Lopovi iz parking servisa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Williams
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2006
    • 556
    • Beograd- Cerak

    #31
    Da je bolje- bolje je, ali mogli su recimo da daju opomenu nedelju dana pre toga i bar 50% bi sami pomerili automobile. Odgovor parking servisa je bio da je ova akcija bila po pozivu, znaci penzioner kome je dosadno ili baksuz neki besposleni.

    Comment

    • bigfoot
      CBC Senator
      • 13.04.2005
      • 224
      • Lower Hutt, New Zealand

      #32
      Nisam lepo napisao u mojoj prosloj poruci pa cu sad bolje objasniti.

      Nadlezna sluzba u gradu za odredjivanje parkiranja i propisa u vezi njih je gradski sekreterijat za stacionarni saobracaj. U razgovoru sa odgovornim lice u toj sluzbi dobio sam informaciju, da ako parking servis ne PISMENU uredbu/belesku... nemaju nikakvo pravo da mi naplate takvu kaznu.

      A poenta cele zone je to da ti posle odredjenog vremena moras napustiti parking mesto, pa ako ima slobonih mesta sto se ne bi ponovo mogao uparkirati. Treba sedeti u autu pola sata iako ima praznih mesta oko tebe??? Jer ako je tolika guzva onda ti neces moci se uparkirati na sledece mesto.

      @Heinz

      Moja zena nije ponovo pokusala da plati SMS-om vec karticom, a da je pokusala onda bi valjda dobila poruku da ne moze parkirati pa ne bi ni parkirala.
      “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #33
        A šta ako ti i kolega sa posla recimo izađete i samo zamijenite parking mjesta
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          da li ce ovo imati efekta raditi ili pokusavam da bijem bitku sa vetrenjacama?


          doziveo sam nedavno nesto slicno i nisam znao za te clanove uredbe.
          nisam platio kaznu ali sam morao u sred posla da menjam zonu i izgubim poprilicno novca/vremena za koje nisam nista zaradio kruzeci kao poslednji idito unaokolo trazeci durgaciju zonu iako parking mesta ima na sve strane.
          nisam mogao SMSom da ponovo kupim kartu.

          nedavno sam na TV cuo izjavu nekog gradskog sluzbenika, one emisije tipa pitajte naseg gosta, da je uvedena zabrana parkiranja u istoj zoni 2 ili vise pouta zaredom, jer je kao bilo nekakvih zloupotreba.

          ranije je glatko moglo da se parkira 1,2 3 sata vec prema zoni, i onda pomeri auto na drugo parking mesto i ponovo parkira 1,2, 3 sata.

          ovo sto je sada takvo tumacenje je kretenizam kakav samo dokone birokrate (neki pravnik, ekonomista po obrazovanju, drzavni cata) moze da osmisli.

          pa cilj parkiranja je da se plati, a ako se plati i da se slobodno parkira kao nadoknada za to sto je placeno.

          sada niti moze da se plati, niti moze da se parkira regularno jedino moze da se plati doplatna kazna a onda vise nikoga ne zanima ni koja je zona, ni koliko dugo je auto parkiran (moze i danima bez pomeranja, video takve slucajeve).

          PS. nemam nista protiv pravnika, ekonomista, itd ali drzavni idioti obicno se kite takvim diplomama i idu mi sve vise na nerve svojom bezgranicnom gluposcu i smislom za dezorganizaciju.

          da bar inzenjerima (saobracaja) daju da osmisle sistem koji je odrziv...i korektan prema svima.

          nazalost, mislim da bi se borio sa vetrenjacama jer niko nije zainteresovan da promeni apsurdno stanje.


          PS2, nn puta sam video da zlonamerno pecaju goste Beograda sa stranim tablicama ili iz unutrasnjosti i pauk najavise primenjuju na njima.

          koliko je ruzno zateci prazno mesto tamo gde si ostavio vozilo u tudjem gradu, koliko je to gest gostoprimstva u javnim sluzbama i gradskoj Upravi ne dopire do mozga.


          a jos jedna stvar, pri registaciji vozila naplacuje nam se komunalna taksa za godisnje parkiranje vozila na javnom mestu/ulici.

          ako vec hara Parking Servis koja je uopste logika i osnova da se ista usluga naplacuje 2 puta (i taksa i zona) ??

          reketasi, u uniformi
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Nadlezni organ je odredio da je zuta zona max 2 sata i po tome - ili van centra ili menjaj zonu


            ako je takvo tumacenje,nadlezni organ je zreo za mesto gde se leci glava....

            pobogu, ovoliki Beograd, ima blizu 1.000.000 vozila i ima samo 3 zone.

            nemoguce je parkirati se iznova u toku dana u nekoj drugoj zoni a da zadovolji to sto si naveo.

            sta ako se parkiram u zutoj zoni na Dorcolu a onda u zutoj zoni na Paliluli a onda u zutoj zoni negde na trecem mestu ???

            da li je taj gradski organ biou stanju da shvati da se automobil vozi i pomera po gradu.

            moj posao je vezan za kratke, ceste i jako razlicite zone parkiranja.

            to sto si ti citirao kao odluku gradskog organa meni licno onemogucava obavljanje posla, i oduzima mi hleb.

            a taj isti gradski organ zna da trazi redovno takse, poreze, firmarine, svakakve harace i ocekuje da bude namiren.
            odakle ako blokira obavljanje redovnog posla, i time ogranicava izvor prihoda.


            ili je samo jedna obicna velika pljacka drzavnog Parking Servisa i gradskogo organa koji u talu dele klasican reket pod oblandama "nazovi" regulacije parkiranja.

            ako vec nemaju ideje sto ne pogledaju kako se to resava u drugim gradovima, npr u Becu.

            ovo sto je sada je cista otimacina, ako se ne uzima u obzir konrektno mesto parkiranja vec iskljucivo pripadnost zoni.

            kada ce vec ti izbori
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              jel bi da parkiras u centru i da ne razmisljas o zonama, pa idite u garze

              u Beogradu ih gotovo i nema.
              mnoge lokacije (i ulice) u centru grada su bez javnih garaza. Dorcol konkretno nema niti jednu javnu garazu.
              Slavija sa okolinom nema niti jednu garazu.

              deo oko Skadarlije (29. novembra, Dusanove) nema niti jednu garazu.


              ali ima maltene uvek slobodnih pakring mesta koja se sada ne mogu prakticno koristiti i efektivno parkinzi zvrje prazni ili se placaju enormne kazne (po meni na prevaru).

              posao zahteva da koristim skupoceni alat. taj alat je dovoljno velike mase da se ne prenosi rukama/nogama vec vozilom do interventne lokacije.

              bez alata nema ni zanata, kaze nas narod.

              bez auta nema ni obavljanja posla.
              bez posle nema ni prihoda,
              bez prihoda nema ni poreza.


              a onda se gradska Uprava kao iznenadjuje sto je ove godine u Bgd zatvoreno 600 preduzeca/radnji a otvoreno jedva 20tak za prvih 6 meseci.

              a bez privatnog sektora/narocito usluga u gradu nema ni novca za apetite gradskog haraca po zelji.


              srecom, pa se firme iseljavaju ubrzano iz centra BGD na periferiju gde parking nije problem, Novi Beograd i Zemun nisu bez veze liderske opstine po ulaganjima i razvoju privrede.

              a nasta ce liciti centar grada kao spavaonica gradski oci izgleda ne mogu da sagledaju u perspektivi.


              btw, nije problem u javnim garazama, u njima se auti ne cuvaju, razbojnistva i napadi na vlasnike nisu nepoznata pojava, ali u garaze nikako ne moze stati 200-300.000 automobila koji svakoga dana kruze Beogradom u skorije vreme uz ovakav tempo gradnje istih.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                Tako bi prosao svuda, a ne samo ovde

                netacno, u osnovi.

                za svuda ne znam, ali znam da u nekoliko gradova Evrope parking je ogranicen duzinom zadrzavanja na jednom parking mestu.

                a ne u zoni.

                konrektno Austrija i Nemacka.

                u Nemackoj kontrolu parkiranja vrsi komunalna policija, kredom obelezi polozaj gume pakriranog vozila i napravi fotografiju.

                kada istekne trajanje na tom pakring mestu proverava se po oznaci krede da li je auto pomeren.
                ako je pomeren, resetuje se vreme i iznova ( u istoj ulici, istoj zoni) pocinje odbrojavanje limita parkiranja.

                izuzeci su posebne pesacke zone gde je znakom ograniceno parkiranje apsolutno na 15 minuta bez obzira na placanje, na zone...

                i za svaku kaznu potreban je dokaz, fotografija vozila koje je prekoracilo dozvoljeno vreme. nista na casnu rec kao sa nasim sistemom, pri cemu casnu rec daje i casnu rec proverava isto pravno lice- Parking servis.

                kadija te sudi kadija te tuzi...koji to vek pravnog sistema bese...
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • bigfoot
                  CBC Senator
                  • 13.04.2005
                  • 224
                  • Lower Hutt, New Zealand

                  #38
                  Evo ipak sam na kraju platio kaznu .
                  Poenta svega je da nemam slobodnog vremena za borbu sa vetrenjacama, ili ti gradskim lopovim.

                  A shvatio sam da se borim sa vetrenjacama onog trenutka kada mi je Milos Radivojevic (jedan od glavnih poslovodja u parking servisu) rekao da se ne mogu parkirati vise od jedan put u bilo kojoj zoni. Odmah nakon tog razgovora sam prvo platio jednom parkiranje SMS-om u crvenoj zoni i onda nakon dva sata ponovo sam platio SMS-om u crvenoj zoni i sve je bilo regularno, osim mozda da sam stvarno parkirao auto jer bi me mozda opet cekala kazna. Znaci u ovoj zemlji svako moze da radi sta hoce a nas ko ****
                  “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    #39
                    Originally posted by brick
                    Slavija sa okolinom nema niti jednu garazu.
                    Pa na Slaviji imas dva velika parkiralista, sta ce ti i garaza.

                    Takodje si naveo Dorcol, 29.novembar i Dusanovu, oni se nalaze na granici zone, tako da nema ni ogranicenja, niti naplate za parikiranje.
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #40
                      Joj koja crna parkiralista na Slaviji
                      Tamo nema pojma da se nadje mesto radnim danom u radno vreme. Zabodem se u red i cekam svaki put minimum 20 minuta i to u slucajevima kad ima smisla stati u red a ne zablokirati saobracaj...
                      Pola onog dela ka beogradskoj je rezervisano za pauka, jbga znaju se prioriteti.
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #41
                        Originally posted by Williams
                        Da je bolje- bolje je, ali mogli su recimo da daju opomenu nedelju dana pre toga i bar 50% bi sami pomerili automobile. Odgovor parking servisa je bio da je ova akcija bila po pozivu, znaci penzioner kome je dosadno ili baksuz neki besposleni.
                        Taj "penzioner kome je dosadno" je verovatno nas vajni vecito namezeni gradonacelnik, sa pitanjem zasto tako mala para od njih? A ostavili su lepo direktora istog, istaknutog clana SPS-a iz najboljih dana.

                        Po potrebi, i nadvoznjak kraj moje kuce (ugao Ruzveltove/Cvijiceve odnosno Dimitrija Tucovica), u svim gradskim dokumentima nazvan bas tako, nadvoznjak, postaje most. Pa posto je na mostu zabranjeno parkiranje, kada im treba para, samo se zalete i ociste sve, prosecno 2-3 puta godisnje, uglavnom leti, kada su ljudi na odmorima, pa inace slabije "trza".

                        I ne bi mi smetalo da se radi o onoj stvarno pesackoj strani, nego oni se okome bas na onu drugu stranu, po kojoj niko nikada ne ide, a stanujem ovde jos od 1961 godine.

                        I nema diskusije, ima da platis i tacka, ako si maler, jos ce i neki od inace uzasno primitivnih i sirovih pandura koji rade taj posao i da te bije. A pazite, to vise nije 1.450 dinara, to je vec mnogo vise, plus maltretiranje da odes do Slavije ili Kalimegdana, zavisi gde te odnesu.

                        Sto se tice zonskog parkiranja, u Solunu mozes i po ceo dan da ostavis auto na istom mestu - svaka dva sata izvoli platiti 3 eura (cini mi se, nisam siguran za sumu), pa ti izvoli. 12 eura dnevno, ili 240 eura mesecno, pa ko moze, neka izvoli. Nema ih mnogo.
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #42
                          Parking Servis je Javno preduzece i kao takav ne raspolaze prihodima koje sakupi. Tojest, sve pare koje PS sakupi uzme odredjeni gradski organ, od tih para im dodeli novac za njihove troskove (plate itd.) bas kao sto u medicini dele plate.
                          Sto se tice inostranstva, vozim po Nemackoj 2-3 puta godisnje i nisam primetio da moras da se sklonis sa platnog parking mesta kada ti istekne vreme. Svaki put samo ubacim novac u automat i stavim priznanicu na tablu pored stare i nijednom nisam imao problem. Tako isto radim u Italiji i Spaniji i niko ne pravi problem ili bar ja nisam imao zadovoljstvo da se sretnem sa tim.

                          Licno mislim da je ta varijanta da ne smes da se parkiras 2 puta u nizu u jednoj istoj zoni ili da ostanes na istom mestu glupa. Cilj platnog parkinga je sakupljanje novca a ne socijalna pravda. Kakve veze ima koliko sam ja na jednom mestu dok god placam? Sta ako sam se dovezao na pregled u bolnici i ostacu duze od odredjenog vremena? Da istrcim sa iglom i infuzijom na ulicu da pomerim kola? Treba gledati prosek, neko ostaje 10 minuta,neko 1 sat i uvek neko dolazi i odlazi tako da uvek negde ima mesta, ne moramo bas da se parkiramo ispred ulaza koji nam treba.
                          Hipoteticki po ovom pravilu u jednom trenutku svi kojima je isteklo vreme moraju da odu a novi da ne dodju. Dobijamo paradoks, ovi prvi koji su prinudjeni da odu ne smeju da se parkiraju a novi ne dolaze i sta imamo, ceo centar prazan i drzava ostaje kratka za prihod.

                          Ako vec hoce socijalnu pravdu onda neka odrede mesta u svakoj ulici sa 2-3 puta skupljim parkiranjem ali da ne moras da se pomeras, pa kome treba taj ce da placa ceo dan na svakih 30min. Ili jos jednostavnije, prvih 30 minuta jedna tarifa a posle toga 2-3 puta vise i zdravo.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • BRABUS
                            CBC Senator XXL
                            • 15.10.2004
                            • 2399
                            • London

                            #43
                            U Nemackoj je tako da u zonama gde se placa parking ima odredjenih delova (veoma malih i na najfrekventnijim mestima), gde je maksimalna duzina parkiranja ogranicena na odredjeno vreme (od pola sata do sat-dva), ali u isto vreme imas garaza gde god pozelis, tako da to moze lako da se resi. Dodatni paradoks je to sto je kazna za to manja nego kod nas Doduse, varira od zemlje do zemlje unutar Nemacke, ali ja nikad nisam dobio preko 20e, uglavnom 10 i 15. Srecom, vozio na srpske table dok sam imao auto...pa mi bilo sve jedno

                            Comment

                            • NemaN
                              CBC Senator XXL
                              • 29.11.2004
                              • 1560
                              • munze

                              #44
                              gledam ih samo sinoc na parkingu kod interkontinentala....isao na cinemaniju i sad film pocinje u 2030h naravno ja zakasnio i doshao u 2030h tacno tamo na parking kao i vecina ljudi ....samo kad su poceli ovi iz parkig servisa da izlecu iz zbunja i da traze pare za parking (a da napomenem da nema obelezeno uopste da se placa parking)...naravno on stoji pored mene ja zakljucam kola i prodjem pored...kad je skapirao da necu da mu platim samo se okrenuo i nastavio dalje...
                              I'm not caucasian, I'm championship white

                              Comment

                              • jaksa
                                CBC Senator XXL
                                • 23.10.2004
                                • 701
                                • Novi Beograd, SC

                                #45
                                Taj parking se ne placa, zato i nije obelezeno

                                Comment

                                Working...
                                X