Leistungsprüfstand ili Dyno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    #16
    A koliki su gubici na RWD i koliki na AWD?
    San ispunjen. Impreza Turbo.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Mislim da smo i to rekli jedno 20 puta do sada.

      Za PRAVE rezultate, gde se po modelu auta moze videti koliki su ti gubici, imas www.rri.se
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #18
        Originally posted by 206
        Joj bre Miki, sad me vec nerviras jer ne citas ono sto ja pisem

        Ne sumnjam u tacnost merenja, verovatno je tacno da je na tocku izmereno 105KW, odnosno 143KS, to uopste nije sporno.

        Ono sto jeste sporno je procena operatera ili algoritma dyno-a (ili je verovatno tako podesen) da tih 105KW na tocku njemu bude ekvivalent 130KW na radilici, odnosno 177KS - jer koliko vidim sam si rekao da bi taj motor trebao da ima 123KW. Dakle, kako sad po tom dyno-u ispade da izmerena snaga bude za 7KW veca nego fabricki deklarisana? To pricam...

        A ovo za KS i Nm...ja u klin ti u plocu, jesi jeo bunike danas? SVAKI dyno meri SAMO Nm i onda to preracunava u KS, kapiras? Znaci i ovaj dyno na kojem si merio meri Nm - e sad, to sto je podesen samo da izbacuje krivu u KW ne znaci da ne moze da ti da i uporednu krivu obrtnog momenta, samo sto se nisi setio da pitas

        Nema sta dalje da trazis, kad i ako sta budes radio, izmeri ponovo snagu na istom dyno-u i to je to, bitna ti je razlika pre i posle.

        Jasno sad?
        zato sam se i izvinuo i napisao da ja nemam taj diagram...a da li sam se se setio da pitam ...pa stavi se na moje mesto-sigurno da jesam
        nazalost ne moze da mi izbaci dijagram...
        e sada sto se tice toga da li ona ima vecu snagu od deklarisane ,i to je vrlo moguce,i ne bi bio prvi put da se to desi..
        a za to sto budem radio normalno da cu ici na isti dyno jer mi ce tako biti merodavno da vidim sta se desava...
        a sto se tice rototesta pogledaj pod Mazda MPS6...i videces sta sam mislio...japanci su lazovi
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        Working...
        X