Volvo C70

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Durango
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2006
    • 590
    • Zemun, Srbija

    Volvo C70

    Drugar hoce da kupi pomenuti model 2002. godiste, pa nas interesuje da li je ovaj motor njihove prizvodnje, obzirom da T4 ima 200 konja! Oznaka motora je B5204T4! Dakle, u pitanju je turbo motor sa 5 cilindara.
    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Koliko je meni poznato postoje dve varijante tog Volvo-ovog "petaka" i to B5204T3 (high pressure turbo) sa 226 KS i 310 Nm, dok je verzija koju ti navodish B5204T4 low pressure turbo i razvija 163 KS i 230 Nm. Naravno, obe su 2-litarske i obe imaju po 20 ventila.

    Znachi, T4 sa 200 KS, koliko ja znam, ne postoji Mozhda greshim...

    Sachekaj brick-a...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      Postoji motor od 200ks i to je motor iz S40 T4 limuzina i karavan. Taj motor nema nikakve veze sa C70.

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Na isto sam i ja mislio, pitao je konkretno za B5204T4 i C70...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Durango
          CBC Senator XXL
          • 01.02.2006
          • 590
          • Zemun, Srbija

          #5
          Znaci u pitanju je identican motor jedino je razlika u turbini?
          Znam da T4 nije isao u C70 vec u S/V40, ali mi je bilo cudno sto on ima 200 ks, ovaj 163.
          Da li to znaci da bi se promenom turbine dobila snaga od 226 konja i da li postoji neki jeftiniji zahvat da se dobije malo konja?
          MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Motor u S40 je 4-cilindras

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              u seriju 40 idu motori sa 4 cilindra, 163 ili 200KS.
              u seriju 70 idu petaci, i standardno su 2.3, 2.4, 2.5, ili 2.8 litara turbo (ovaj poslednji 6 cilindara turbo), pri cemu je 2.3 litara najsnazniji od svih (300KS) zavisno od modela,trzista gde ide i godista.

              za P2 platformu (serija 70 Mk2) obicno je isao 2.5litara turbo sa 200KS, LPT verzija.

              ali, za Italiju zbog poreskih zavrzlama koje vladaju u Italiji Volvo oduvek ima posebno upakovane modele i prodaje samo na tom trzistu umanjene motore od 2.0 litra.


              sto se tice same turbine, LPT i HPT koriste sve isto i obicno jedina razlika je u drugacije postavljenom limiteru snage motora.

              deblokadom limitera LPT verzija (softver) i snaga poraste u proseku 50-70KS.

              za vise je potreban neki vid tuninga, do oko 250-300KS ono sto je fabrika ugradila je uglavnom dovoljno i svodi se na eventualno zamenu kata i softverske izmene u vodjenju motora.

              C serija obicno ima top nivo /paket opreme i obicno jace motore, HPT turbo.

              dakle, porast snage sa LPT na HPT nivo se odvija ukidanjem blokade, nista drugo nije potrebno menjati osim ako je ugradjeni menjac limit da prihvati porast obrtnog momenta (po pravilu automatici su vrlo cesto ugradjeni a manuelni je bio opcija, opet zavisno od modela i trzista).

              www.turbobricks.org koristan link
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Durango
                CBC Senator XXL
                • 01.02.2006
                • 590
                • Zemun, Srbija

                #8
                Hvala svima na informacijam. Nadam se da ce se drugar dogovoriti oko cene za Volvo i uzeti ga. Njemu je cilj da ga digne na oko 200 konja uz ne neka prevelika ulaganja. Mada ja licno mislim da mu je i ovih 163 dovoljno.
                Auto je stvarno zver. Sto kaze brick nema sta nema od opreme. Po meni najlepsa kombinacija koza i aluminijum!
                MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  zaboravio sam da pita, C70 prve druge ili trece generacije.

                  onaj prve generacije ja ne bih preporucio, ima premekanu karoseriju odnosno uvija se pri opterecenju (baza 850 model).

                  ako je iz Italije raste verovatnoca da je motor onaj jaca verzija, 163 KS nije bas nesto za mogucnosti te sasije.

                  u svakom slucaju, vise paznje bih posvetio stanju enterijera (koji je jako skup za popravke) nego stanju mehanike (koju je jeftinije popravljati bar kada je Volvo u pitanju).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    evo sada sam pogledao u ADACovu bazu podataka,
                    C70 model od 97 ponudjen je sa 2.4 turbo motorom (2435ccm)
                    142 kW (193 KS) pri 5100 rpm, uz obrtni momenat od 240Nm pri 1800 rpm. 0-100 deklarisano 7.80 sekundi. ovo bi bio LPT model, prigusen rad turbine.


                    drugi ponudjeni motor je 2.3 turbo (2319ccm) sa 176 kW (240 KS) pri 5100rpm uz momenat od 330Nm pri 2400 rpm. 0-100 za 6.90 sekundi

                    sve se odnosi na standardne motore iz salona, bez ikakvog tuninga.

                    za italo verziju motora u toj bazi nema podataka, ako nadjem javicu.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Durango
                      CBC Senator XXL
                      • 01.02.2006
                      • 590
                      • Zemun, Srbija

                      #11
                      Auto je u Nemackoj i ne verujem da je za Italijansko trziste. Ne znam koja je generacija ali broj sasije je (ako ti nesto znaci) YV1NK48K21J028110. Prva registracija je 11.02. i presao je 139.858 kilometara. Naravno ima servisnu!
                      MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                      Comment

                      • bigfoot
                        CBC Senator
                        • 13.04.2005
                        • 224
                        • Lower Hutt, New Zealand

                        #12
                        Ne znam da li ti nesto ovo znaci ali po Autodati 2005, to je motor T4 2.0T sa 120kW, kao sto mozes videti na slici:

                        “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13



                          pod tom oznakom motora.

                          bez obzira sto je auto u Nemackoj model je (vrlo verovatno) radjen za italo trziste. u Nemackoj nema poreskih granica prema kubikazi a i zbog Audi/BMW/MB trojke po pravilu se nisu nudili umanjeni motori.

                          kako je i D i I prakticno EU dosta cesto se pojavljuju u nemackoj prodaji auti iz Italije, ne bih bio iznenadjen da je i ovde tako.

                          to nista ne znaci ni dobro ni lose, samo navodim kao sasvim realnu mogucnost.

                          nazalost, nemam pristup do nivoa da mogu da unesem VIN i saznam iz fabrike kako je izasao, samo ovako iz posrednih izvora.

                          to sto je 2.0 motor nista ne smeta, jedino sto je malo redji (mada Volvo tog modela je ionako sam po sebi redak) pa mozda hipoteticki odrzavanje moze da bude nesto skuplje nego sa nekim drugim motorom.

                          vaznije je po meni opste stanje ocuvanosti, i vec znas na sta mislim nego lupanje glave oko ovog ili onog motora.

                          naravno ako prioritet nije efekat/potencijal motora za neke "zustrije" vozacke vestine.

                          jedino sto mogu da napomenem je da ti (i drugar) pogledate u istoriju vozila i potrazite info o elektronskom leptiru (trotelu) da li je original iz fabrike, da li je menjan istim (Marelli bi mogao da bude) ili menjan poboljsanim tipom leptira (ne mogu da se setim ko je proizvodjac tog izmenjenog).

                          taj leptir zna da crkne, baca se i menja za novi a operacija bi trebalo da kosta oko 1.000+- evra na zapadu.
                          ovde, racunati uz nase alavosti, reda 2.000-2.500 evra.

                          znam da je bilo najava da ce biti tuzen Volvo NA u SAD od strane udruzenja vlasnika i traziti da se proglasi recall uz besplatnu zamenu ali nisam dalje pratio.
                          Ford kao gazda nije poznat po tolikoj darezljivosti, ako bas nije sateran.

                          kazem, samo proveriti nema razloga za paniku.

                          takodje jos jedna potencijalno skupa popravka van garancije- C4 sistem aktivnog (kompjuterskog) vesanja.
                          ne popravlja se vec menja. za cenu nisam pitao, ali znam da su pominjani srce, bubreg, mozak i slicni termini vlasnika koji su imali tu (ne)srecu da to otkaze.

                          sam motor nema bolesti, osim sto obavezno mora da se (strogo) redovno menja zupcasti kais.
                          tu je bez tolerancije a popravka je prakticno cena novog motora.

                          to je ono sto ja znam.
                          turbo motora ima najvise prodanih u SAD, prati navedeni link i tu svasta mozes da pronadjes.

                          evo ti jos jedan- www.swedishbricks.net kao i www.volvoclub.org.uk ali tu nisu bas posveceni turbo benzincima.

                          i da, to godiste je tzv P2 platforma (novija serija) ako negde natrcis da znas na sta se odnosi taj pojam.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          Working...
                          X