Leistungsprüfstand ili Dyno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Leistungsprüfstand ili Dyno

    Evo danas sam bio na Dyno merenju...Bosch aparat,jedini u Becu ,mislim legalan,kosta 85 jevreja,samo za jednu osovinu... ne meri NM,samo snagu na tockovima i motoru...
    E sada moj krs bi trebao da ima 123kw na motoru...
    sta mislite koliko ima na motoru ,i koliko na tockovima..
    auto je prednja vuca,apsolutno STOCK,cak i sa prljavim filterom za vazduh ...
    slikice i video stizu kasnije jer sam trenutno na poslu do pola sedam
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    teoretski - nekih 105-110kW na tockovima
    prakticno - nemam pojma, reci da li je vise ili manje nego fabricki?
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Re: Leistungsprüfstand ili Dyno

      Originally posted by mikimazda
      ... ne meri NM,samo snagu na tockovima i motoru...


      AAaaaaaa!!! Meri upravo Nm, jer motor i pravi samo Nm, a ne konjske snage... Pobogu Miki, stoti put, motor pravi Nm, a KS je proizvod snage motora u Nm kroz obrtaje... Uffff

      123KW motor je, recimo 113KW na tockovima Koliko sam blizu?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #4
        Postavi pitanje i bobeze
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          Re: Leistungsprüfstand ili Dyno

          Originally posted by 206
          Originally posted by mikimazda
          ... ne meri NM,samo snagu na tockovima i motoru...


          AAaaaaaa!!! Meri upravo Nm, jer motor i pravi samo Nm, a ne konjske snage... Pobogu Miki, stoti put, motor pravi Nm, a KS je proizvod snage motora u Nm kroz obrtaje... Uffff

          123KW motor je, recimo 113KW na tockovima Koliko sam blizu?
          izvinjavam se ,pogresno sam se izrazio..hteom sam reci da na dijagramu necu imati podatke o NM,vec samo KW...nisam pobegao vec sam na poslu ,pa ne mogu tako cesto da postujem..ovo je kapitalizam ,radi se bre...
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            A ti kao na poslu ne znas koliko je izbacio?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              uf rode pa znam
              nego da vidim vase sposobnosti predvidjanja sudbine i podataka sa Dyno-a
              mirdza je blizu sto se tiice snage na tockovima
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                Re: Leistungsprüfstand ili Dyno

                a ti 206 odmah tuces packe a?
                gde je sad onaj sto busi sve zivo,korpe lamele,zamajce diskove pa da njemu prvo posaljem ove tvoje delove
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  evo me stigao sam kuci..pa da krenemo

                  na valjcima...

                  na valjcima i krecemo sa merenjem

                  ventilator upaljen i cepaj

                  ovo je rezultat

                  malo bolje da se vidi
                  i na kraju racun


                  onda malo pipanje gasa na povratku kuci,ali nije bilo mesta vise na kartici..
                  inace trebao sam ovo sve da snimim sa novim camcorderom ali sam malo prespavao i bio u zurbi da stignem na vreme na termin za merenje,tako da idiot nisam kupio DVD da snimam..ali od danas sve se snima konacno kako treba..panasonic je tu
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Kakav optimistican Dyno, 105KW na tocku mu je 130KW na radilicu Svasta...

                    A za ove delove, znaci da su STIGLI?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      nisu
                      bas sam hteo da pitam da li je ok da imam 19% gubitke na transmisiji?
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Pa sta mi onda cimas lanac?

                        Naravno da nije u redu 19% gubitka, jer je nemoguce, niti imas toliko. Stvar je u tome da dyno operateri vole da nadrndaju malo snagu koju motor na radilici, kobajagi ima, jer tih 130KW je cisto procena koja se radi bazirano na pretpostavljenoj kolicini izgubljene snage pri merenju - mogu oni da stave da je gubitak i 50% pa da se odusevis koliko ti je motor na radilici u stvari jak, ali nema nista od toga...

                        Gubitak od 10% ili otprilike toliko je OK za FWD, tako da ti motor ima mozda nekih 115KW ili tu negde, realno.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #13
                          pa sad ja sam stajao pored njega i sve sto je covek uradio je da je ubacio unutra koliko bi trebao moj motor da ima ,znaci 123kw...i postavio one granicnike na valjke..i ne verujem da on ima nesto od toga da nadrnda rezultat jer je to Bosch servis,cak covek nije ni imao predstavu zasto dolazim jer je mislio da mi sa autom nije nesto u redu...
                          115kw mislis na motoru ili na tockovima?
                          covek me je cak sumnjicavo gledao i pitao da li je auto stock,normalno da jeste...ah da ne zaboravim ako te uhvati policija ili ako sumnjaju da si nesto radio na motoru ides na taj Bosch Dyno,tako da ne verujem da se nesto on potrudio da mi pokloni par kw-a..
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            posto me je sale dobro prodrmao i posumnjao sam u verodostojnost i tacnost merenja potrazio sam na netu vise informacija i nasao na mx6.com forumu gomilu dyno testova koji potvrdjuju da se ipak radi o tacnom merenju...

                            Mileage: 149,500 miles at time of dyno

                            Tire size and wheels/gear dyno run: stock size tires and wheels, 4th gear

                            Dyno type: Dynojet

                            #1: 58*F, 142.50whp/145.68wtq

                            samo jedan od primera..58f je otprilike 14 stepeni celzijusa koliko je i danas bilo kod mene na merenju..
                            otprilike taj motor pravi od nekih 140 do 145 konja na tockovima ako je sve stock...
                            i gubici u transmisiji su na zalost toliki...otprilike oko 25 konja...
                            mada sam saznao za par auta koji imaju i vece gubitke na transmisiji od mene...isto tako sam u potrazi za jos jednim dyno-om koji izbacuje i ks i nm..
                            pre nego se nesto zapocne da se zna sta smo imali na pocetku,tako da s eprogres lepse prati
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Joj bre Miki, sad me vec nerviras jer ne citas ono sto ja pisem

                              Ne sumnjam u tacnost merenja, verovatno je tacno da je na tocku izmereno 105KW, odnosno 143KS, to uopste nije sporno.

                              Ono sto jeste sporno je procena operatera ili algoritma dyno-a (ili je verovatno tako podesen) da tih 105KW na tocku njemu bude ekvivalent 130KW na radilici, odnosno 177KS - jer koliko vidim sam si rekao da bi taj motor trebao da ima 123KW. Dakle, kako sad po tom dyno-u ispade da izmerena snaga bude za 7KW veca nego fabricki deklarisana? To pricam...

                              A ovo za KS i Nm...ja u klin ti u plocu, jesi jeo bunike danas? SVAKI dyno meri SAMO Nm i onda to preracunava u KS, kapiras? Znaci i ovaj dyno na kojem si merio meri Nm - e sad, to sto je podesen samo da izbacuje krivu u KW ne znaci da ne moze da ti da i uporednu krivu obrtnog momenta, samo sto se nisi setio da pitas

                              Nema sta dalje da trazis, kad i ako sta budes radio, izmeri ponovo snagu na istom dyno-u i to je to, bitna ti je razlika pre i posle.

                              Jasno sad?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X