Audi 80 jaje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojan
    CBC Senator
    • 29.08.2005
    • 232
    • novi beograd

    Audi 80 jaje...

    Pretrazivao sam po forumu i nisam nasao ono sto mene interesuje a to je sledece: koji motori(benzinski) su se ugradjivali u ovaj auto, pre svega mislim na ove manje kubikaze 1,6 ,1,8 , 1,9, 2,0 odnosno interesuje me koliko koji ima konja, koji je od njih karburatorski a koji nije jer nailazim stalno na neke oznake E ili S ili bez ikakve oznake mi uopste vise ne mogu ni da provalim koji je koji

    Ako neko poseduje ovakav auto neka napise koji red o svojim utiscima,odrzavanjui o svemu sto misli da je vredno pomena a vezano je za isti...
  • slobodan81
    CBC Član
    • 16.11.2006
    • 79
    • Negotin

    #2
    s ti je oznaka za karburator
    e ti je oznaka za ajnspric
    neznam za ostalemodele ali za 1.8s ti mogu reci da ima 90 ks a 1.8 e 115 ks za ove ostale neznam
    mogu da kazem jos rec dve imao sam ga pre par godina i to 1.8s i mene je lepo sluzio nisam imao skoro nikakvih problema sanjim osim trapa.
    udoban lepo lezi na putu jedino me malo nervirao gepek.
    problem je jedino sto su oni malo precenjeni na nasem trzistu pai imaju malo vecu cenu nego vozila u istoj klasi tog godista
    audi a6 1.9 tdi
    uskoro neka benzinara

    Comment

    • bojan
      CBC Senator
      • 29.08.2005
      • 232
      • novi beograd

      #3
      U kom smislu je bilo nerviranja oko gepeka(velicina,oblik,...)?
      Kolika je bila potrosnja i da li je bio sa plinom ili bez?

      Comment

      • slobodan81
        CBC Član
        • 16.11.2006
        • 79
        • Negotin

        #4
        pa gepek za moje potrebe je bio mali a i onaj mali tocak me je stvarno nervirao .
        potrosnja ako si nezan na gasu van grada trosi cak i 7l/100km a na otvorenom mi nije prelazio 10. moj nije imao plin ali cujem posto moj drugar ima ugradjen plin da mu trosi od 10-12 l plina
        audi a6 1.9 tdi
        uskoro neka benzinara

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #5
          To je bio jedan(imao sam ih tri) od mojih omiljenih modela marke Audi.Jedan od njih je bio sa motorom 1,6D i sa njim je sve bilo ok osim što sam preticanje mogao da izvedem jedino na nizbrdici ili uz lep zalet.Potrošnja goriva mu je bila smešna, a održavanje jeftino, bez ikakvih problema!Drugo "jaje" je bio model 90(oblik 80, a oprema i motori od 100-tke) sa motorom 2,3E.Taj je imao 136ks i išao kao mlazni lovac(na njemu sam imao nalepnicu "my next car is MIG-21",što ga odlično opisuje) samo što je trošio kao letnja kiša(u gradu oko 12-13l/100km).Naravno, ovaj motor je bio "petak" i neverovatno je lepo i mirno radio.Poznajem i njegovog sadašnjeg vlasnika pa vam mogu navesti da je trenutno na 450000 km bez otvaranja motora.Vizuelno i dalje deluje ekstra.Treći Audi je bio takodje 90-tica sa motorom 2,0 litara(takodje "petak").On je imao 115ks, zaista je lepo išao i naravno trošio manje od onog 2,3.On je bio u ekstra stanju jer sam ga kupio sa predjenih 49000 km.Sada je kod drugog vlasnika na 98000km i izgleda kao nov, iako je 1991 godište.Oni su mu ugradili gas i sve to lepo radi ali pošto ima K-glavu nikako nisu mogli da postignu miran ler gas.Svi ovi Audići bili su mi super, a gepek je zapreminski bio ok, ali nije zbog oblika podesan za smeštaj klasičnih kofera.Meni to nije pravilo problem.
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • bojan
            CBC Senator
            • 29.08.2005
            • 232
            • novi beograd

            #6
            Hvala na informacijama

            @slobodan81: kako je uopste isao auto mislim tih 90ks jel bilo dovoljno ili bi jos koji konj dobro dosao?

            Comment

            • Dragon
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2006
              • 963
              • Beograd

              #7
              Altogether, the 80 came with the following engine range, although not all of these were available outside Germany:

              1.6 - 75 hp, four-cylinder petrol engine
              1.8/1.8S/1.8E - 88/90 hp, four-cylinder petrol engine (most common in Germany)
              1.9E - 112 hp, four-cylinder petrol engine
              2.0E - 113 hp, four-cylinder petrol engine
              1.6 D - 50/55 hp, four-cylinder diesel engine
              1.9 TD - 70 hp, four-cylinder turbo diesel engine
              The Audi 90 was strictly a five-cylinder car and came with four different engines:

              2.0E - 115 hp, five-cylinder gas engine
              2.2E - 136 hp, five-cylinder gas engine (only a few produced)
              2.3E - 136 hp, five-cylinder gas engine
              2.3E 20V - 170 hp, 20-valve, five-cylinder gas engine


              Vozio sam pet godina 1.8 S, sve iz prethodnih postova je tacno. Taj 1.8 motor 90 konja je stvarno odlican, legendarni. Medjutim, mnogo bolje se pokazao u Golfu, sto se tice performansi auta, dok je Audi sa njim malo "lenj", posebno kada ugradis plin, sto je logicna opcija. Za grad i neku umereniju voznju sasvim OK, ali za neka riskantnija preticanja nije. Mislim, problem je sto on ne povuce jako u startu, ali kad se zaleti, dostigne solidnu brzinu.
              Malo teze se nalaze primerci u dobrom stanju jer se retko ko odvaja od dobro ocuvanog primerka. Eto, ja sam jos nostalgican...
              Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #8
                Sve je kako si naveo.Moram da priznam da sam onu 90-ticu 2,0 kupovao u stvari dva puta.Prvo, kada sam je uvezao, a zatim od lika kome sam ga prodao.Pošto ga sadašnji vlasnik svakodnevno parkira u neposrednoj blizini moje firme, nikad ne prodjem pored njega, a da ga ne pogledam.....Čovek ga odlično održava, ali ga i svakodnevno vozi na posao što ja nisam radio!
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                Working...
                X