Stariji kabrioleti, meki krov, sistem za elektropomeranje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Stariji kabrioleti, meki krov, sistem za elektropomeranje...

    Bilo bi lepo imati neki kabriolet za leto

    Zanima me recimo Ford Escort IV Cabrio, po mogucnosti xr3i... ili neki slican.



    Da li je neko imao takav ili slican stariji cabrio? Zanima me pre svega nacin rukovanja samim mekim krovom, da li se on standardno rucno spusta/podize ili je elektropomican?

    Ako ide rucno, kako se kaci/fiksira prilikom podizanja? Jel to jednostavno ili ne, da li se radi spolja ili sedeci u automobilu?

    Dalje, da li neko radi i koliko kosta ugradnja sistema za elektricno pomeranje mekog krova? nekako mi je bezveze raditi to rucno, a vidjao sam cak po oglasima jugice sa elektropomicnim mekim krovom...

    Mora da nije toliko komplikovano cim je Zastava znala to da napravi

    Dalje, koliko recimo godina moze otprilike da traje meki krov ako se auto ne garazira? Kako se krov odrzava? Da li je bolji platneni ili kozni krov? Vidjam cesto po oglasima da pise "kozni krov" ...

    Onda, koliko je meki krov efikasan u svojoj funkciji,kako dihtuje, da li je i koliko auto hladniji sa zatvorenim mekim krovom od istog takvog auta koji nije cabrio? Koliko je bezbedan od prokisnjavanja, recimo stavim nov krov, koliko godina mogu biti relativno siguran da nece poceti da prokisnjava ako se auto ne garazira?

    Kako funcionise mehanizam za elektricno spustanje/podizanje? Ako neko ima slike faza spustanja/podizanja elektropomicnog krova kod nekog starijeg kabria neka mi da link...

    I na kraju, ali veoma vazno, kada je krov otvoren, podignuti bocni pozori, leto, suncano, do koje brzine je prijatno tako voziti sa otvorenim krovom i podignutim prozorima?
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    #2
    Kratko sam vozio takav sa elektricnim krovom.
    I sa elektricnim moras ga rucno otkaciti i zakaciti pre dizanja i spustanja. Nije frka, to radis iz kabine. Ali to znaci da moras da zaustavis vozilo da bi promenio konfiguraciju.

    Davno je bilo, ali se secam da vec pri brzinama koje nisu kuliranje uz plazu npr. preko 60, vetar smeta vozacu i suvozacu, oni iza su do tada vec oduvani . Nemoj da me drzis za rec bilo je to pre 7 godina. Krov nije propustao i fino je dihtovao iako je bio izakan i krpljen. Sto se tice temperature unutra, ne bih ti znao reci da li je hladnije nego u obicnom autu, jer su bile kratke gradske voznje.

    Svaka cast ako sada nadjes nekog neizudaranog.

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Pa ima ih,ne mnogo, ali nadje se poneki dobar. samo je pitanje da li hoce vlasnici da ih prodaju Bas sam juce video jednog, u perfektnom stanju, ali me mrzelo da cekam da se vlasnik vrati da ga pitam da li bi ga i posto prodao.

      Comment

      • low rider
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2006
        • 613
        • Beograd

        #4
        Ovaj koji sam ja ponekad vozio, je kupljen vec udaran sa sredjenom limarijom. Za 11 meseci je pretrpeo jos 3-4 cukanja i dva ozbiljnija sudara sa banderom i zgradom. Prikrpljen je prodat. Ja mislim da ga je novi vlasnik lepo sredio, zamenio krov i prefarbao i promenio boju. Da li je ozbiljno sredio trap i karoseriju ne znam. Znaci jako lepo mogu da izgledaju spolja, ali dobro pazi.

        Comment

        Working...
        X