Atest za Prikolicu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scarab26
    CBC Senator XXL
    • 27.09.2006
    • 353
    • bgd

    Atest za Prikolicu

    Da li neko ima iskustva sa atestiranjem prikolice? U pitanju je prikolica za camac jednoosovinska, nemacke izrade, ali bez papira. Znam da se atest radi u Vinci i na masinskom fax-u, e sad koliko otprilike kosta i da li cimaju mnogo. Naravno ova ima plocicu sa nemackim atestom, ali se plocica skine i prijavljuje samoizgradnja, e sad da li traze na primer racune od delova (torzija, kuka...)? I naravno da li prave problem jer je ocigledno da je prikolica polovna?

    Postoji i opcija da samo uzemem trecu tablicu na osnovu ovlascenja za tudju prikolicu, ali bi hteo da je legalizujem da se ne bi zezao ubuduce.
  • miloica
    CBC Član
    • 14.08.2006
    • 52
    • N>BGD

    #2
    Cenovnik sa Masinca>

    Cenovnik

    Upustvo za opremanje prikolice>
    Upustvo za prikolicu
    Kosta

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      možes i u AMSS CMV koliko znam.
      što se samogradnje ti?e mogu?e je, trebaju ti pisane izjave 2 svedoka da si sam napravio.
      za samu šapu i za elemente vešanja treba ti atest proizvodja?a istih, ili da uradiš posebno atestiranje istih.

      isto se odnosi i na svetlosnu signalizaciju.

      ostalo ne podleže papirologiji.

      nisi naveo koju vrste prikolice za ?amac, pretpostavljam laganu prikolicu za lagani ?amac pošto pominješ tre?u tablicu.
      limitirani uslov za tre?u je bruto 750kg mase, zna?i ako je prikolica neto oko 130-150kg, sve ostalo (?amac, sidra, motor, itd) je do 600-620kg.

      pri tome, moj savet je da uvek prikolica sa ?amcem ima ko?ioni sistem sa inercionom šapom.

      teoretski mogao bi da voziš prikolicu 750kg i bez ko?nica koa imaš auto mase1500+ kg ali iz iskustva ogromna je razlika u ponašanju ko?ene i neko?ene prikolice.

      ko?ena, svaka preporuka.

      ovo što navodim je bilo na snazi pre oko 3 godine (tada sam se detaljno raspitivao) pa proveri trenutno pravno stanje.

      za prikolicu strane proizvodnje potrebno je poreklo, carinska deklaracija.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Timothy Leary
        CBC Senator XXL
        • 23.04.2006
        • 439
        • Beograd

        #4
        nisam zalazio u ovaj deo foruma skoro pa ne videh ovu temu.....
        sve u svemu brick je dao sve potrebne informacije kao i uvek

        Jedino sto se malo promenilo je sto je drzava dozvolila ljudima da registruju prikolice koje su "usle" u zemlju a na koje nije placena carina.....znaci potrebno je da se plocica sa oznakom proizvodjaca ukloni i onda se pise izjava +2 svedoka da je prikolica pravljena iz delova po ugledu na marku tu i tu.....

        Bilo gde da dolazis od 3 moguce kuce potrebno je prvo izvaditi uput za atest u Ljermontovljevoj ulici koji je 1170 din, ako se ne varam

        Comment

        Working...
        X