svi smo svedoci kako se gomila automobila prodaje po placevima, pijaca, i koji su navodno svi presli manje od 100.000 km.. medjutim svi verovatno znamo da je to nemoguce, jer se na zapadu skup dizel automobil kupuje da bi se puno eksploatisao.. i zapravo su oni mahom
slucaja presli dosta vise od brojke koja se ocitava na satu..
- opet sa druge strane, mnogi strucnjaci tvrde da je recimo 200.000 km
na zapadu sa dobrim putevima, kvalitetnim gorivom, itd.. kao 100.000 km
predjenih u srbiji..
- ono sto mene zanima, koliko je neki prosecan savremeni common rail dizel poput Fiatovog JTD, Pug HDI...itd zapravo istrosen posle predjenih 200 i kusur hiljada kilometara na zapadnim putevima.. da li je pred njim
jos dug vek trajanja i pouzdane voznje
- koliko znam prvi na sta treba obratiti paznju je turbina, jer ona moze biti problematicna.. kako utvrditi njeno stanje??
vasa misljenja i razmisljanja na ovu temu????
slucaja presli dosta vise od brojke koja se ocitava na satu..
- opet sa druge strane, mnogi strucnjaci tvrde da je recimo 200.000 km
na zapadu sa dobrim putevima, kvalitetnim gorivom, itd.. kao 100.000 km
predjenih u srbiji..
- ono sto mene zanima, koliko je neki prosecan savremeni common rail dizel poput Fiatovog JTD, Pug HDI...itd zapravo istrosen posle predjenih 200 i kusur hiljada kilometara na zapadnim putevima.. da li je pred njim
jos dug vek trajanja i pouzdane voznje
- koliko znam prvi na sta treba obratiti paznju je turbina, jer ona moze biti problematicna.. kako utvrditi njeno stanje??
vasa misljenja i razmisljanja na ovu temu????
Comment