Tacno...Skyline jeste dosta tezak, tj. tezi nego sto bi trebao da bude ali (sad cu malo opet da kakim )...ima takvu elektroniku\tehnologiju da ona anulira tu tezinu.NIkakve izmisljotine - dokazano milion puta.
Medjutim...ono gde Skyline ne moze da sakrije svoj "hendikep" - tezinu , su upravo - nizbrdice.Cak ni sva ta elektronika mu ne pomaze da sakrije svoji tezak "nos".
Ako ste pratili stazu..od poceka do kraja je nizbrdica.Jbg...dobro je i na takvoj stazi bio champion
Da se razumemo, RX-7 je fenomenalan auto, u kad je pripremljen za stazu - ubija.Medjutim...GT-R je prevelik zalogaj za njega.To je fakat, i nikakva 1.5km nizbrdice to ne moze da obori.Opet..nista napamet...100x gledao ostale japanske "normalne"\kruzne staze.RX-7 nema ama BAS nikakvu sansu protiv monstruma kao sto su Supra i GT-R.
Btw, pogledaj start ...GT-R 5x pusta gas da ga ne pretekne
Supra i GT-R su druga dimenzija za ostale Japanske sportske automobile.
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Neznam koliko Impreza ima hp ali ne zaostaje nesto za GTR-om.I jos je par 100-tina kg laksa.
Poenta je da je GTR dokazao da je tata na stazi.Ne udaljuje se on na izlazu iz krivine jer je motor daleko mocniji, nego zato sto u krivinu udje daleko bolje\brze\uze od Impreze, i automatski mu je veca brzina na izlazu.
Zapazi koliki luk Impreza pravi u krivini i kako se zanese.Pogledaj kako Sky ulazi.
Comment