dugotrajnost savremenih cr dizel motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    dugotrajnost savremenih cr dizel motora

    svi smo svedoci kako se gomila automobila prodaje po placevima, pijaca, i koji su navodno svi presli manje od 100.000 km.. medjutim svi verovatno znamo da je to nemoguce, jer se na zapadu skup dizel automobil kupuje da bi se puno eksploatisao.. i zapravo su oni mahom
    slucaja presli dosta vise od brojke koja se ocitava na satu..

    - opet sa druge strane, mnogi strucnjaci tvrde da je recimo 200.000 km
    na zapadu sa dobrim putevima, kvalitetnim gorivom, itd.. kao 100.000 km
    predjenih u srbiji..


    - ono sto mene zanima, koliko je neki prosecan savremeni common rail dizel poput Fiatovog JTD, Pug HDI...itd zapravo istrosen posle predjenih 200 i kusur hiljada kilometara na zapadnim putevima.. da li je pred njim
    jos dug vek trajanja i pouzdane voznje

    - koliko znam prvi na sta treba obratiti paznju je turbina, jer ona moze biti problematicna.. kako utvrditi njeno stanje??

    vasa misljenja i razmisljanja na ovu temu????
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #2
    Sve je ok i ta kola mogu dobro da sluze i sa vecom kilometrazom pod uslovom da je auto vozen stilom kao dizelas, a ne kao benzinac (a nazalost u danasnje vreme nije retkost da se dizel "przi k`o nenormalan") i da je redovno i kvalitetno odrzavan.

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #3
      Pa, nema tu neke mudrosti koliko ja mogu da sagledam stvari...

      Nadji dobar primerak, i budi spreman na skuplje odrzavanje a ako i pored toga nesto bude riknjavalo, tesko da je to zato sto je vozen u Srbiji.
      Pre ce biti da su to neke karakteristicne boljke tog motora ili tog godista i slicno...
      Ili kao sto moj poznanik vozi novi Shkodu tdi tako sto shalta na 4000 obrtaja (nema poente, ali to radi). Kad je bude prodavao za 3-4 godine ne verujem da ce biti u preterano sjajnom stanju...

      Sto se tice drugog dela posta, zasto bi neki komonrejl trebalo da bude vise pohaban na 200 000 nego npr. neki tdi? Mislim, to zavisi od vise faktora, ali recimo pod istim ili slicnim uslovima voznje ne vidim logiku zasto bi trebalo da bude pohabaniji. Mozda skuplji po dzep ukoliko dodje do nekog problema..

      Comment

      • sasa bg
        CBC Član
        • 18.09.2005
        • 44
        • Belgrade

        #4
        Moja iskustva sa JTD i HDI motorima su odlicna. To su trenutno najbolji motori u klasi. Imao sam nekoliko Punta JTD, Stila, JTD, Alfu 146 JTD, Xsaru HDI. Poprilicno sam u auto-svetu, i ovo je moje misljenje i misljenje ljudi koji su u istoj prici. Bolje da je auto napravio 150.000 km na auto-putu, nego 50-60.000 km u gradu. Nemoj da te muci kilmetraza, preko se automobili redovno odrzavaju (vecina automobila su u nekoj vrsti lizinga), menja se ulje, dobro je gorivo. To nisu klasicni turbo dizeli, tako da turbina radi pod smanjenjim opterecenjem, i periferna je po pitanju kvarova.

        Skodini TDI i Renoovi DCI nisu se bas nesto pokazali. Reno cesto ima problema sa pumpom visokog pritiska, neravnomeno radi, a Skodini ne mogu da predju VW-ovi TDI agregati (drugar majstor u ovlascenom servisu mi to kaze).

        Comment


        • #5
          Posle predjenih 200.000 km tu je potrebno zameniti
          par delova koji su taman toliko skupi da ti se ne isplati.
          Plivajuci zamajac set kvacila pumpa dizne ....

          Comment

          Working...
          X