Kako krece da trosi ulje!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #31
    Sipka mu je na samom kraju bloka pa krade/dodaje po 300-400 grama ko od sale, a auto jedva da je malkice nagnut. Ja npr kontrolisem samo kad parkiram u obliznjoj novoasfaltiranoj ulici, ovako na parkingu sa milion onih ulegnuca od tockova nema sanse da izmeris ista
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • madwap
      CBC Veteran
      • 02.09.2006
      • 177
      • Beograd

      #32
      Uvek merim na istom parking mestu, cak i konzilijum od nas trojice nije mogao da veruje da na isto mestu pre podne je nivo do pola, a posle na MAX ( kako i treba )... potpuno sam u rebusu... ali je bitno da ga ima...
      Renault Twingo, 1.2
      Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

      Comment

      • reb0rn
        CBC Član
        • 04.07.2006
        • 32
        • Novi Sad

        #33
        I ja sam imao negativnih iskustava sa Opel uljima (10-40 polusyntetic)kad mi se potrosnja naglo povecala posle 4000 kilometara kad sam prvi put primetio da fali 1.5l... i do menjana koje sam uradio na 8000 na svakih 1000 dosipao sam 1l, pre toga sam sipao OMV polusintetik i do zamene na 10 000 trozio je u proseku 1.5l.
        e sad istina je da ga po nekad malo zesce vozim mada sam slicno vozio i dok sam sipao OMV ulje a u pitanju je japanski isuzu motor tako da ne verujem da je na predjenih 160 000 km posustao
        Sad sam sipao ulje u servisu bilo je jedino wurth (mineralno 15-40) tako da cu videt kako se ponesa ubuduce

        PS: u pitanju je astra 1.7 tds 96godiste

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Originally posted by madwap
          Uvek merim na istom parking mestu, cak i konzilijum od nas trojice nije mogao da veruje da na isto mestu pre podne je nivo do pola, a posle na MAX ( kako i treba )... potpuno sam u rebusu... ali je bitno da ga ima...
          Proveri da ne smrdi na benzin, možda dizne cure...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Meri samo (uvek) na skroz hladan motor ujutru ili na skroz vruc posle 15 minuta najmanje a najvise 30 minuta i ne na svakih 50km nego na najmanje 500. Ako trosi ulje to se vidi u obliku dima i miris je drugaciji.
            Upalice se lampica na vreme ako ga nema, ne brini.
            Uvek mozes da dosipas na licu mesta ako se bas mora to bar nije problem.
            Ako dizne zalivaju ulje jako mirise na benzin i retko je pod prstima.
            Ne razumem zasto se toliko plasis. Radi se o +- pola litra najmanje. Ne moze to da nestane za nekoliko km ili da se napuni karter benzinom tako brzo.

            Comment

            • madwap
              CBC Veteran
              • 02.09.2006
              • 177
              • Beograd

              #36
              Zar nije "kraj" kada se upali lampica da ulja nema? ( ispravi me ako gresim, ne znam, neki ( nazovi ) majstori mi rekli da kada upali lampicu za ulje da je to gotovo... )

              Ne plasim se ja da ce on potrositi puno i nestati u voznji, nego mi je auto bio pouzdan i uvek je trosio do 100ml na 5000KM... pa ako je poceo da torsi vise, pretpostavljam da mi generalka ne gine

              Inace, pre neki dan sam izmerio i kompresiju...

              7,5 - 8 - 8 - 10

              tako da je moguce da je pri kraju
              Renault Twingo, 1.2
              Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                #37
                Ovaj prvi definitivno nije ok, a i prevelika razlika u odnosu na 4
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Originally posted by madwap
                  Inace, pre neki dan sam izmerio i kompresiju...
                  7,5 - 8 - 8 - 10
                  tako da je moguce da je pri kraju
                  Ako ste dobro merili onda je umro odavno, pri kraju je bio na oko 9.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • madwap
                    CBC Veteran
                    • 02.09.2006
                    • 177
                    • Beograd

                    #39
                    Pa valjda jesmo, dok je "ladan"... on stavi ono cudo i zaverglam... mada je presao 55k posle osvezenja motora... tako da mozda mu je i vreme da ispusta dusu polako?
                    Renault Twingo, 1.2
                    Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #40
                      Pa, ako si ga osvezio s malo 'ladne vode onda me ne cudi nista....
                      A ako si uradio bar nesto ... i onda je cudo sto je i ovoliko izdrzao
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • madwap
                        CBC Veteran
                        • 02.09.2006
                        • 177
                        • Beograd

                        #41
                        Klasicno osvezenje, karike, gumice, lezajevi, semerinzi, kaisevi, obrada glave, klipnjace,... znaci sve osim obrade bloka... i od tada presao 55 000
                        Renault Twingo, 1.2
                        Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #42
                          Smatraj se srecnim da je i toliko presao... Osvezenje ti je kao davanje tri kapi vode coveku koji umire od zedji u sred pustinje... samo iluzija da je nesto uradjeno... Dobro je ako ne prelazis mnogo, to odgadja pravi posao za neko vreme, ali pravi posao je neminovan... To je samo nacin da majstori uzmu pare za dvostruko otvaranje motora i da se TI smatras postedjenim "velikog troska".
                          Jedini izgovor za "osvezavanje" je prodaja automobila, kad hoces da zaje*bes skledeceg vlasnika... da misli da je dobro prosao...
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • madwap
                            CBC Veteran
                            • 02.09.2006
                            • 177
                            • Beograd

                            #43
                            Prelazim mnogo, tih 50k je za godinu dana, tako da sta god mogu da predjem a da ne radim na motoru meni je dobro... ipak je kadet mator auto da bi se radilo nesto previse ozbiljno... pogotovu posto cuh da "generalka" moze da me izadje i do 1000eura... isplatljivije mi je da uzmem iz overdrajva motor sa zapada za 300-400e...

                            p.s. inace pre 2000km, sipao sam optima ulje za dotrajale motore, 40w60 i za sada je kao potrosnja ulja prestala...
                            Renault Twingo, 1.2
                            Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #44
                              Nakon toga dodaj malo ulja za menjace, uzmi kurblu i izdrzace jos 10-15K km
                              Ozbiljno, dosta je i trajalo "osvezavanje".
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • milan_g1
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2007
                                • 863
                                • Karaburma

                                #45
                                Originally posted by madwap
                                inace pre 2000km, sipao sam optima ulje za dotrajale motore, 40w60 i za sada je kao potrosnja ulja prestala...
                                To je ono Long life jel da? To i ja sada planiram da sipam, imam identican problem kao ti, znaci smanjena je potrosnja sa tim uljem? Procitao sam jedan komentar coveka koji je to ulje sipao u Yuga, kaze da mu se auto mnogo otromboljio, da je jednostavno motor bio osetno tromiji, slabije reagovao na gas, teze verglao... Da li si ti primetio nesto tako?
                                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                                Comment

                                Working...
                                X