzavaju?
    Samo ti redovno mjenjaj ulje i filtere, pa nece biti ni potrebe za dijelovima.
    Plus vama u Srbiji je mnogo lakse za "kucno" mjenjanje ulja. Ovde ako nemas garazu i ako si baksuz pa te murija uhvati da mjenjas gumu na ulici, kazna. A mogu da mislim da te navataju da mjenjas ulje, najebo si ko zuti.

    Nek je sa srecom Davide i da te sluzi bez ikakvih problema dugo godina.
    I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
    a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
    It will take your breath away!!!
    by David E. Davis

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Psoto nije u garanciji, a nema potrebu za resetovanjem kompa kod uljnog servisa, radi to gde stignes... Ipak, ako hoces zvanicni servis, preporuka je servis preko puta Metroa na Zrenjanincu, MAG i Mijaljevic (koji je mozda najveci fuser, ali solidan sa cenama-njima treba obavezno naglasiti sta sve da rade na kolima)!!!!!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Orlando
        CBC Član
        • 26.12.2006
        • 97
        • Beograd

        #4
        Vidim da se ovde ve? dugo nije pisalo ali da ne bih otvarao gotovo istu temu ovde ?u postaviti pitanja.

        Razmišljam da uzmem Corollu Verso 1.8 SOL iz 2004 godine sa sedam sedišta, prešla je oko 40000, kupljena ovde pa je ovo prava kilometraža.
        E sad me zanima da li je neko ima, šta su mane a šta prednosti. Razgovarao sam sa ljudima iz Tojote i po njima je cena za 1.8 do 14000 jura, mada oni preporu?uju D4-d varijantu, navodno je 1.8 bu?an motor.
        Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Jako interesantan MPV srednje klase, jedan poznanik je odnedavno ima (dodushe nije registrovana, a i nece ostati dugo kod njega... ) i nedavno sam imao priliku da me malo "provoza" po gradu i blizhoj okolini...

          Prvi utisak je zaista interesantna pozicija sedishta u odnosu na unutrashnju "radnu okolinu", jedan pogled na vozacha daje utisak da se vozite na prvom (desnom) sedishtu u visoko-podnom busu i gledate shofera za volanom Znachi, vozio sam se i ranije u ovoj MPV klasi (Xsara Picasso, Megane Scenic) ali sam samo ovde zaista imao osecaj da se vozim u nechemu funkcionalno zaista drugachijem od "klasichnog" automobila, a ne samo u autu sa malo povishenim krovom i izdignutim sedishtima. Vrlo interesantan osecaj. =]

          Elem, Verso kod ovog poznanika je u "najgoroj" verziji shto se motorizacije tiche, dakle 1,6VVT-i. Chudno je da je u jedan MPV model koji je predvidjen i za prevoz maksimalno 7 putnika (plus njihov prtljag) ugradjen ovako slabashan motor (oko 110 KS, ako se ne varam?). Daleko od toga da je taj motor losh, ali ima jaaaako tezhak posao, i mislim da Verso sa ovim motorom treba izbegavati u shirokom luku, jer su performanse vrlo loshe, a bilo nas je samo dvojica u autu Znachi motor se mora stalno vrteti na visokim obrtajima (dodushe lepo i lako se vrti) da bi uopshte ishao, i zbog toga je nakon kratkog vremena buka vec pochela po malo da smara...

          Evo sad sam pogledao na carfolio specifikacije za Verso u verziji sa 1,8 VVT-i motorom. Snaga 127 KS @ 6000 rpm, shto je dosta bolje od 1,6VVT-i (po carfolio 108 KS).

          Medjutim, uzevshi u obzir aerodinamiku i tezhinu ovog automobila chak i u verziji sa 1,8VVT-i motorom mislim da ce nedostatak snage biti ochigledan, jer motor razvija 170 Nm i to "tek" na 4200 rpm. Primera radi, moj auto je lakshi 100-tinak kg od Versa, ima takodje 1,8 motor i 169 Nm i to na nizhim obrtajima (3900 rpm) i josh ima daleko bolju aerodinamiku, i rekao bih da je to neka donja granica prihvatljivosti shto se dobre dinamike vozhnje tiche. Pod tim mislim da mozhesh opushteno da vozish, uvek imash odredjene rezerve za preticanje, na otvorenom da krstarish 110-120 na nekih 3000 rpm (tj. da motor ne smara dok krstarish ) itd itd.

          Pitanje je koliko bi tezhi Verso sa vecim aerodinamichkim otporom mogao dobro da se vozi sa tih 170 Nm, koji su neka donja prihvatljiva mera chak i za moj auto. Ipak se radi o vozilu namenjenom prevozu veceg broja ljudi (pretpostavljam da je to jedan od razloga zbog kojeg ga i kupujesh), a jedna stvar koja ti definitivno ne treba kad vozish celu porodicu u autu je kad motor "ostane bez daha" u trenutku preticanja... Koliko god tehnoloshki dobar bio, VVT-i sa 170 Nm nije dobar izbor za Verso, to je bar moj zakljuchak.

          Znam da je najlakshe ovako pametovati , ali ipak sam mishljenja da je prava mera za Verso D4-D zeldi od dve litre (ako se ne varam kasnije ugradjivan 2,2-litarska verzija). Motor je tehnichki vrlo napredan i opshte priznat kao jedan od boljih u svetu common-rail diesela. Vece inicijalne troshkove pri kupovini ce kasnije jako brzo da "isplati" kroz vrlo nisku potroshnju, tim pre shto verujem da oni benzinci troshe "malo" vishe od fabrichki obecanih vrednosti jer se konstantno moraju "gaziti" na visokim obrtajima za nekakvu propisnu vozhnju (valjda otuda i tvrdnja ljudi iz Toyote da su ti motori "buchni" =]).

          Za takav auto, kojem je zbog namene neophodno dosta obrtnog momenta (daleko vishe od puno snage na visokim obrtajima), koji je u krajnjoj liniji "pravi" porodichan auto, daleko bolji izbor je taj D4-D motor sa svojih 280 Nm na 2000 rpm, jer garantuje daleko opushteniju i mirniju vozhnju, i neuporedivo bolja medjuubrzanja, uz dodushe malo nizhu maksimalnu brzinu. Kad smo vec tu, pitanje je koliko bi chesto vozio porodicu brzhe od recimo 150 km/h, da ne pominjem 180 koliko Verso D4-D maksimalno razvija?

          Sve u svemu, ako mozhesh finansijski da "izgurash", moj ti je savet da poslushash ljude iz Toyote i izaberesh D4-D verziju.

          Shto se svega ostalog tiche, o kvalitetu Toyote nema potrebe troshiti previshe rechi. Sa Versom nemam vecih iskustava ali na poslu imam vec godinama sa vishe sluzhbenih modela iz Toyotinog proizvodnog programa (4Runner, Land Cruiser, Corolla sedan, Avensis) i sve shto mogu da kazhem je da su ti automobili neverovatno pouzdani, vrlo rentabilni jer maltene ne znaju za kvar i vanredno odrzhavanje/servisiranje, mnogi su preshli po 250+ hiljada kilometara i rade bash kao i prvog dana, kad su sa njih tek skinute folije sa sedishta. =]
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            Corolla Verso = Vrlo dobar auto...

            Ja sam svojevremeno ostao iznenadjen odlicnim (za tako povisen automobil ) lezanjem na cesti i ponasanjem cak i pri pretjerivanju... Doduse bio je 2.0 D4-D, sa najjacom opremom, ali ne mijenja sustinu, jako dobar automobil... Sa tom kilometrazom bi morao izgledati kao da je sad izasao iz fabrike... Pa tek je posteno razradjen...

            1.8 VVT ti nece bit problem, bar ne u 80% situacija, a i sumnjam da ces ga bas stalno voziti punog putnika, pa da te stalno smara... Kao i svaki japanac, voli da se vrti i bog... U zavisnosti od cijene automobila i kilometara koje ces prelaziti s njim, donesi i odluku dizel ili benzin...

            Malo je kod nas na Balkanu poremecen taj odnos izmedju goriva u korist dizela, preko svake granice... Nedavno mi je kolega odlucio kupiti auto (ups. ne meni, nego sebi naravno... ), i naravno u odzir dolazi samo "njegovo velicanstvo TDI", a sa proslim je za 5 godina presao okruglo 30.000 km... Kako sada kupuje nesto skuplju varijantu, ali slicnu, ja mu kazem da ustedi te 3.000 EUR na razlici u cijeni, i kupi benzinca... A on ce, "ih a kako su ga onda dobro prodati za koju godinu"...?

            A onda skontam da on ipak trosi svoje pare na to, a ne moje, pa nek kupi sto mu drago...

            Comment

            • Dragon
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2006
              • 963
              • Beograd

              #7
              I ja sam o Toyoti generalno cuo sve najbolje, ali evo nadjoh i jedan suprotan primer.

              http://www.kurir-info.co.yu/Arhiva/2007 ... 2007.shtml
              Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

              Comment

              • Marko001
                CBC Senator XXL
                • 09.09.2006
                • 1070
                • Belgrade

                #8
                bilo je problema sa tim d4d motorima. ne znam zašto, možda zbog lošeg goriva. mojoj komšinici su morali da promene ceo motor u običnoj corolli d4d. ali je imala problema, nisu hteli odmah da joj zamene motor nego je isto kontaktirala evropsku centralu toyote. mislim da je oko 2 meseca imala zajebanciju sa tim dok joj nisu zamenili motor. a sigurno i da je nedopustivo da na autu od 3 godine i manje od 100k km rikne motor.

                Comment

                • Orlando
                  CBC Član
                  • 26.12.2006
                  • 97
                  • Beograd

                  #9
                  Momci, prvo da Vam se zahvalim na komentarima.
                  Pri?a je slede?a, moj drugar koji je kupio taj auto sada ho?e da uzme neki SUV, prodao bi ga ispod tih 14000. Ina?e taj auto je generalno vožen vikendima po Srbiji i kada se išlo na more pošto je radnim danima tu službeni auto. Auto je unutra kao nov, uvek je stajao u garaži, održavan kako treba i baš je "lickan". Znam da je D4-d verovatno bolja varijanta (trenutno vozim dizela i potrošnja je na kaši?icu, ispod 4.5litra), ali ovaj auto znam ko je i kako vozio i znam da je održavan kako treba.
                  Što se mene trenutno ti?e, meni je vožnja od nekih 100-110 puna kapa. Prošla me je brza vožnja.
                  Ako je tih 127 konja malo, a mislim da je jedina razlika izme?u tog motora i motora od 140ks u softveru,možda bih išao na varijantu promene softvera.

                  Pozdrav.
                  Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                  Comment

                  • Dragon
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2006
                    • 963
                    • Beograd

                    #10
                    Meni se cini da je to dobra prilika, posebno sto je poznat i pouzdan vlasnik, a ukoliko je odlucio da ti da popust, tim bolje. Benzinac vise trosi i ima slabije perfomanse od turbodizela, ali bar ne moras da brines oko nekih stvari.

                    Jedan moj komsija vozi taj auto, i moram da kazem da mi se dopada, a kolega je jednom iznajmio u Nemackoj rent a car, ali on nije bio zadovoljan kako se ponasala u voznji. navodno, Nestabilna je u krivini, mnogo "ljulja". Ali, njegovo misljenje nije toliko relevantno jer vozi Mecku 124, pa valjda ocekuje da se svaki auto tako ponasa.
                    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                    Comment

                    • Orlando
                      CBC Član
                      • 26.12.2006
                      • 97
                      • Beograd

                      #11
                      Ma to što je poznat vlasnik je i meni "polazna" ta?ka. Jer auto sa par godina i pravom kilometražom se prili?no teško nalazi.
                      Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #12
                        Ole, kupi opusteno taj primerak. Corolla Verso je mnogo dobar auto, taj motor je odlican i auto ces kasnije vrlo lako preprodati.

                        Comment

                        • Orlando
                          CBC Član
                          • 26.12.2006
                          • 97
                          • Beograd

                          #13
                          Pa najverovatnije ?e tako da bude, nego ne znam koji SUV da mu preporu?im. RAV4 mu je suviše za žene, Land Cruiser mu je mnogo veliki i skup, Suzuki Vitara mu je suviše slaba, a ho?e Japanca. Jedino još Autlender.
                          Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #14
                            X trail?
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • Orlando
                              CBC Član
                              • 26.12.2006
                              • 97
                              • Beograd

                              #15
                              E vidiš, taj mi nije pao na pamet, još je sada izašao novi model, mada mislim da bi mu Autlender ?u?nuo pošto ?ovek nije neki zalu?enik za 4x4 avanture.
                              Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                              Comment

                              Working...
                              X