Mazda 323F BG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilkebgd
    CBC Član
    • 29.08.2006
    • 59
    • BG

    Mazda 323F BG

    Jedan od automobila koje sam oduvek gotivio- Mazda 323F BG (Beograd ) ili ti ona sa svetlima na preklop

    Vidim da ovde ima nekoliko vlasnika iste, pa me zanima kakva su vasa iskustva sa njom, koji motor preporucujete, koje su joj jake strane a sta su slabe tacke itd...

    Koliko prelaze motori do generalne, kakva je zvucna izolacija itd.
    Fiat Punto Mk.2 1.2 8V
  • gille
    CBC Senator XXL
    • 24.09.2006
    • 593
    • Belgrado

    #2
    Pozdrav kolegi sa [es]-a

    bre Ilke, pa zar još uvek juriš BG ? Moja iskustva si već mogao da pročitaš na pomenutom forumu, ali mislim da bi tebi trebao malo jači motor od ovog koji ja imam, a to je npr neki 1.8i/92kW. Ti motori su single point injection, tako da može da se postavi venturi gasni uređaj koji pristojno radi (ne tako dobro kao sekvent, samo pristojno). E da je u mom prometalu takav motorčić... to bre IDE!

    Evo, pošto sam već skoro 8 punih meseci ponosni vlasnik jedne BG, pozitivna iskustva su:
    - relativno mali potrošač s obzirom na karakteristike motora
    - relativno jeftini zamenski delovi (skuplji nego Toyotini)
    - mnogo se lepo vozi i (bar meni) lepo izgleda
    - i posle 15 godina sve na automobilu radi i ispravno je
    - sedišta se obaraju na jedan klik

    bad experience:
    - farovi, mada mislim da je u pitanu konkretan primerak
    - pumpa za benc
    - lajsne na A stubovima - to je katastrofa skupo a lomi se od pogleda
    - limarija nije tako dobra kao tojotina, i mora da se mazi i pazi
    - unutra nema mesta uopšte, ama ni za šta.

    Čuo sam u servisima da na injection modelima ECU zna da poludi ponekad, da komutator zna da pravi gluposti, da znaju da zezaju zadnje doboš kočnice.... eto. Mogao bi i Ivvan da napiše nešto, on ima čini mi se taj lepi 1.8i

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #3


      Jeste imam jednu ali nije 1.8 nego 1.6 i to sa 8 ventila
      Ubrizgavanje multipoint imaju sve sem 1.6 sa karburatorom.

      A sto se tice opsteg utiska,ne mogu da kazem da nisam zadovoljan i uglavnom se slazem sa gilletom,narocito za ono da nema mesta unutra za nikakve sitnice,ali nikakve. Ima samo klasucnu kasetu za rukavice i pregrade u vratima i to je to
      Na vecini (svima) je pumpa nezgodno postavljena u rezervoaru,tako da moze da se desi da pri naglijem skretanju u desno ostane bez benzina,i preporucljivo je da uvek ima vise od pola rezervoara sa gorivom.Limarija onako moze to i bolje.A motori vaze za izdrzljive i dugovecne.
      Toliko za sad mogu da se setim,prelistaj malo po forumu ima nekoliko tema o njoj

      P.S. Trci OVDE i predstavi se

      I slobodno pitaj ako te jos nesto konkretno interesuje
      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        Re: Mazda 323F BG

        Originally posted by ilkebgd

        razlog za zamenu nije nezadovoljstvo corollom, ali iako nisam neki "brzinas" niti jurnjator, ipak bi mi prijao malo jaci motor od onog u corolli (1300ccm, 75KS).
        Da pitam da li je moja ex corolla na prodaju? 1.6 i jos uvek je na Konjarniku.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • ilkebgd
          CBC Član
          • 29.08.2006
          • 59
          • BG

          #5
          Pozdrav Gille, a koji ti je user na ES-u? Mislim da nije ovaj, ili se varam? A nije bas da jurim BG, mene corolla dobro sluzi, pa se premisljam natenane za sta da je zamenim na prolece


          Hvala Ivane, a valjda ce se pojaviti i neko sa tim famoznim 1.8 motorom avatar ti je najjaci

          Sri, hvala na ponudi, nemoj da pitas jer sam se sad nameracio na mazdu, svakom se cini da je bolje ono sto nema

          a i corolle sa 1.6 motorom su uglavnom one hatchback (sa 5 vrata),a ta mi se bas nesto i ne svidja, pogotovo ne u odnosu na BG
          Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

          Comment

          • gille
            CBC Senator XXL
            • 24.09.2006
            • 593
            • Belgrado

            #6
            na [es]-u sam burner, gille bilo zauzeto, a ništa inteligentnije nisam mogao da smislim u tom trenutku (šta ćeš, mladost-ludost, pre 6 godina jbt )

            Ne sviđa ti se Corolla LiftBack?!? Pa to je bre auto, barok u 21. veku !!! Šalim se, meni je taj auto baš lep.

            Comment

            • ilkebgd
              CBC Član
              • 29.08.2006
              • 59
              • BG

              #7
              Meni je tvoja mazda 5 puta lepsa
              Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

              Comment

              • gille
                CBC Senator XXL
                • 24.09.2006
                • 593
                • Belgrado

                #8
                Pa dobro, to je tačno . Na proleće će baš ova moja biti stvarno lepa, trenutno sam u fazi skupljanja love za neke manje intervencije na karoseriji i enterijeru, i onda će da bude mnogo nice, i onda ću da kačim slike

                Comment

                • ilkebgd
                  CBC Član
                  • 29.08.2006
                  • 59
                  • BG

                  #9
                  A sta joj to fali trenutno?

                  Koliko bese ima KS 1.6 16v i cuveno pitanje "kako ide"?

                  mada meni bi definitivni 1.8 najvise odgovarala...
                  Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #10
                    A da li bi ti odgovarala potrosnja ? Treba nahraniti sve te konjice, a meni 84kW trosi 10.5-12 u zavisnosti koliko je stisnem, doduse i zima je, al' opet.

                    Comment

                    • gille
                      CBC Senator XXL
                      • 24.09.2006
                      • 593
                      • Belgrado

                      #11
                      Fali: napukao i malo pomeren prednji branik (nabola me stoka na silasku s mostara prema Topčideru), fale uglovi desnog retrovizora, treba srediti desni zadnji rub blatobrana (ima dve tačkice), zadnja leva vrata su malo izgrebana, prednji vezni lim je malo kriv od nekog prethodnog nabadanja i to bi bilo to spolja. Unutra: treba presvući sedišta i promeniti sijalicu u instrument tabli za signalizaciju oborenih svetala.

                      Motor je, prema saobraćajnoj, karburatorski 1598 cm3, 88 kW. Znam da su bile verzije ovog motora i sa 68 i 76kW, specifikaciju za ovaj moj sam se namučio da nađem na netu. Auto je uvežen iz Holandije 1995., i ja sam drugi vlasnik od tada.

                      Kako ide? Ide fino Max. brzine koje sam postigao na autoputu su bile 160km/h na plin i 175 km/h na benc. Živahna i startna
                      Potrošnja: 7,5 l benc / 8,5 l gas na otvorenom (kad se normalno vozi, do 120 ), po gradu i do 15 l gasa (po gradu uglavnom ne vozim na benc).

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #12
                        Originally posted by gille
                        promeniti sijalicu u instrument tabli za signalizaciju oborenih svetala.
                        To da nadjes neces japanci to uglavnom ne stavljaju na kola. Znas valjda kad si upalio svetla

                        Originally posted by gille
                        Kako ide? Ide fino Max. brzine koje sam postigao na autoputu su bile 160km/h na plin i 175 km/h na benc. Živahna i startna
                        Potrošnja: 7,5 l benc / 8,5 l gas na otvorenom (kad se normalno vozi, do 120 ), po gradu i do 15 l gasa (po gradu uglavnom ne vozim na benc).
                        E sad kako ide pa nisam bas merodavan da pricam,vidjena u akciji na putu za vrbas
                        max brzina je 180 i nece dalje
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • gille
                          CBC Senator XXL
                          • 24.09.2006
                          • 593
                          • Belgrado

                          #13
                          Ma ima sijalica ali ne radi. Znam kada sam upalio svetla, spoljašnji indikatori na haubi su više nego uočljivi

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #14
                            Ma nema i gotovo
                            Evo ti slika


                            u svim japancima u kojim sam se vozio nema sijalica za kratka(oborena) svetla
                            Jedino ako nisu nesto menjali od 91. do 95. na BGu ali ne verujem
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • gille
                              CBC Senator XXL
                              • 24.09.2006
                              • 593
                              • Belgrado

                              #15
                              Kod mene je drugačija tabla Pošto nemam ABS, stoji na ovom mestu gde je ABS. Čini mi se da je ova tabla dole za RSW modele, pošto ni hazard light kod mene nije tu

                              E da, ponekad mi ne radi ni clock backlight, ali me mrzi da rasklapam tablu zbog toga, čini mi de da LED ima slabe kontakte...

                              Comment

                              Working...
                              X