Iskustva za Golf II synchro, 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SLAVONAC
    CBC Član
    • 04.01.2007
    • 21
    • Beograd

    Iskustva za Golf II synchro, 4x4

    Od aprila posedujem Golf II, synchro 4x4, 1988. godiste.
    Auto je stvarno OK, samo sto malo vise trosi. Interesuju me iskustva sa ovim modelom, koja su vezana za potrosnju, limariju, delove koji su podlozni kvarovima, kao i o samom automobilu. Bukvalno sve.
    Hvala i pozdrav
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Kako da ti kazhemo kolika je potroshnja i koji su karakteristichne slabe tachke motora kad nisi ni pomenuo koji je motor u pitanju?

    Daj malo vishe info, da dobijesh vishe info =]
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      cini mi se da se synchro radio samo u 1.8 90ks varijanti.... i moguce da je i golf g60 imao synchro ali to su jako retki automobili....
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Da radio se u 1.8 varijantama sa 90, 98 i 160KS kao G60

        Koje je boje i gde se parkira auto.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #5
          Daj i broj tablice da se M ne muci mnogo
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Ne brini se....to M nije od Murija
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Kanarinac
              CBC Senator XXL
              • 08.10.2004
              • 2870
              • BG,Weedikovac

              #7
              G60 su ishli valjda u one rally modele ili se varam?

              I love my

              Comment

              • Kenno
                CBC Senator XXL
                • 21.08.2006
                • 460
                • Zenica, BiH

                #8
                Moj dobar drug ima golfa 2 syncro.
                Syncro golf 2 postoji u normalnoj, obicnoj varijanti sa GU (karb) i GX (el.ubrizgavanje, k-glava) motorima 1.8 sa 90ks. Po fabrickom upustvu ovaj karburatorski manje trosi i ima nesto malo veci obrtni moment.
                Osim toga syncro pogon golf 2 ima i u verziji rallye(to je onaj sa widebody kitom i specificnim prednjim farovima i G60 punjacem) i u verziji country, kao wannabe terenac, podignut od tla, sa zastitnim cijevima naprijed i nazad i rezervnom gumom okacenom o gepek.
                Kako sam ja upratio, syncro u obicnoj verziji sa GX motorom trosi puno(13 i vise litara po gradu, oko 8 na otvorenom), ali inace ovaj konkretan model kod mog druga ima 250.000-300.000km i ide ok, motor ne pravi probleme, samo je elektronika osjetljiva(paljenje, saug...), pa s vremena na vrijeme ide na dijagnostiku i podesavanje u bosch servis.
                A inace je auto cool, ide 160kmh po pljusku - nezaboravno iskustvo
                Malo ima i frke oko dijelova koji su striktno vezani za syncro, jer su rijetki i skupi, a recimo ni mjenjac, ni brzinomjer ne odgovaraju sa golfova koji nisu syncro...

                Comment

                • SLAVONAC
                  CBC Član
                  • 04.01.2007
                  • 21
                  • Beograd

                  #9
                  Zaboravio sam. Model je 1.8, ima karburator i varianta je GU. Stvarno vuce jako dobro, ali ga ja ne tiskam mnogo. Najveci problem mi prava kazaljka za rezervoar, jer mi je plovak neispravan. Voleo bih da ga popravim, pa ako neko zna gde bi to u Beogradu moglo da se uradi. Bio bih bas zahvalan. Elektronika je stvarno osetljiva, posebno paljenje, kada nestane goriva u rezervoaru. Na zalost to mi je veliki problem, zbog kazaljke koja ne radi.
                  Uzgred, za veseljake sa foruma, auto je crvene boje sa 3 vrata. Za tablice, reci cu vam kasnije. Ha, ha, ha...
                  Delovi jesu skuplji, samo me interesuje da li mogu bez problema da se nabave, kao za standardne modele...

                  Comment

                  • Kenno
                    CBC Senator XXL
                    • 21.08.2006
                    • 460
                    • Zenica, BiH

                    #10
                    I za gorivo savjet nikada ne voziti na rezervi ili cak blizu rezerve, pumpa tako ode, a skupa je(preko 100?), dakle neka uvijek ima najmanje 10 litara benzina.
                    Za nabavku dijelova i ostalo, to ce bolje znati neko iz bg.

                    Comment

                    • SLAVONAC
                      CBC Član
                      • 04.01.2007
                      • 21
                      • Beograd

                      #11
                      Kenno, veliko hvala!

                      Nekoliko puta mi je auto trokirao, jer sam ostajao bez benzina, pa sam jako tesko mogao da ga upalim. Najveci problem mi pravi taj plovak i jos mi se niko nije javio kako i gde mogu da ga popravim.

                      Comment

                      • SLAVONAC
                        CBC Član
                        • 04.01.2007
                        • 21
                        • Beograd

                        #12
                        Kao sto vam je poznato imam veliki problem sa plovkom na rezervoaru. Neispravan je, ne radi. Da li neko zna gde mi mogao da se kupi ispravan, polovan naravno, ili gde bi mogaoa eventualno da se popravi.
                        Trazio sam preko Autokomerca, ali su mi rekli da ne vredi, jer je auto 88` godiste.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Vidim da te bas muci taj plovak.

                          Mogao bi da odes do servisa koji remontuju benziske pumpe...ali moj ti je savet da to probas sam da uradis...a mi ovde da ti pomognemo.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • SLAVONAC
                            CBC Član
                            • 04.01.2007
                            • 21
                            • Beograd

                            #14
                            Hvala moderatoru! Mozete li da mi preporucite neki servis za remont benzinskih pumpi, moja lokacija je Surcin, Novi Beograd, Zemun, bilo bi dobro ako nesto u tim delovima grada imate.
                            Ovaj drugi vas predlog me mnogo vise intrigira... sta da uradim sam, po vasim savetima...
                            Uzgred, juce je pocela i brava sa vozaceve strane da me zeza. S polja ne mogu da otvorim, pa ako znate nekog dobrog majstora, autobravara, bio bih zahvalan. Ili da me posaljete na neku temu za to, sigurno ima.
                            Izvinjavam se unapred sto sam ovoliko dosadan.
                            Veliki pozdrav svima!!!

                            Comment

                            • bozza1979
                              CBC Veteran
                              • 08.01.2007
                              • 112
                              • Beograd

                              #15
                              Razmisli o kupovini nove pumpe za benzin, mislim da nije toliko velika razlika u ceni... Moja iskustva sa "remontovanim" nisu pozitivna, odnosno, iskustva ljudi iz mog okruzenja...
                              Sto se brave tice, to je kod golfova II skoro neresivo... Je*ace te dokle postoji auto... Zvao sam razne bravare, uglavnom je odgovor bio, ne radimo golfa II! Te brave su jako proste za sklapanje i rasklapanje, pa probaj sam da je "ustelujes". O onim novim bravama za 200-300 dinara ni ne razmisljaj, ne vrede ni toliko... Imao sam ih par komada do skoro na terasi i sve pobacao... Jedino da nadjes na otpadu neku koja jos valja...
                              Inace, iako me je moj golfic super sluzio, prodao sam ga bas zbog tih milion sitnica kao brave... Ne moze od babe devojka, jbg...

                              Comment

                              Working...
                              X