Vozacko iskustvo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #16
    @Boris Lozac

    kao sto rece Tetak, dobro je sto si svestan svojih gresaka, to je resenje pola problema. Saobracaj po Bg je ludnica, pogotovo ako si nenaviknut na njega, ali sve to dolazi s vremenom. Iako sam vozio po mnogo gradova vecih od Bg po Evropi, nigde nisam imao ni priblizno mnogo problema kao po Bg. Sri moze da potvrdi

    Ne sekiraj se, sve dolazi sa iskustvom

    Comment

    • Boris Lozac
      CBC Član
      • 14.06.2006
      • 38
      • Beograd

      #17
      Originally posted by Pop_Djujic
      pun auto drugara ili jos gore devojcica moze samo da ti oteza tvoje dalje usavrsavanje voznje,ne kazem da netreba sad nikoga da vozis ali kada ti se u auto natrpa brda njih a ti si jos neiskusan pa krene da prica svako neku svoju pricu a ti jos malo i budes hteo da se pokazes u sto boljem svetlu veruj mi tad tesko da ces nesto nauciti,jedino ces biti blizi tome da napravis neku gresku,jer ces zarad toga da drugari vide kako ti vozis precenjivati svoje sposobnosti.

      nadam se da si me skontao,ali veliki plus ti je sto si svestan da nisi bezgresan ...

      mislim da je rekao u nekoj temi da vozi golfa 2...
      Nema to nekog uticaja na mene, jer je isto bilo kad sam sam vozio pre toga i sa drugarima. Nemaju uticaja na mene ta dobacivanja ili tako nesto, a i nisu mi ortaci takvi.
      Ne pravim te greske namerno, svestan sam ja saobracaja oko mene, nego je mislim glavni problem ta cinjenica da lako mogu da se izgubim zbog nepoznavanja grada i prisustvo toliko nestrpljivih vozaca, koji te bukvalno primoravaju da vozis brze a ja ne zelim da vozim brzo u pocetku, jer ne kontrolisem automobil onako kako zelim.
      Sve mislim da ce da me klepi neko odpozadi kad recimo kocim na semaforu ili na nekom skretanju, sve mislim da sam rano poceo da kocim, tako neke stvari me proganjaju.
      Da, u pitanju je Golf II GT..
      LFS - sheer driving pleasure

      Comment

      • SAAB PoWeR
        CBC Senator XXL
        • 26.04.2005
        • 1394
        • tu iza coska(Milwaukee USA)

        #18
        samo da znas jednu stvar , nije sve u iskustvu , jako puno ljudi se hvali kako oni imaju vozacko iskustvo , nemoj to da te ohrabruje , da imas neznam kakvo iskustvo , nikad neznas kad ce te sta strefiti na putu , delic jedne sekunde je dovoljan za gresku .
        ja vozim oko 7 godina znaci poceo sam 2000 godine da vozim , za volanom kamiona sam napravio preko pla miliona milja , za volanom auta oko 180 hljada milja
        uio dosta ljudi da voze , vidjao svakakve , pogotovo za volanom kamiona , svi su to KOI SVE ZNAJU ali kad se suoce sa stvarnoscu cela prica se menja , ljudi postaju manji od makovog zrna
        tako , nemoj misliti da znas , NEGO UCI I UCI jer nikad za svoga zivota neces nauciti ... svaki dan nesto novo ...
        koncentracija , opustenos i najvaznija stvar , MISLI STA RADIS ...
        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

        Comment

        • nele22
          CBC Veteran
          • 22.10.2005
          • 111
          • BIH , okolina Modrice

          #19
          Na sve ovo cu samo da dodam : OBRATITE PAZNJU U RASKRSNICAMA , JER PUNO JE GROBLJE ONIH KOJI SU IMALI PRAVO PRVENSTVA !!!
          Samo polako i pun gas ! ! !

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #20
            Uh, nele, koliko si ti u pravu.....

            Borise, podigao si pravu temu iz hangara... iskustva nikad dosta.
            Ne sekiraj se, svi kroz to prodju, pa ces i ti Samo opusteno, radije idi sporije i zakasni ili potrosi vise vremena nego da napravis glupost. Vreme i kilometri donose iskustvo, a potrebne su godine....
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #21
              Voznja se uci a dobra voznja se vezba. Pokusaj da nadjes nekoga, ko ce ti preneti znanje nekih tehnika voznje.
              Situacije u saobracaju pokusaj da predvidis, i da se pripremis, da budes u poziciji da imas vise resenja za sutuaciju. Oslanjaj se sto manje na tehniku vozila, vise na rezim voznje. Gledaj da ne ulazis u probleme koji se resavaju naglim manevrima.
              Pokusaj da ne budes smetnja u saobracaju vozeci "svoju voznju", tada proizvodis nezgodne reakcije ostalih ucesnika i uvodis sebe u problem. Ne nislim na psovke i price, ali nervozna preticanja, ili kocenja drugih, uvode i tebe u problem.

              Poz.

              Comment

              • Boris Lozac
                CBC Član
                • 14.06.2006
                • 38
                • Beograd

                #22
                Originally posted by Vladd
                Pokusaj da ne budes smetnja u saobracaju vozeci "svoju voznju", tada proizvodis nezgodne reakcije ostalih ucesnika i uvodis sebe u problem. Ne nislim na psovke i price, ali nervozna preticanja, ili kocenja drugih, uvode i tebe u problem.
                Izvini, ali nije mi najjasniji ovaj deo, na sta konkretno mislis?
                LFS - sheer driving pleasure

                Comment

                • zvrle
                  CBC Senator XXL
                  • 01.11.2005
                  • 961
                  • Beograd, Batajnica
                  • Golf 4

                  #23
                  Ja sam imao slicno iskustvo, polozio 2000 vozio 1 god aktivno, posle sam vozio u prekidima (jer nisam auto) sve do 2004 od kada imam svoj auto.

                  Ja nikada necu zaboraviti svoju prvu voznju sa vozackom. Otisao sa caletom po vozacku, u Ljermontovu, i krecem kuci i kao po navici krenem ka suvozackim vratima i cale kao jesi ti polozio ili nisi, sedi na pravo mesto Ja vec u utrtio, ucio da polazem na jugu a cale je tada vozio hondu accord, kao nebo i zemlja.
                  To je bio januara ali znam da kada sam dosao kuci da mi je majica bila skroz mokra. Upao u guzvu na gazeli, cale me iscimao da idemo na kruzni tok na novom beogradu...Nakon toga sam (par meseci ) vozio sa caletom, sto po gradu sto van grada (i danas se secam voznje do Zajecara ) i stekao neko osnovno iskustvo.
                  Obavezno vozi sa caletom ili nekim ortakm ko ce ti objasniti fore,koja je ulica jednosmerna, kada da se prestrojis jer je posle ta traka za levo i sl.

                  I da vozi svoju voznju, nemoj da dozvolis da te neko isforsira da vozis brze nego sto mislis da treba.Ako ti se neko nabije u **** i pocne da te smara samo ga iskuliraj, obice ce te vrlo brzo.
                  Meni su svirali, ambledovali, mlatili rukama kao ajde bre brze (tada sam bio pocetnik pazio na ograncinja 60km/h + 10-20 km/h preko ) ali ja jednostavno tada nisam bio spreman da idem vecom brzinom.

                  Danas je druga pirca Vremenom sam stekao osecaj za saobracaj, brzinu,razne situacjie...ali daleko od toga da sam prestao da ucim...imam ja jos da se ucim i svesatan sam toga.

                  Nadam se da sam ti bar malo pomogao.
                  “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                  Comment

                  • alt+64
                    CBC Senator XXL
                    • 27.02.2006
                    • 571
                    • bgd

                    #24
                    Aj da probam malko nekonvencionalniji pristup

                    1. Zaboravi sve sto su te ucili u autoskoli.
                    Ako ces svaki put kad treba da skrenes razmisljati dal prvo da pogledas u retrovizor ili das migavac i dal si pogledao preko ramena, nikad neces stvarno nauciti da vozis, a ni da se opustis. Pogotovo ne po bdgu.
                    Npr. nemoj da gledas u retrovizor zato sto ti je tako rekao instruktor, ili ker ili biloko, nego zato sto valjda osecas potrebu da imas pregled situacije oko sebe. Isto tako, nemoj da radis nista za cime ne osecas potebu, i ne cini ti se logicno(nadam se da ti je IQ bar 3cifren ). Tek tada ces moci da se potpuno opustis, i da uzivas u voznji.

                    2. Izadji u 4 ujutru na auto-put, daj gas i cekaj dok se skroz ne us*res. Onda ga drzi jos 10tak sekundi, pusti ga i lagano se vrati kuci. Saznaces 1) svoje trenutne granice, i bitnije 2) videces da iza njih nema nista preterano interesantno da bi ih prelazio pre nego sto se osetis siguran.
                    eto

                    Comment

                    • Boris Lozac
                      CBC Član
                      • 14.06.2006
                      • 38
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by zvrle
                      I da vozi svoju voznju, nemoj da dozvolis da te neko isforsira da vozis brze nego sto mislis da treba.Ako ti se neko nabije u **** i pocne da te smara samo ga iskuliraj, obice ce te vrlo brzo.
                      Meni su svirali, ambledovali, mlatili rukama kao ajde bre brze (tada sam bio pocetnik pazio na ograncinja 60km/h + 10-20 km/h preko ) ali ja jednostavno tada nisam bio spreman da idem vecom brzinom.
                      To me najvise nervira, kuliram ih ja, ali se bojim da me majmun ne udari odpozadi koliko vole da se nabijaju na branik. Kao ON MENI trubi, a ja vozim po ogranicenju. Stoka, svima bi im bre oduzeo dozvole i davao najstrasnije kazne.
                      Ne kazem da na nekom pravcu treba da vozim ko baba, ili na autoputu, ili slicno, ali covece sta mi bre trubis u naselju ako ja idem 60, ne moze brze! NE SME brze!

                      E da, pomogao si mi, kao i svi predhodni postovi. Hvala na podrsci

                      @ alt + 64

                      Da, slazem se za to sto si rekao. Ne treba uopste voziti napamet i ko ****** kad si na polaganju. Ono kao, brzo okrenes glavu samo da bi pandur video da si okrenuo glavu, a ustvari nista nisi video
                      To za autoput cu probati
                      LFS - sheer driving pleasure

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        dok ne upoznam grad
                        nikada ne?eš upoznavati sve gradove unapred u kojima?eš se zate?i da voziš, pogotovu kada se nadješ u prilici da voziš u nekom velikom gradu sa gustim saobra?ajem. (BG je mali grad, malo automobila u svetskim razmerama).

                        što se konkretne situacije ti?e, u saobra?aju ne važe ubedjenja nego pravila.
                        tu na uklu?enju sa lokalnog puta (iz pravca Sajma) na glavni put-autoput postoji saobra?ajni znak trougao koji ti nalaže da se zaustaviš.

                        dakle nemaš prednost i moraš da propustiš vozila, taj autobus i svako drugo.

                        a ?ak i da nema znaka važi opšte pravilo da kada se uklju?uješ sa sporednog puta na glavni put uvek propuštašt sva vozila i sve pešake na glavnom putu (recimo da je raskrsnica sa peša?kim).

                        auto put je put najvišeg reda, i na njemu vozila imaju prvenstvo sama po sebi.

                        savet je da dok si još mlad voza? pokušaš da ne voziš na ose?aje ve?da ustanoviš pravila, poput pra?enja znakova u daljini ispred vidnog polja, da osmatraš raskrsnice i sva ukrštanja puteva pre nego odlu?iš da skreneš sa trenutne putanje.
                        takodje da ne veruješ slepo znakovima prvenstva prolaza i stop ve?da i pored toga vizuelno utvrdiš da je tebi ?isto.

                        isto se odnosi i na semafore, i ako imaš zeleno gledaj dobro stanje na ulicama koje vode kao raskrsnici pošto kod nas nažalost ima mnogo idiota koji namerno prolaze kroz crveno u najnemogu?ijim zamisljenim saobra?ajnim situacijama.

                        džabe ti pravo prvenstva ako te ****** odvali velikom brzinom sa boka.

                        kada voziš po gradu obrati pažnji i na šine odnosno tramvaj.
                        on ima posebnu semaforsku regulaciju, a i ina?e ima prvenstvo.

                        kada se uklju?uješ na autoput koristi traku koja se zove ubrzavaju?e-pristupna.
                        jako veliki broj naših voza?a ne zna da vozi na autoputu.
                        ta traka koja te vodi da se uklju?iš kako ime kaže služi da ti ubrzaš sa svojih 20-30-50 na nekih 80-100 tako da možeš efikasno i beznedno da se odmah uklopiš u saobra?ajni tok.

                        mnogi neiskusni voza?i izlete sa sprednog puta tako da se uklju?e na autoput sa puževih 30-50 i time izazivaju ko?enje kolone koja naidje ili još gore promenu traka i putanje kretanja.

                        i njima je lakše voziti bez promene ritma a i tebi je lakše da se uklju?iš kada prvo dovoljno ubrzaš za tempo vožnje kakav je na autoputu.

                        i naravno ŽMIGAVAC, najvažniji element tvoje komunikacije u saobra?aju.

                        uvek koristi kao naviku, jer time drugima objašnjavaš svoju nameru kuda ?eš pro?i vozilom, kojom putanjom.

                        takodje, ako daš žmigavac time nisi stekao pravo da skreneš i nekom prese?eš put, to je samo tvoja namera koju saopštavaš a skre?eš tek onda kada nikoga ne ometaš da promeni svoj stil vožnje i putanju kretanja.

                        takodje gledaj da voziš tako da predvidjaš dogadjaje, i što manje koristiš ko?nicu.

                        ?esta upotreba ko?nica odmah odaje neiskusnog voza?a koji teško konstroliše smo vozilo.

                        pedala gasa i menja? je više nego dovoljno za te?nu vožnju.

                        toliko od mene, za po?etak.

                        i bez straha, niko se nije rodio nau?en da vozi, i svako može da stekne tu veštinu kroz vežbu i iskustvo.

                        za to obi?no treba i vreme, kilometri razli?itih puteva da se nakupe i da dobro upoznaš mogu?nosti svog vozila.

                        vozila su veoma razli?ita po sposobnostima, ti kao voza? si mozak, ti moraš da osmisliš dokle i koliko možeš da koristiš osobine vozila a kada je tvoja želja nemogu?a za dato vozilo.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Pop_Djujic
                          CBC Član
                          • 16.12.2006
                          • 73
                          • Beograd

                          #27
                          ok je biti oprezan ali nevalja brate ni da se toliko bojis nece te svako ko ti se nabije u branik udariti a i ako te cukne on je kriv salim se malo ali opusti se vozi svoju voznju neugrozavajuci druge i nemas da brines.
                          Mozda jesi brzi,ali nisi ludji !

                          Comment

                          • Williams
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2006
                            • 556
                            • Beograd- Cerak

                            #28
                            Alt + 64
                            2. Izadji u 4 ujutru na auto-put, daj gas i cekaj dok se skroz ne us*res. Onda ga drzi jos 10tak sekundi, pusti ga i lagano se vrati kuci. Saznaces 1) svoje trenutne granice, i bitnije 2) videces da iza njih nema nista preterano interesantno da bi ih prelazio pre nego sto se osetis siguran.
                            Sa ovim se ne bih bas slozio, narocito sa pocetnikom koji je tek krenuo da vozi, koji jos nema osecaj, nema mirnu ruku, i ne dao Bog da pri nekoj toj brzini naglo pomeri volan.
                            Moj ti je savet preko 130 da ne ides prvih 4 meseca.

                            Comment

                            • zvrle
                              CBC Senator XXL
                              • 01.11.2005
                              • 961
                              • Beograd, Batajnica
                              • Golf 4

                              #29
                              Originally posted by Boris Lozac
                              To me najvise nervira, kuliram ih ja, ali se bojim da me majmun ne udari odpozadi koliko vole da se nabijaju na branik.
                              U takvim sitacijama nemoj da kocis, odrzavaj trenutnu brzinu.
                              A inace ovo nabijanje na branik nema veze sto si pocetnik, budi spreman na to. Meni se lik pre neko vece nabio na branik na batajnickom drumu,vozim 90km/h (60 je ogranicenje) u koloni i on se zalepio na mene i kao amblednuje ,******, obisao me posle 2 min.
                              “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #30
                                Opustencija... i ja umem retko da se zalepim za sporaca... obicno neki pocetnik za volanom. Ne sviram, ne blicam, sacekam povoljan trenutak i obidjem. Svi sko mi bili pocetnici. Vozi u pocetku svoju voznju i to je sve. Kako vreme bude prolazilo sve ces vise pratiti saobracaj i ici s njim, a to je i najbolje.
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X