na tehnickom ne znam, ali na nezavisnom testiranju bili su ne bas sjajni rezultati. ako se secam CO je bio oko 1.2, CO2 12 a HC oko 800-900. NOx se ne secam.
okvirni podaci za LPG.
to je bilo neposredno kada sam uzeo ovaj auto, a pre toga auto nije vozen oko 3 godine.
fabricka specifikacija za benzin pri kontroli je 0.7% CO pri 750 rpm na leru mereno pre katalizatora.
ocekujem da se na sledecem testiranju podaci da budu bitno bolji, da se motor oslobodio taloga redovnom voznjom.
posto sam video uzivo da je na LPG CO izmeren negde 0.1nesto %, (nesto manje od 0.2%) mislim da je 1.8% CO bas jako mnogo pogotovu za LPG.
izmereni HC je bio oko 50 (ako se dobro secam, neki dvocfreni broj).
auto Reno Espace, ubrizgavanje LPG.
Od kad to?
Ja bio pre oko mesec dana i niko ni rec o tome... Jos su me pustili bez jednog dugog svetla, a i dok se jedan igrao dynoa drugi je vec poceo da pise one papire, pa bi me realno pustili i s losim kocnicama.
Šta nije valjda da su to uveli kao obavezno ili to samo na lični zahtev u nekim boljim servisima. Znam da većina tehničkih imaju te aparate za merenje ali ih niko ne koristi.
danas idem na pregled pa javljam
'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!
u PL na tehnickom je to prva stvar koju rade
a inace - W126 280S 1983. - 3,04 (ali je ulje bilo 22'C)
Rover 214Si 1998. - nesto oko 0,1 (ne sjecam se bas...)
Comment