Volvo 850R

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    Volvo 850R

    molio bih neke informacije o doticnom. prije svega u vezi motora (2.3T 250KS) - kakva je izdrzljivost na KS i Nm, kolike kilometraze prelazi, koliko ima zajednickog sa SAAB-om, i sl. osim toga - uopsteno o 850, jer da budem iskren nisam se nikad vozio ni u jednom
    hvala!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • AreOut
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2006
    • 590
    • Zabjelo

    #2
    Ako se ne drnda (kao sto obicno ljudi rade jer je tesko ne stisnuti gas kad dodjes do 3000 rpm) moze preci 400.000 pa i jace gledao sam primjeraka na mobile.de koji su presli toliko.

    Znaci ispregledaj servisnu knjizicu i povedi kod majstora kompresiju da izmjeri i da pogleda turbinu i vozi.
    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      nema nista zajednickog sa Saabom generalno.
      motor je 5 cilindara, sasvim ok.
      ne znam u kom smislu pitas koliko je KS ili Nm izdrzljiv, posto je prednji pogon problem je prenos snage i njegova izdrzljivost (zglobovi, amortizeri, trap krace traje nego sto je uobicajeno za RWD Volvo) i narocito gume koje prosto nestaju na tom autu pri iole malo zivahnoj voznji (FWD, opet uzrok) a nisu nimalo jeftine.takodje i prednje kocnice se brze trose (obicno jedva izdrze 50.000km).

      sam 850 se deli u 2 podserije 91-95 i 95-98 koje su razlicite.
      ako uzimas za sebe obrati paznju na klimatizaciju kabine, isparivaci klime su se pokazali kao nedovoljno kvalitetni (vrlo verovatno je to vec menjano do sada) i zadnji nosac motora (uz firewall) koji kratko traje (jedva izdrzi koliko i zupcasti).
      u SAD postoji aftermarket nosac motora iz 2 dela kao zamenski, mnogo robusniji od original fabrickog.

      takodje, neke serije 850 su imale problema sa ABS kompjuterom (opste poznat problem sa Bosch ECU ABS tih godina sirom evropske auto industrije koja je koristila taj model ABSa).
      zamena ABS pameti originalom je skupa ali postoje servisi za popravku (isti kvarovi su masovni i na Audijima i VWima tog doba po pitanju ABSa).

      takodje, radio aparati se nisu pokazali bas trajnim (to se relativno lako resava aftermarket ponudom).

      takodje, 850 ima problema sa ECU sedista, i sistemom servo sajli. lako se popravlja.

      osim toga ne mogu da se setim nekog masovno poznatog problema sa konstrukcijom/kvalitetom izrade.

      podrazumeva se kontrola da nije udaran zesce i opste stanje da odgovora ocekivanom za datu kilometrazu.

      turbina je vec prica za sebe, stanje vise zavisi od stila voznje, navika vozaca i odrzavanja nego od kilometraze i obicno ne izdrzi vise od 200-300.000km. ubija je toplota pa od toga najvise zavisi trajnost.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        @ brick
        da budem iskren - nadao sam se da ces da odgovoris hvala!
        auto je inace 1996. , presao 180.000km i od prvog je vlasnika. navodno nije bio udaran (nisam ga vidio uzivo). trazi 5500E
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          96 godiste je izleceno od problema sa klimom/ isparivacem.
          proveri servo mehanizam sedista, obaranje naslona do kraja i podizanje istoga.

          sa 180.000km stanje bi trebalo da izgleda kao da je tek izasao iz fabrike osim nekih sitnih kozmetickih nedostataka.
          pregledaj stanje sve 4 gume, nacin njihovog trosenja moze da puno toga kaze.

          amortizeri za R nisu obicni (citati ni cena nije obicna), proveri stanje.

          nosac motora je reda 100nak evra, lako se menja i lako se nabavlja.

          za ostalo potencijalno skupo kao iznenadjenje ne mogu da se prisetim sada. ako se setim, javim ti.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Iskreno te podrzavam da ga kupis ako je u odlicnom stanju. To je mnogo dobra sprava i svojevremeno je imao epitet "najbrzeg i najzesceg automobila" za 50000DM. Cena mu je onomad bila vrlo povoljna u odnosu na ono sta je mogao da pruzi.
            Inace, motor podnosi tuning jako dobro (pretpostavljam da si zbog toga pitao kako podnosi KS i Nm), ali imaj u vidu da je prednji pogon u pitanju i da je auto star 10 godina.
            Generalno je problem naci neudaran primerak.

            Comment

            • NemaN
              CBC Senator XXL
              • 29.11.2004
              • 1560
              • munze

              #7
              jel to onaj famozni T5?

              posto sam ja dosta slusao o tom modelu ...
              I'm not caucasian, I'm championship white

              Comment

              • AreOut
                CBC Senator XXL
                • 22.07.2006
                • 590
                • Zabjelo

                #8
                Ovo je R odnosno negdje T5-R mada je u osnovi ista masina.
                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #9
                  Da, to je famozni 850 T5-R. 25ks vise od "obicnog" T5, nesto izmenjeno ogibljenje, male vizuelne razlike, zadimljene felne.
                  Kada se setim kako sam se upiskio od srece i straha kao suvozac u jednoj ludackoj voznji oko Herceg Novog pre 10 godina sa obicnim T5...auto je luuud!

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    I sta bi...proba li ti Volvoa?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Potencijalni problem sa deljenjem bloka za starije primerke.

                      Kapacitet motora ogranicen klipnjachama na 350KS

                      Jako dobri menjachi (japanski)

                      Inace kulturan auto, da se lepo iskontrolisati (nije toliko divlji karakter kao SAAB 9000 Aero).

                      Po kvalitetu i opsti test (uvek su R modeli kod Volva bili testirani prema Aero modelima kod SAABa) je za par bodova pobedjivao Aero modele.

                      Sve se svodilo na vesanje (volvovo zadnje vesanje od 850 modela ima axijalno pomicnu osovinu) dok su performanse uvek bila na strani SAABa.

                      Izbor izmedju 850T5-R kasnije S70-R ili 9000 AERO je uvek bio na komfor/za Volva ili chist SPORT za SAABa, te je to kao prioritet diktiralo izbor.

                      Inace za njih ima Autotech motors chip za 300KS sto je i granica za turbinu MHI TD04-15G (malo starija generacija turbine sa ne prebrzim spoolupom za razliku od TD04HL-15T kod Aero modela).

                      Sve u svemu solidan auto, pitanje samo koliko je blok izshamaran dosada.

                      Interesantna fabricka greska prilikom razvoja tih motora je da je radilica usukana 3 stepena, greskom u kalupu, sto daje vrlo specifichan rundom svuk motoru (fazno pomeren zvuk) i sto nikad nije ni otklonjeno od strane volva jer se pokazalo kao irelevantno po kvalitet motora chak i na danashnjim 70 modelima ide ista
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        #12
                        Originally posted by starac vujadin
                        I sta bi...proba li ti Volvoa?
                        kupio stan i ostao bez kesa i dalje vozim rovera
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment

                        Working...
                        X