Svedski auto , rezervni motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Svedski auto , rezervni motor

    Ovako.

    Imam nameru da slozim jedan motor sebi za rezervu i da ga donesem u delovima u Vrbas.

    Kakva su moja prava da to uradim.

    Dakle, imam samo Svedsko drzavljanstvo, auto je na S tablama itd. ali usled nedostatka specijalnih delova koje koristim, dakle u Srbiji nepostoje, moram da imam jednu rezervnu masinu.

    Sto bi rekli, kao rezervni tocak, jer motor se kod nas i netretira nimalo drugacije nego li kao potrosni deo, guma, i bilo koji drugi rezervni deo.

    Posto nekoristimo nista u Svedskoj, mozemo da menjamo motore na svakih pola sata ako ocemo, znaci uvek je auto street legal.

    Da li dakle, imam pravo da unesem svoj motor u delovima za sebe i da ga ostavim za za rezervu?

    Kontruktivne odgovore molim.
    Sta kako itd. itd.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    Koliko ja kapiram, problem mozes imati samo sa blokom na kome se nalazi broj, ostalo bi mogao bez problema da uteras u zemlju.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • Williams
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2006
      • 556
      • Beograd- Cerak

      #3
      Mislim da motor ne moze legalno da se uveze ako nije EURO3, cak i ako je rezervni deo. Moj predlog je da uvezes ceo auto sa tim motorom unutra i da ga po potrebi "prekucas".

      Delove same po sebi mozes da uvezes bez problema, mozda eventualno mora carina da se plati.

      Comment

      • ĆOMI
        CBC Senator XXL
        • 31.08.2006
        • 1705
        • Braće Jerković,Vozd
        • Stilo JTD 16V

        #4
        Postoji mogucnost da se ceo motor lepo i legalno uveze kod nas.Potrebno je samo imati racun da je negde kupljen(izmuvati blanko racun) i uredno ga uneti u zemlju.Ako je bas potrebno,a mislim da nije,moze i neko ko vozi Saba iz Srbije da ga uveze umesto tebe,na svoju saobracajnu.Na kraju,sa racunom i potvrdom ulaska u zemlju,ostaje samo platiti carinu,i motor je legalan!
        OPEL CLUB SERBIA

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Blok moze da ima papire da je origialni motor iz shasije auta koji sada vozim.
          Dakle kao fabricka ugradnja.

          Blok moze da bude bez broja sto je takodje ucestala stvar kod nekih proivodjaca.

          Sta u tom slucaju ukoliko nema broja uopste?

          Sta u slucaju da je bio fabricki ugradjen u autu ranije?

          Da li postoji ikakva zakonska definicija u vezi ovog slucaja?

          Sta ako sam recimo iz Bosne na tranzitu kroz Srbiju u ovim slucajevima?

          mislim, zelim da znam na koji nacin prolazim sa ovim sto mi treba i necu da se zeam na carini da neprijavljujem a ispadne da sam trebao.
          Dakle, zelim daprijavim ali ne i da carninim nesto sto nije njihovo vec moje.

          Da je droga pa da svercujem, razumeo bi, ali nije, u pitanju je moj motor a ne njihov, dakle motor koji sve i da hoce mora da secarini ali samo ako ce biti ugradjen u neki auto na Srbija tablicama. sto se u svakom slucaju i radi kasnije ako je tako, kazem samo primera radi, ne zato sto ce tako biti, jer nece.

          Dakle, moze li neko da proveri i da mi kaze konkretno:

          Sta da kazem da prolazim ladno, na osnovu cega itd. jer i glava motora ima serijski broj, ima ga i guma na autu i to bi proslo.
          Da kazem da je blok motora postolje za sto koji pravim kuci, mislim, HALO!!!!
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Hallo, vas dva iznad, o cemu pricate????

            NECU DA UVOZIM NISTA, ZAR JE TOLIKO TESKO RAZUMETI DA JE AUTO NA STRANIM TABLICAMA LEGALAN I DA CE TAKO I OSTATI ZAUVEK!!

            To sta vi spominjete nema veze sa mojom realnosti. NIKAD nece biti u nekom autu sa tablicama Srbije!!!
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Nikola
              CBC Senator XXL
              • 29.09.2004
              • 975
              • Indjija/Vojvodina

              #7
              Onda doteras taj motor vamo i niko te verovatno nista ne pita, ili eventualno platis na licu mesta neku carinu. (simbolicnu)
              .:Cuore Sportivo:.
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

              Comment

              • ĆOMI
                CBC Senator XXL
                • 31.08.2006
                • 1705
                • Braće Jerković,Vozd
                • Stilo JTD 16V

                #8
                OPEL CLUB SERBIA

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Originally posted by Nikola
                  Onda doteras taj motor vamo i niko te verovatno nista ne pita, ili eventualno platis na licu mesta neku carinu. (simbolicnu)
                  Zelim obasnjenje:

                  ZASTO DA PLACAM CARINU???

                  Da li cu ako moj motor u autu crkne i posle ubacim taj koji sam carinio, kad se vracam za Svedsku sa njim DOBITI SVOJE PARE NAZAD???

                  Jer sta radim onda? Izvozim ili sta li??

                  Izgleda da imate nedovrsenu zakonsku osnovu ili da se ipak zbog retkosti slucaja nagadja sta bi bilo kad bi bilo?

                  Moze li neko da proveri sta i kako i po kojem pravilu JA IMAM PRAVO DA UNESEM SVOJ MOTOR i IZNESEM mozda posle 2 ili 5 godina?

                  Ta glupost od carinjenja nema logike.

                  Nerazumem osnovu za carinjenje
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #10
                    Da ti je auto na naše table mogao bi da uvezeš motor bez obzira na Euro normu.Pošto ti je auto stranac to legalno ne možeš da uradiš.Kao što znaš auto može da ima samo jedan motor.Ne mislim ovde na hibride!
                    Ostaje varijanta da na neki drugi(naš) auto uvezeš motor, pa sa vlasnikom napraviš jedan ugovor o kupo-prodaji........
                    Ili kupiš nekog krša za papire pa na njega uvezeš mašinu ili......
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      #11
                      A zashto bi covek UVOZIO BILO SHTA???

                      Njegov auto je na S tablama...
                      Motor mu je rezervni deo...
                      i to je to...

                      mada...
                      Kad bude izlazio iz zemlje mogu da ga pitaju a gde ti je motor?
                      Ipak da... moguce da mora da se carini... i plati PDV.
                      Ono kao ko garantuje drzavi da se nece Taj motor prodati OVDE???

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        hm.. da li sam ja uvezo sebe ili mojj auto kad dodjem kao turista u Srbiju?

                        Opet: Ja NECU da UVEZEM nista! Dakle Ja i moj motor smo na tranzitnom proputovanju kroz Srbiju. Motor NEMA serijski broj iz fabrike.

                        Sta sad?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Originally posted by TAZZZBOY
                          A zashto bi covek UVOZIO BILO SHTA???

                          Njegov auto je na S tablama...
                          Motor mu je rezervni deo...
                          i to je to...



                          mada...
                          Kad bude izlazio iz zemlje mogu da ga pitaju a gde ti je motor?
                          Ipak da... moguce da mora da se carini... i plati PDV.
                          Ono kao ko garantuje drzavi da se nece Taj motor prodati OVDE???

                          Cek malo.

                          Pa ako se stvarno bude prodavao neka ga carini taj koji ga kupi. Nije moj problem sto je motor nelegalan za upotrebu na vasim tablama.

                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            #14
                            Pa...
                            Cobar dan
                            Bobar dan.
                            C:Imate li sta da prijavite za carinu?
                            B:Ne!
                            C:Gde ste se uputili?
                            B: U Grchku.
                            Chta ce vam motor?
                            Ba to mi je rezervni deo.
                            C:Aaaaaaaa ha... Vazi.
                            Ba da mi u EU to mozemo.
                            Ca ovo nije EU.
                            Clatite ovde ovo, a kad budete izlazili iz zemlje prijavite motor i ove papire, i dobicete novac nazad.Go garantuje drzavi da ovaj motor necete prodati ovde u zemlji i ostetiti za carinu i PDV?

                            Veoma moguci Scenario.
                            Sto je i mozda logichno.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Opet , sta i da ga prodam, jedan motor se treira motorom tek kad se koristi.

                              Tada u tom slucaju carinu placa taj koji ga je kupio od mene da bi ga legalizovao.

                              Kako je Zivotic platio carinu za motor koji je bio u mom sivom SAABu a kupio ga je od mene u BGu.

                              Dakle, motor nije motor sve dok netreba da se eksploatishe.
                              Do tada je samo komad gvozdja i ok, ako bas mora da se naplati carina na uvoz gvozdja. Posto je to?

                              Sto se tiche placanja kaucije na blok bez broja.

                              Dakle, na osnovu cega krelci znaju da ja izvozim napolje opet taj isti blok ako nema broja?

                              Boze kako ste navikli da zivite od pritiskom pa ga vidite domacinski normalnim

                              Zahtev na carinjenje gvozdja mogu da prihvatim, ako imam namru da ga UVEZEM i ostavim u zemlji, ali to jos nije MOTOR!
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X