A koliki su gubici na RWD i koliki na AWD?
Leistungsprüfstand ili Dyno
Collapse
X
-
Mislim da smo i to rekli jedno 20 puta do sada.
Za PRAVE rezultate, gde se po modelu auta moze videti koliki su ti gubici, imas www.rri.se
Comment
-
-
Originally posted by 206Joj bre Miki, sad me vec nerviras jer ne citas ono sto ja pisem
Ne sumnjam u tacnost merenja, verovatno je tacno da je na tocku izmereno 105KW, odnosno 143KS, to uopste nije sporno.
Ono sto jeste sporno je procena operatera ili algoritma dyno-a (ili je verovatno tako podesen) da tih 105KW na tocku njemu bude ekvivalent 130KW na radilici, odnosno 177KS - jer koliko vidim sam si rekao da bi taj motor trebao da ima 123KW. Dakle, kako sad po tom dyno-u ispade da izmerena snaga bude za 7KW veca nego fabricki deklarisana? To pricam...
A ovo za KS i Nm...ja u klin ti u plocu, jesi jeo bunike danas? SVAKI dyno meri SAMO Nm i onda to preracunava u KS, kapiras? Znaci i ovaj dyno na kojem si merio meri Nm - e sad, to sto je podesen samo da izbacuje krivu u KW ne znaci da ne moze da ti da i uporednu krivu obrtnog momenta, samo sto se nisi setio da pitas
Nema sta dalje da trazis, kad i ako sta budes radio, izmeri ponovo snagu na istom dyno-u i to je to, bitna ti je razlika pre i posle.
Jasno sad?
nazalost ne moze da mi izbaci dijagram...
e sada sto se tice toga da li ona ima vecu snagu od deklarisane ,i to je vrlo moguce,i ne bi bio prvi put da se to desi..
a za to sto budem radio normalno da cu ici na isti dyno jer mi ce tako biti merodavno da vidim sta se desava...
a sto se tice rototesta pogledaj pod Mazda MPS6...i videces sta sam mislio...japanci su lazovi"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
Comment