sta je ovo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #16
    Baš tako, mislim da je NSR bila sa 400 ccm i tri cilindra!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • AreOut
      CBC Senator XXL
      • 22.07.2006
      • 590
      • Zabjelo

      #17
      To je bila NS400R i to je najjaci serijski Hondin dvotaktni motor ja mislim.
      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        I Kawa bese imao onaj ludi H1 500cc tri cilindra dvotaktni. Ne ponovilo se. Za samoubice.

        Comment

        • AreOut
          CBC Senator XXL
          • 22.07.2006
          • 590
          • Zabjelo

          #19


          Evo jos jedna.
          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

          Comment

          • Impuls
            CBC Član
            • 28.02.2006
            • 64
            • Vrsac

            #20
            Honda NR 750

            Taj motor je prvo nastao za Moto GP, mislim da se zvao takodje NR ali 500. Izgleda da su u Hondi precenili mogucnosti ove tehnologije pa odmah krenuli i na komercijalnu drumsku varijantu. GP motor se tada vrteo na 18 000 rpm, ali nije postigao uspeh, bas kao ni model NR 750. Tadasnji komentari ljudi koji su ga vozili (750ccm 125 KS) je bio prilicno mlak : nista spektakularno za ogromne pare. Tako je NR 750 ostala zanimljiva samo za kolekcionare kao svojevremeno tehnicko cudo, pokusaj dostizanja inzenjerske perfekcije. Nazalost daleko je to bilo od legendarnog motora sa 6 cilindara i (ako ne gresim) 350 ccm (125-ica je mislim imala 4 cilindra) sa 17 000 rpm iz tih 60-ih.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Originally posted by AreOut
              Od 750 kubika nijedan nije imao 125 ks koliko se ja sjecam, a pogotovo ne 145

              Tek Gixxer od 2004. (K4) ima 147 KS ili tako nesto
              Imali su i GSX i YZF i ZXR od 120-130KS, 145 vec ne ali to i nije islo u redovnoj seriji vec limitiranoj, unikati, za trke a to su imali i ostali navedeni
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • AreOut
                CBC Senator XXL
                • 22.07.2006
                • 590
                • Zabjelo

                #22
                120 konja mislim da je do 1992. samo gixxer imao 125 YZF ali se u Evropi prodavao od 93. koliko mi se cini mada sam vec zaboravio, u svakom slucaju NR nije ni pravljen da postavlja rekorde kao serijski motor, a tih 145 konja je moglo biti dobijeno uz neki dogovor koliko se ja sjecam. Bila je na carclassic cini mi se jedna u Francuskoj nevozena za 50.000 i imala je 145 konja potpuna serija.
                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #23
                  Bez obzira na komercijalni uspeh ta NR Honda je u tehnološkom smislu bila pogotovo u to vreme nešto nepojmljivo.
                  Taj Kavasaki se zvao Mach III i imao je lude performanse(za to vreme) ali nikakve kočnice, nikakav ram i nikakvo ogibljenje.
                  Honda NS 400R je bila u trilingu sa Suzukijem RG 500 i Yamahom RD 500.Sve su to bile praktično replike trkačkih motora i bile su vrh razvoja 2T tehnologije.Bili su to odlični motori koje je ubila ekologija(pre svega) i potrošnja goriva.
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  Working...
                  X