Opel Omega b 2.0 16v...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Opel Omega b 2.0 16v...

    Vidim ovde na forumu da se slabo sta pricalo o ovom modelu... Ima li ko od forumasa ovaj auto pa da sa nama podeli svoja iskustva... Dobre strane, lose strane... Sta su slabe tacke? Na sta obratiti paznju pri kupovini? Kakav je ovo motor sto se trajnosti tice? Trose li ulje? Interesuje me potrosnja na otvorenom i cista gradska potrosnja?? Prve verzije sam video sa nacetim rubovima, kakva je stvar sa 97-98godistem?
    Kakve probleme treba ocekivati u vecoj exploataciji? Itd...
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Srle pa Brabus je imao kako nisi pazio

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #3
      Imao sam ja, t.j moj cale. Bila je 1999'to godiste, motor 2.0i. ali 8v (neznam kako, ali je bila sigurno 8v sa 115 ks). Sve u svemu, jako robustan i izdrzljiv auto. Vecih problema nisam imao, tj. nista osim potrosnih delova nije menjano na autu, a imao je dosta kilometara (zbog sata na omegi, koji se lako vraca, nikad nisi nacisto). Zamenio sam samo step motor za regulisanje ler gasa i sponu. Jedino me je zajebala ugradnja plina kod jednog sustera, koji je sve uzasno uradio, ali to nema veze sa samim autom.

      Oprema je bila CD, sa vecinom stvari osim koze, bukvalno sve sto ti treba. Auto je kao stvoren za duza putovanja i stvarno je uzivanje voziti ga na auto putevima. Po gradu je zbog dimenzija i lose preglednosti malo teze, ali se nije tesko navici.

      Ovaj moj je imao slab motor, pa je bio mnogo trom, tesko se borio sa tezinom. Koliko znam, ulja je trosio vrlo malo, mozda pola litara do zamene, i to je najvise trosio u samom periodu pre zamene. Sipao sam inace GM ulje. Po gradu je trosio oko 11-12l benzina, a na otvorenom na 120-140 oko 8l. Rdje nije bilo nigde ni u tragovima, a pravo da ti kazem, nisam je vidjao ni na drugim Omegama.

      Sto se tice eksploatacije, kod mene se pokazao kako izuzetno dobar, sa cenama potrosnog materijala kao za Vectru npr (znaci nikakvo odvrtanje usiju)....a u razgovoru sa par vozaca firmi koje imaju Omege u voznom parku sam cuo samouglavnom reci hvale (uglavnom imaju 2.5 ili 3.0 V6)

      Auto je kod nas dosta potcenjen, i dotakao je neki period gde mu cena nece ici na dole mnogo. Ja sam moju dobro i lako prodao (mislim u odnosu na cenu kad sam je uzimao)

      Sve u svemu dobra kupovina i preporucio bih ti je. Nije dobra kao E klasa, 6-ca ili A6, ali i kosta 2-5 puta manje, a ne pruza mnogo manje.

      Comment

      • Durango
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2006
        • 590
        • Zemun, Srbija

        #4
        Re: Opel Omega b 2.0 16v...

        Originally posted by Srdjan
        Vidim ovde na forumu da se slabo sta pricalo o ovom modelu... Ima li ko od forumasa ovaj auto pa da sa nama podeli svoja iskustva... Dobre strane, lose strane... Sta su slabe tacke? Na sta obratiti paznju pri kupovini? Kakav je ovo motor sto se trajnosti tice? Trose li ulje? Interesuje me potrosnja na otvorenom i cista gradska potrosnja?? Prve verzije sam video sa nacetim rubovima, kakva je stvar sa 97-98godistem?
        Kakve probleme treba ocekivati u vecoj exploataciji? Itd...
        Ima moj burazer Omegu B 2.0 16v karavan 97., pa posto se cesto vozim istom mogu da ti prenesem neka iskustva.
        Glavna prednost tog auto je cena. Za te pare ne mozes nista da kupis u njenoj klasi, jer je potcenjena bez razloga. Za voznju je odlicna. Obilje prostora, a komfor i udobnost su na zavidnom nivou. Njegova je u savrsenom stanju pa nema ni najave korozije, mada sam ih vidjao dosta koje su prilicno procvetale. To mnogo zavisi i od odrzavanja. Njegov motor ne trosi ni gram ulja od zamene do zamene, ali mu ni u jednom servisu ne veruju. Kazu da svi ti motori moraju da trose ulje, ali kod njega je zaista tako. Presao je nekih 50-ak hiljada sa njom i jedini kvar je bio step motor, kao i kod Brabusa. Nov je u Calibri platio oko 200 eura i od tada sve super radi. Menjao je i gume na prednjoj balans stangli jer zbog tezine i zbog nasih puteva desi se da stradaju. Moje misljenje je da je 2.0 motor slab za tu karoseriju jer je karavan Omega teska skoro 1.600 kg. V6 motori su mnogo bolje resenje, a u potrosnji je minimalna razlika. Njegov u gradu trosi (u pitanju je automatik) oko 13-14 litara, a na otvorenom oko 9-10.
        Pomenuta Omega se odrzava iskljucivo u servisu Calibra u Simanovcima koji navodno ugradjuje samo originalne delove. Sve sto nije vezano za motor je prilicno skuplje nego za Vectru!

        Ako te jos nesto zanima pitaj!
        MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          @ wiz
          kad je brabus prodavao ja nisam imao pare.
          Naime pre par meseci sam kupio merc 250d, i posto mi racunica kaze da nije rentabilan, ima za mene veliku potrosnju u gradskim uslovima, hocu da ga prodam i da uzmem benzinca sa klimom jer sam izmedju ostalog malo razradio posao u taxiju i vozam neke strance a ne mogu letos da ih vozam po vrucinama bez klime! Tako da kad prodam 250d i dodam jos malo i mogu da kupim Omegu ili kao druga varijanta dugo ocekivana Lancia Kappa 2.0 20v...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • komarac
            CBC Član
            • 15.09.2005
            • 62
            • Istocna Hrvatska

            #6
            Imam jednu takvu omegu karavan ali 2.5 TDS koja mi služi kao radni auto, vozi ju 5-6 ljudi i svi ju gaze kao da su ju ukrali, auto bez problema vuče prikolicu od 2,5 tone i ima 400.000km, bez kvarova koji ne ulaze u redovno održavanje, osim reglaže bosh pumpe na 350.000km, potroši 1l ulja na 10.000km, potrošnja goriva je od 8-13l zavisno od načina vožnje i opterećenja auta, ima dosta dobra vozna svojstva, stabilan je i udoban. da skratimo priču najbolji auto za te novce.

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #7
              Mi na poslu imamo Omegu A, 2.0i motor koji ne fenomenalan! Presao je preko 500 000, kupljen je nov, motor jos nije otvoren i nista na njemu nije radjeno, limarija je propala, na 90 se trese, smiri se na 120, cuju se lezajevi, diferencijal bukvalno skace pri jacem gasu ali motor je neunistiv! Svi znate kako se voze sluzbena kola! Znam da to nisu isti motori ali morao sam da napisem svoj komentar, pozdrav
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                auto vredi svaku paru, i ako razmisljas o udobnosti klijenata to je auto sa zadnjim pogonom nezavisnim vesanjem, velikim medjuosovinskim rastojanjem, sirokom kabinom, itd.

                klasa iznad Kappe ili slicnih FWD modela.

                sa druge strane, taj motor je legendardno cuven po dobro odmerenim osobinama i trajnosti, ali....
                za takav auto je minimum za tecnu voznju.
                zaboravi na neku ostrinu sa tim motorom, to je ipak samo 2000 kubikai 4 cilindra.

                Opel je negde sa modelskog 97godinom resio pitanje limarije i truljenja iste novijom tehnologijom izrade, a imas i restilizovani model Omege bese od 2000te koji je bukvalno nakrckan opremom u tim poslednjim godinama proizvodnje.

                auto ima ogroman gepek, pogotovu karavan verzija.
                zbog cene goriva i cene registracije Omega je kod nas podcenjena u odnosu na ono sto pruza.

                vrlo je slicna BMWu po voznim osobinama, i nema problema sa trapovima kao BMW (izdrzljivija, zilavije je napravljena).

                ako je za taxi namenu, gotovo idealan auto koji zamenjuje Mecku, a problem cene goriva se resava prilicno jednostavno- LPG.

                auto je spolja pomalo neugledan a sto je po meni velika prednost, ne upada u oci.
                ja bih ga rado pozeleo, da recimo nemam nikakav auto.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #9
                  Ja imam taj auto , ali evo ljudi su sve lepo opisali... jedino se ne slazem sa brickom da ces zaboraviti bilo kakvu ostrinu sa ovim motorom od 136 ks. Po meni, on veoma lepo vuce, ne bih govorio tu o nekoj tromosti, niti bilo sta slicno. e sad mozda je takav moj utisak jer sam pre vozio auto od 75 konja, a brick vozi mozda od 200 ili otkud znam koliko...

                  takodje se ne slazem da je spolja neugledna, po meni je prilicno lep auto,jeste da ne upada previse u oci, ali nije ni neuigledna. jedino je prednja maska na starijem modelu malo neugledna, ona sama resetka/maska sa velikim znakom opela... ali ako uzimas restilizovani model koji su neki krstili i kao omega C iako to nije, kod nje je i to reseno i ona stvarno vrlo pristojno izgleda.

                  takodje mislim da je kvalitet plastike komandne table na nizem nivou nego sto bi trebao biti s obzirom na klasu kojoj pripada... ali kada uzmes u obzir odnos ulozeno/dobijeno mislim da je best buy. takodje imamo u firmi jednu omegu koja je presla oko 500 000 i na motoru jos nista nije radjeno jeste da je vozena uglavnom po otvorernom putu, ali ipak velika je to kilometraza...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    neugledna, u smislu ne bode o?i, nije nakindjurena onako ki?erski kako danas ?esto znaju da naprave (razne marke).
                    moje "neugledno" je pozitivna primedba

                    što se snage motora ti?e, oštrina u smislu da voziš lagano jedno 50-60 u petoj i daš gas do daske. treba vreme da se oseti da ubrzava, onako ide to ali nije to baš poseban doživljaj. naravno prema toj masi, Omega nije baš lagan auto.
                    vozio sam sli?an 2.0 16V od 140KS a sada 2.3 8V turbo od 135KS, i kada to uporedim mogu re?i da onaj sa 140KS je dosta kilaviji u odzivu na gas, pogotovu uz neko ja?e brdo.
                    maxi brzina je gotovo ista, prakti?no zanemariva.

                    taj od 140KS atmo je vrlo sli?an Omegi po perfomansama, razlika koja deseta u ubrzanjima.
                    u odnosu na 75KS koje je samo po sebi slabašno napredak je o?it, ali i 140 u odnosu na 200KS se fino oseti...


                    sve u svemu može te?no da se vozi, pogotovu ako je za taxi namenu.

                    za Omegu (i uopste tu kategoriju) mislim da je 2500 kubika i 6 cilindara donja granica optimuma a ono pravo 3000 kubika za baš fini ose?aj zadovoljstva .
                    ono 200+ konja kao optimum za tih 1500kg mase, kada bih bio u poziciji da ispunjavam želje.

                    sa druge strane više kubika više benzina i mnooogo više raznih taksi i poreza.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      Mi u servisu imamo jednu 2.0 8v sa 750kk pa vi vidite.... inace ja sam za mv6 ide ko nevreme a i ne trosi toliko u odnosu na to kako ide... slabe tacke su joj erg ventil i senzori bregaste i radilice...
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        #12
                        Originally posted by brick
                        što se snage motora ti?e, oštrina u smislu da voziš lagano jedno 50-60 u petoj i daš gas do daske. treba vreme da se oseti da ubrzava, onako ide to ali nije to baš poseban doživljaj. naravno prema toj masi, Omega nije baš lagan auto.

                        Voziti 50-60 u petoj, pa dodati gas i ocekivati explozivno ubrzanje, to je svkako preveliko ocekivanje za motor od 136 konja u tako velikom i dosta teskom vozilu. no, to je po meni nista drugo do lenjost u menjanju brzina ja vozim 60 u 3., ne u 5. i onda su mi ubrzanja sasvim u redu...

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          I potrosnja goriva u gradu
                          Ako, ako, samo ga gazi dobro je to za podmazivanje motora. Duze traje.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            to je svkako preveliko ocekivanje za motor od 136 konja u tako velikom i dosta teskom vozilu
                            a ja kažem samo malo druga?ije formulisano-
                            za normalno o?ekivanje motor od 136 KS je premali za tako veliko i dosta teško vozilo

                            možda sam i lenj jer sam navikao da može da se bude lenj
                            da bi mene zadovoljila kombinacija auto-motor-menja? moraju da se ispune neki kriterijumi dinamike vožnje.
                            jedan od njih je da manuelni menja? u drugoj mora da pokrije 0-80 km/h bezh ikakvih muka i problema i da peta mora da pokrije 50-200 km/h takodje bez ikakvih problema.

                            prva je vožnju uzbrdo i pod jakim optere?enjem, tre?a za ubrzanje auta u ekstremno teškim uslovima, pod punim optere?enjem ono kada se želi jurcanje.
                            ?etvrta, da se nadje kao direktna brzina, univerzalna od 40-120.

                            kada se navikneš na dobro stekneš i "svakako preveliko" o?ekivanje, to jest normalne perfomanse za tu višu kategoriju vozila , postaneš "lenj"

                            u svakom slu?aju, ne vidim ozbiljniju zamerku za namenjenu primenu u taxiju.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Bio sam na Bubanj Potoku i apsolutno nijedna omega limuzina i kappa nije bila u ponudi... Na Halooglasima sve Omege su karavani, a ja trazim iskljucivo limuzinu, cisto da to malo lici na nesto... Uostalom prvo treba da prodam Mecku, pa onda tek ostalo...
                              A sto se rasprave oko motora tice, i ja bih neki v6 ali moram da mislim i na potrosnju i na registraciju tako da je 2.0 maksimum i to je vise nego dovoljno sto se snage tice za taxiranje, cak i vise nego sto treba...
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X