Da li neko može da objasni razliku između automatske, poluatomatske, digitialne i analogne, da li postoje one koje mogu i da greju ili sve hlade a grejanje se postiže kao na kolima bez klime?
Klima uredjaji u automobilima - vrste?
Collapse
X
-
Pa analogna ti je ona kao obicna ventilacija okreces prekidac (toplo/hladno),a digitalna dugmici,podesavas koju temperaturu hoces u vozilu i tako dalje,kod mene Climatronic podesava se od 17 do 31 stepen i jacinu kojom da duva,usmerava,preko 25 to je vec u principu toplo.
nije neko strucno objasnjenje,al sta cunace se valjda i ko konkretnije nesto zna
-
-
To sto je rekao glogi.
Uglavnom imas to sto se oznacava sa A/C (air conditioning) a ustvari je samo hladjenje i duva dok god je ukljuceno, bez obzira na dostizanje neke temperature u kolima.
To sto se zove "klima" to je uredjaj koji i greje i hladi do zadane temperature. To radi punom ili skoro punom snagom a posle odrzava dostignutu zadanu temperaturu.Tzv. invertorno hladjenje. stedi energiju.
Redje se srece varijanta gde se po dostizanju temperature uredjaj iskljucuje i posle promene temperature za 1-2 stepena ponovo ukljucuje.
Sto se tice digitalno ili ne to je samo pitanje komfora upravljacke jedinice- da li ces biti u mogucnosti da vidis i regulises svaki stepen temperature, ili kod nekih cak na 1/2 stepena.
Kod "analognih" okreces tockic kao i kod obicne ventilacije (potenciometar koji radi na otpor kao kod starih audio uredjaja) i koristis "odokativni" metod.
Sta je konkretno pitanje kod grejanja?Boost or bust...
Comment
-
-
Automatska klima radi sa automatskim odrzavanjem temperature, kako na dole tako i na gore.
Razlika je da se prilikom funkcije grejanja, AC komoresor pali savihe minute po 2-5 sekundi, zbog funkcije odvlazivanja pod uslovom da je spoljna temperatura iznad +4 C stepena.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by HeinzOriginally posted by NenadSta je konkretno pitanje kod grejanja?Boost or bust...
Comment
-
-
Klima u autu UVEK koristi rashladnu tecnost motora za grejanje, dok kucna klima radi sa invertabilnim principom. Tu se gas koristi i za grejanje i za hladjenje , takozvana toplotna pumpa vazduh/vazduhAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTKlima u autu UVEK koristi rashladnu tecnost motora za grejanje, dok kucna klima radi sa invertabilnim principom. Tu se gas koristi i za grejanje i za hladjenje , takozvana toplotna pumpa vazduh/vazduhubeđivale da klima na kolima isto obrće ciklus prilikom grejanja.
Kao dokaz tome navode ponašanje različitih klima u npr. Pežou 406 i Volvo S40 u odnosu na recimo klimu u Xsari koja "ne greje" nego samo hladi, pa ujutro ne može da ugreje kabinu za par minuta.
Nisam smeo da kažem da je možda klima na Xsari neispravnaToyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Mozda bude i off topik,medjutim vezano je za klima uredjaje.
U Alfi 164 imam digitalnu klimu koja izgleda kao na slici ( LEVO ):
Na nekim modelima koji su se radili za USA i Zapadnu evropu,postoji isti raspored dugmadi, ali sa jos jednim ,a to je dugme OFF.Ja to dugme nemam.
Nervira me to sto je ventilator uvek ukljucen.Iskljucio bih ga po nekad.
Da li se to moze uraditi i kako?
Sta Vi mislite?
Comment
-
Comment