sta je ovo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    sta je ovo

    trazio nesto za saab-a i naletim na ovako nesto





    nikad video tako nesto , koliko sam razumeo , da se takav klip koristi u hondi , dvotockasu , koju god informaciju nadjem , na italianskom ili francuskom
    kako ovakav motor radi , sta ako dodje do trokiranja neke svecice , kako to moze da utice na klip
    Moto Honda (NR 750)


    [img][/img]
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Ako sam dobro video to je jedan klip s dve klipnjace i 4 para ventila ?!
    Lepa ideja Ima i nekoliko svecica ?
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      da dobro si video , ima 8 svecica i motor ima cetiri takva klipa dva napred dva nazad nesto kao twin motori
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • AreOut
        CBC Senator XXL
        • 22.07.2006
        • 590
        • Zabjelo

        #4
        Heheh motor ima osam ventila po cilindru tj. 32 ventila na 750 kubika i u V4 je rasporedu, pravljen je 1990. i ostao je moj dream bike koji i dan danas kosta 50ak hiljada era a bice sve skuplji i skuplji

        Mogao bih dosta da pisem o tome al mi se bas spava.

        Predstavljena je u Tokiju 1989 godine sa zadatkom da to bude tehnicki najnapredniji motocikl



        Motocikl je predstavljao superiornost Hondine tehnologije izrade sportskih motocikala naspram konkurencije.
        Primjer je bio i motor koji je imao 8 (jos jednom, osam) ventila po cilindru.
        Da bi se to postiglo cilindar zapravo i nije bio cilindricnog nego elipsoidnog oblika.
        Klip je pratio taj dizajn i dobijamo jedinstveni V4 motor.



        Klip sa dvije kljipnjace, i radilica je imala prihvat za osam kljipnjaca (eto neka slicnost sa Moto Guzzijem)

        Motor je imao indirektno napajanje gorivim (1989 godina je u pitanju).
        Neke ,,sitnice'' po kojima se motocikl rezlikovao od ostatka su recimo oplate motocikla izradjene u cijelosti od ugljenicnih vlakana ili tockovi od magnezijuma.
        Instrument tabla je opet bila prica za sebe, postavljena na tablu od ugljenicnih vlakana podeljena na dva dijela analogni i digitalni



        Sva ta tehnologija na papiru zvuci inpresivno, kao i upotrebljeni materijali. Sve je bilo lijepo i za vidjet uz jos ljepsu cijenu od 100.000 tadasnjih njemcakih maraka.

        No, sta je ona konkretno nudila: 125 KS pri 14000 o/min i 68 Nm pri 11.500 o/min.

        Inace od ukupno proizvedenih 350 komada bilo je desetak sa 145 KS a fabrika je zadrzala za sebe one sa pocetnom snagom od 160 KS ali valjda zbog pouzdanosti ih nisu pustili
        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          e sad je vec jasnije , sta bi sa tim motorima , sto su odustali od proizvodnje , nisu se pokazali ili cena krsi sve , i koja je bila ukupna tzina dvotockasa , 160 konja za 1989 godinu zvuci kao zesce budzenje u poredjenju sa ostalim markama
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #6
            160 konja su imali fabricki prototipovi, 145 konja ima samo nekoliko a 90% je sa 125 (vrlo underpowered, mada je Gixxer750 opet bio 10ak konja slabiji onda).

            Planirana je limitirana serija
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Za koncept je mnogo dobro! Ali bas!!!

              Steta sto se nije islo u neki vid serijske proizvodnje, mora da se nije pokazalo mnogo isplativim? A zasto i kako taj koncept klipa "nepravilnog" oblika s vise klipnjaca nije zaziveo posle tog modela ?
              Vise me interesuje motor nego tockovi, tabla...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • AreOut
                CBC Senator XXL
                • 22.07.2006
                • 590
                • Zabjelo

                #8
                Pa vjerovatno su procijenili da to ne bi bilo bas komercijalno isplativo, ipak bi tu isao dosta skuplji proces proizvodnje i skupi materijali itd.

                Mada ne znaci da necemo vidjeti skorije nesto slicno (nadam se)
                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                Comment

                • NemaN
                  CBC Senator XXL
                  • 29.11.2004
                  • 1560
                  • munze

                  #9
                  mozda je to tehnologija koju koriste u moto GP-u ...jer koliko sam gledao drze sve kao tajnu ....od motora, koliko ks-a....

                  najbolje sto ti motori ne mogu da se kupe jer jednostavno nisu vredni svega sto su ulozili u njih, mozes da ih iznajmis i kostaju 1mil godishnje
                  I'm not caucasian, I'm championship white

                  Comment

                  • AreOut
                    CBC Senator XXL
                    • 22.07.2006
                    • 590
                    • Zabjelo

                    #10
                    Koji motor ne moze da se kupi?! Ove NRke se prodaju po 50ak hiljada, a polovnu GP masinu mozes naci za stotinak (pogotovo od nekih malih timova), naravno kad prodje nekoliko godina vjerovatno

                    Inace MotoGP sasvim sigurno nema 8 ventila po cilindru jer bi to jelo malu djecu i bilo apsolutno nekonkurentno ostalim timovima
                    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      citao sam negde da ce novi motor za yamahu r1 , koi ce doci na trziste u 2007 godini , biti radjen po nekim GP standarsima , tako da ce ga jos vise pogoljsati ovi sada izmedju 2004 i 2006 imajusvoje mane ali kako kazu da ce se sve to prevazici i jos vise poboljsati , ali za taj hondin motor , mi nije jasno cemu tolika cena , kakvi su tu onda materijali upotrebljavani ...
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Nisu nikakvi specijalni materijali. Problem je samo tehnologija izrade elipsastih klipova i cilindara.
                        To sto ima 8 ventila poi cilindru mu ne znaci nista, prakticno to su 2 slepljena klipa sa po 4 ventila. Ono sto se dobija je veca kubikaza pri istim gabaritima motora samim tim i usteda na tezini. Sto se tice snage nije nista jaci od standardnih motora po litri.....tih godina su i kawe i yamahe i suze kao i sama honda imale tolike snage.

                        Da je tehnicko savrsenstvo jeste....ali dzaba....
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • AreOut
                          CBC Senator XXL
                          • 22.07.2006
                          • 590
                          • Zabjelo

                          #13
                          Od 750 kubika nijedan nije imao 125 ks koliko se ja sjecam, a pogotovo ne 145

                          Tek Gixxer od 2004. (K4) ima 147 KS ili tako nesto
                          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #14
                            Podaci navedni za ovu Hondu su tačni.Zamisao je bila da se mašina ponaša kao da ima 8 cilindara pa je ovo dovelo do "spajanja cilindara", dizajniranja ovalnih klipova , veoma komplikovane tehnologije pogotovo za ono vreme.Inače Honda je poznata i po motoru od 125 ccm sa šest cilindara koji se tamo dalekih 60-tih okretao,ako se dobro sećam na nekih 18000 rpm(možda i više).Ovaj motocikl od 750 ccm mislim da je imao oznaku NSR i bio je zaista tehnološko čudo!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • AreOut
                              CBC Senator XXL
                              • 22.07.2006
                              • 590
                              • Zabjelo

                              #15
                              NR, NSRke su bili dvotaktoli(eh mladosti pusta).
                              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                              Comment

                              Working...
                              X