korak u pravom smeru ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    korak u pravom smeru ?

    http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=241492

    Zastava najavljuje kraj prestanka proizvodnje Juga, i potvrdjuje da je proizvodnja Juga ekonomski neuspešna, kao mogu?e rešenje.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • TURBO
    CBC Član
    • 29.04.2006
    • 48
    • Beograd\Vrnjacka Banja

    #2
    "naglasio da vozila u klasi "juga" i "floride" koštaju mnogo više"

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Hm, iako jugo po danasnjim kriterijumima i nije auto nego pokretna limenka bojim se da im to niej pametno. praviti punta od 8+ k evra i astru od 10+k... pa koliko ljudi ce iamti para da im to kupi? ovako jugici kakvi god da su ipak su najprodavaniji automobili kod nas, iako ga ja nikad ne bih kupio ali eto...

      i sad oni da prestanu da proizvode najprodavaniji auto pa kakav god on krsh bio

      Comment

      • JNC
        CBC Senator XXL
        • 19.12.2006
        • 1332
        • Beograd

        #4
        Da mi je i to da vidim, prestanak proizvodnje, prosto neverovatno da se to desi.

        Comment

        • MOSLER
          CBC Senator XXL
          • 27.05.2005
          • 1064
          • Niš

          #5
          Originally posted by Marko001
          praviti punta od 8+ k evra i astru od 10+k... pa koliko ljudi ce iamti para da im to kupi?
          Pa ko ne bude imao para Z10 i Astru, za 4-5 k evra uvesce dobar polovnjak koji ce da sahrani barem dva Yuga i za promenu imace vecu sansu da u sudaru izvuce zivu glavu

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            #6
            Garant ce proizvodnju Yuga da otkupi neki lokalni kontroverzni Bata Giga, pa ce da ih valja jos 10 god

            Poz

            Comment

            • Laki GSi
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2006
              • 2426
              • Beograd-Vozdovac

              #7
              Bas sam danas bio na servisu pa pricam sa nekim sefom iz Kg-a za ove astre. Kaze mi on da bi veoma rado poslali u penziju i juga i keca ali da ne mogu da trce vezanih nogu....!
              Ma sta bude nek bude,kupovace se suzuki maruti
              Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

              Comment

              • Marko001
                CBC Senator XXL
                • 09.09.2006
                • 1070
                • Belgrade

                #8
                Mosler, hteo sam da kazem da je ekonomski potpuno iracionalno ugasiti proizvodnju najprodavanjieg automobila u zemlji, pa makar on bio i limenka...

                e sad zasto jos ima dosta ljudi koji kupuju novog juga a ne strani polovan auto od 4k evra, to je vec sasvim drugo pitanje. verovatno zato sto za te pare ne mogu nikakav dobar polovnjak da kupe i sto su za njih delovi/odrzavanje po 3-4 puta skuplji, a kod nas je mnogima standard jos uvek los i preskupo im je da placaju to odrzavanje.

                Comment

                • JNC
                  CBC Senator XXL
                  • 19.12.2006
                  • 1332
                  • Beograd

                  #9
                  Pa yugo jeste najprodavaniji, ali ne donosi nikakav profit, posto ga prodaju u suvise malim kolicinama, znaci da nema para sa strane on po toj ceni se ne bi prodavao nikad. Tako da bolje to ugasiti, kupis par godina starog stranca koji ce tog yuga da sahrani. Pa i bolje stojece zemlje su prodale svoje auto industrije, nisu mogle da budu konkurentne, a mi cemo da imamo fabriku od par desetina hiljada zaposlenih koji proizvedi godisnje 1k vozila ili tako nesto.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    hteo sam da kazem da je ekonomski potpuno iracionalno ugasiti proizvodnju najprodavanjieg automobila u zemlji, pa makar on bio i limenka
                    a odakle podatak da je Jugo najprodavaniji automobil u zemlji ?

                    ono a šta sam ja nailazio je da se godišnje proda oko 50 modela Z101, oko 500-600 komada Juga u svim varijantama motora.

                    ostatak proizvodnje završava u budžetu Srbije, kompenzacija za državne organe koji daju dotacije Zastavi.
                    i nešto malo, koja stotina izveze u BiH i Makedoniju.
                    znam za zvani?ni podatak kada je Zastava za 2005. godinu objavljivama uspehe kako izvozi ovamo i onamo pa je bila i Slovenija na spisku zemalja gde se Jugo izvozi.
                    a u tabeli je bila i koli?ina- 1 (jedan komad) je prodat za tu celu godinu dana.
                    izgleda da se prelomilo u glavama da takva lakirovka ne popravlja bilanse uspeha firme niti stvara zarade, i to mi se ?ini najve?im napretkom u zadnjih 30tak godina po pitanju Zastave.

                    što se ekonomije ti?e, sada je i zvani?no direktor Zastave potvrdio (ono što i vrapci znaju) da je proizvodnja neekonomi?na i da donosi gubitke, ili još jasnije da se Jugo prodaje po manjoj ceni nego što Zastava potroši para da ga proizvede.

                    u prodajni bilans Zastave ne ra?unam šverc Punta, mada je i tu prodaja daleko podbacila od planova, jedva 40% komada je Zastava uspela da proda po traženoj ceni a 60% Punta, tj 10, iz 2006. godine je još uvek u magacinima (podatke objavila sama Zastava nedavno na konferenciji za novinare).

                    meni budi nadu da je po?elo da se racionalno razmišlja ?ak i u Zastavi i da se polako odustaje od ideje da se cela zemlja pot?ini beskona?nom održavanju "proftabilne" proizvodnje na dotacijama iz poreza gradjana.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Marko001
                      CBC Senator XXL
                      • 09.09.2006
                      • 1070
                      • Belgrade

                      #11
                      Pa pogledaj trzisni udeo Zastave u prodaji novih vozila u Srbiji. zastava je ubedljivo prva, mislim da ima 30% trzista ili tako nesto (nisam siguran) a Yugo je verovatno najprodavaniji model. uostalom 101,128 i Yugo, to je jedan te isti auto u 3 karoserijske varijante. i verujem da je kad se njihova prodaja sabere prvi po prodaji u Srbiji. a mozda je i Yugic solo prvi ko zna.

                      niko recimo megane sa 3 vrata, sa 5 vrata hatcback i sedan ne racuna kao 3 razlicita modela

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Evo obraca vam se duh...verovatno sam vec 5 X poginuo "izgubio zivu glavu"

                        Kupovao sam ga novog...imam ga novog i kupovacu ga sve dok ne prestane da se proizvodi.

                        I dalje tvrdim da cu za te pare sa njim najsladje da se navozam. Ako ne najsladje onda najjeftinije

                        Evo moji svi sahranjeni 2 stara po 7 godina i sit se delova izmenjah.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Originally posted by brick
                          A odakle podatak da je Jugo najprodavaniji automobil u zemlji ?

                          ono a šta sam ja nailazio je da se godišnje proda oko 50 modela Z101, oko 500-600 komada Juga u svim varijantama motora.
                          Pa eto, vec odavno svi znamo da ti podatke nalazis na cudnim mestima, ili obicno onako lupis odokativno, i onda razvezes celu diskusiju i raspravu baziranu na nekom podatku koji blage veze sa zivotom nema.

                          Dakle, 2006. godina:

                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Marko001
                            CBC Senator XXL
                            • 09.09.2006
                            • 1070
                            • Belgrade

                            #14
                            206 to su podaci koji su mi trebali da potkrepim svoju izjavu ali nisam znao gde da ih nadjem kad se sabere udeo z10 i starih modela to je oko 30% (29,nesto)

                            znaci prodato je preko 10 000 starih modela zastave, a pretpostavljam da je tu najvise jugica sto znaci da je jugo najprodavaniji auto. a kazem, 101, 128 i Yugo su po meni jedan te isti auto, kad se njihova prodaja sabere onda su pogotovo na 1. mestu...

                            e sad sto mnogi na ovom forumu ukljucujuci i mene nikad ne bi kupili novog yuga to je druga stvar

                            i prestanak proizvodnje najprodavanijeg auta je totalno idiotska stvar sa ekonomskog aspekta bez obzira sto je to neopisivi krs za danasnje pojmove

                            a ako ga prodaju jeftinije nego sto ih kosta proizvodnja mogli bi da povecaju cenu pa da im se isplati, prodaja bi opala ali bi opet sigurno puno bilo prodato.

                            tako je sa ekonomskog aspekta..

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Nastavak proizvodnje auta na kome se gubi novac i jadna fabrika gura u jos vecu dubiozu, sve radi ocuvanja socijalnog mira iako i vrapci znaju sta je u Zastavi resenje - to je ono sto je idiotsko u celoj prici.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X