Volvo 440 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    Volvo 440 Turbo

    Rec je o pomenutom volvou odnosno dva jedan iz 89. a drugi iz 93.
    Oba 1.7 turbo , interesuje me kakvi su to volvoi da li se isplati da se uzmu
    Posto postoji mogucnost da kupim (oba) pa mi treba sto vise informacija da bi se odlucio izmedju njih ili mazde 323f

    Pozdrav

    P.S. jedan ima nase tablice drugi ne
    Turbos make torque,and torque makes fun
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #2
    Procesljao sam malo po internetu i naisao na par zanimljivih podataka
    na britanskim reno forumima vecina trazi ovaj 1.7 turbo motor da ga ubaci u svog renoa, dok po volvo forumima traze renoove 2.0 16v motore da bi ga ubacili u 400 seriju

    Video sam da ima dosta slucajeva sa predjenih 190k milja sto me je dosta ohrabrilo i kako stvari stoje verovatno cu uskoro postati vlasnik jednog 440

    Pozdrav
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Renoisti traze Volvov motor koji ima bolju glavu nego Reno verzija, Heron tip za bolje perfomanse.
      a opet Volvoisti traze Renoov 2 litra motor koji je jaci jer Volvo sasija trpi daleko vise od slabasnih Reno motora.
      idu ti Volvo motori do 300-350k km ali ne mnogo vise, retki su oni sa 500.000+ km
      sa srecom
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #4
        Pa dva puta po 300-350k km ce mi biti dovoljno ,nadam se

        Ali sta sam sve procitao za 480 ono je strasno kao da je pravljen samo za krejeve gde nema kise ,svaki do jednog pusta vodu u gepek da covek ne poveruje

        Pozdrav
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • hitrec
          CBC Član
          • 14.01.2005
          • 29
          • zagreb

          #5
          neznam, stari je topic, ali ipak...

          motor od volva ide u gtt-a u saraf, ali auto je onda tezak naprijed i u zavojima dolazi do understeera, sto nikom ene pase...

          uzima se taj motor radi trajnosti, ali ako se ide dizat boost, drasticno mu se smanjuje vijek, jer taj motor serijski ima boost od 0.4 bara, dok gtt serijski na 1.4 motoru 0.67 bara...


          inace, samo pohvale po mojem za tog volva, bilo kojeg 400 linije...

          ako ti je jos uvijek prilika, uzimaj...
          turbo kicks ass

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Ima cale jednog mog druga takav, u Nisu, PA ili PN table, ne secam se, plavo/zeleni metalik....stoji tamo iza Dusanovog Bazara, kod "Male Oaze" i on je uzasno nezadovoljan..

            Naravno, to ne mora nista da znaci, sto se uopste Volvo-a 440 tice....nego da ti ne gledas bas taj, posto vidim da si iz Nisa. Inace, kod nas u Nisu su jako retki, znas vec...

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #7
              hitrec>> Svaki komentar je dobrodosao prilika je jos uvek tu idu dva u paketu ,ako se resim da je iskoristim uzimam oba, jedan za svaki dan ,a jedan


              BRABUS>>Ne gledam taj ovi sto ih ja gledam su u okolini Pozarevca

              Pozdrav
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #8
                Za motor ne znam ali sam ih video više sa problemima sa korozijom!
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • hitrec
                  CBC Član
                  • 14.01.2005
                  • 29
                  • zagreb

                  #9
                  vse 5, majstore, ali volvo motor 1.7t je na glasu kao dosta trajan motor sa obzirom da je turbo, serijski mu se ugraduje garret t25 turbina koja puse samo 0.4 bara i tada ima serijskih 120 ks, sto nije uopce puno za 1.7 motor...naravno, ovisi kako je pripremljen...

                  1.4t iz gt turba je uzasno rizican motor, jako se kvari (ja vec 3 put slazem motor), ali se da turpijat sa serisjkih 120 na kojih 170 ks bez vecih prerada, a uz par sto eura se da izvuci i do 190 ks...a to je super ako uzmemo u obzir da auto pun ima 830 kila.. ali ovo je totalni OT


                  ukratko, 1.7 t motor nije bas za turpijanje, uz overboost se da dici konjaza do kojih 150 ks, ali tu staje, jer taj motor nije pripremljen za vece tlakove od 0.9 bara....a ako se dize na vise tlak, trajnost motora drasticno opada...


                  razmisli si dobro...


                  ja na tvomm mjestu bi uzeo, jer volim volvo-e, ali cuj, to je samo IMHO
                  turbo kicks ass

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    volvo motor 1.7t je na glasu kao dosta trajan motor
                    ne postoji Volvo motor 1,7 turbo. najmanji Volvo motor benzinac tih godina je 2000 kubika.

                    taj 1,7T o kome je rec je klasican Reno motor iz modela R21 i drugih, a ceo Volvo 440 je napravljen u Reno fabrici i sa Reno kvalitetom uz sve negativne i pozitivne osobine koje to nosi.

                    korozija i zavrsna izrada uz elektroniku je slaba strana a vesanje i donekle oprema i ergonomija kabine bolja strana.
                    prednost je i niska cena jos kada je bio nov.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Ivvan
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1574
                      • Nis
                      • SAAB 9000

                      #11
                      Videcemo do kraja meseca odlucujem sta kako i zasto

                      Zanima ma i kakva je kompatibilnost delova Volvo-Reno


                      Pozdrav
                      Turbos make torque,and torque makes fun

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        Zanima ma i kakva je kompatibilnost delova Volvo-Reno
                        sto se tice mahanike tipa motor, menjac,, agregati i slicno delovi su medjusobno zamenljivi sraf na sraf jer se radi o prakticno istim delovima ali razlicitog kataloskog broja.
                        pri tome Reno nije serijski proizvodio 1,7 sa turbinom vec samo obicni 1,7 (R19, R21, Fuego i verovatno jos neki iz tog doba, mozda i R5 u top verziji).

                        ako ti uzimas 2 komada u paketu to ne bi trebalo da te toliko brine, najskuplje za nabavku su kompjuteri i ako je to OK sve drugo od mogucih kvarova je u rangu proseka cena.

                        u svemu tome sedan model (460) je najcesce bio top model po opremi i nesto je pedantnije izradjivan dok je 480 imao problema.

                        akoje godiste 1993 ili kasnije posle revizije modela skoro svi problemi odranije su otklonjeni i ti auti su trouble free osim sto naravno kao prednji pogon imaju tu manu kao i svi prednjeg pogona tog doba (ograniceni zivotni vek prenosa) pa ako je presao vise od 200.000km racunaj na potrebu da zamenis kuglu, sponu, homokineticki, amortizer i slicno jer to crkava ubrzano na prednjem pogonu pa cak i kad je Volvo u pitanju.

                        druga stvar koju trba da pogledas je automatski menjac ako ga auto ima. ni on nije vecan i potrebna mu je servis sa zamenom kaiseva svakih 250.000km a nekada i ranije. (u pitanju je CVT menjac).

                        ako igde ima korozije to je u zadnjem delu, oko petih vrata/gepeka i oko zadnje svetlosne grupe. tu se prvo pokazuje zevanje karoserije, po pravilu. ako je posle 1993. ne bi trebalo da ima uopste korozije, ni u tragovima bilo gde.(pocinkovana karoserija sa revizijama u proizvodnji).

                        moj ti je savet da pogledas ako mozes kako je auto odrzavan sto je vrlo vazno za bilo koji model auta, i koliko je km realno presao.
                        ako je presao 350.000 ili 400.000km ma sta ti neko pricao ja na tvom mestu ne bih uzeo taj auto bez obzira sto je Volvo jer je ovde tesko sa nabavkom delova osim onih potrosnih za redovno odrzavanje.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #13
                          Brick hvala na savetima

                          Krajem nedelje idem da ih vidim pa cu odluciti,
                          idalje je u igri i mazda323,ostaje mi da cekam, da
                          vidim, da raznislim i da odlucim sta dalje


                          Pozdrav
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #14
                            Koja je realna cena npr. Volva 440 1.7 turbo 1992. godiste?
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #15
                              Koliko sam video po oglasima oko 2500 do 3000 ,
                              a sad koliko su to realne cene ne znam


                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              Working...
                              X