Koji auto biste uzeli u Americi za male pare???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Koji auto biste uzeli u Americi za male pare???

    Da li je Amerika raj za ljubitelje automobila?

    Moze za male pare da se kupi polovan besan auto sa cak V8 motorom star 10-ak godina u odlicnom stanju...
    Benzin je extra jeftin, registracija/osiguranje ne verujem da su posebno skupi cim svi voze kola ogromne kubikaze

    Bas me zanima koji biste vi auto kupili za male pare (relativno), recimo do
    5000$ da ste u Americi?? (mozete naci recimo na www.cars.com)

    Ja idem ovog leta da posetim prijatelje koji su u Chicagu, a takodje sam video i Brabusov Chevrolet Camaro 3.4 V6
    koji je kupio za nesto preko 2200 evra (dzabalesku) pa me je to dvoje podstaklo da otvorim ovu temu

    Za mene je nekako oduvek Cadillac bio jest jednako tj. sinonim za Ameriku,
    a i volim velike limuzine tako da bih ja definitivno uzeo ovavko nesto:

    LINK

    1997 Cadillac Seville SLS V8 32 ventila

    Ili mozda:

    LINK

    Samo u crnoj boji, znaci isti auto ali kabriolet (valjda je kabriolet )


    A kao alternativa mogao bi da posluzi ovaj 1999 Ford Mustang :

    LINK

    Ali mislim da bi definitivno izbor ipak pao na Cadillac Seville SLS

    EDIT 004 : skracuj linkove
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Hmm....nebih rekao da je Amerika raj za ljubitelje automobila. Ustvari, pitanje sta su ti prioriteti.

    Ako ti je prioritet da za relativno male pare (pogotovo ako zaradjujes ili imas ustedjenevinu u Evrima) dodjes do dobro opremljenog auta velike kubikaze, sa puno cilindara i da ti sve oko njega, pocevsi od goriva, servisiranja, osiguranja i registracije bude jako jeftino, onda je Amerika raj. Uz to, auto ce moci da predje jako puno kilometara i trajace ti dosta dugo uz nacin eksploatacije tipican za Ameriku.

    Naravno da to nosi i kompromise. Najcesce, radi se o tome da su Americki automobili tehnicki 10-ak i vise godina iza najboljih Evropskih, sto po konceptu motora, vesanja, a najvise po kvalitetu upotrebljenih materijala u izradi. To po meni u najvecoj meri i opravdava nisku nabavnu cenu vozila. U danasnjoj auto industriji, gde su cene komponenti jako uredjene, skoro da ne postoji nacin da mozes da kupis kvalitetniji proizvod od svog konkurenta za istu cenu. Ocigledno je da Americki proizvodjaci stede na materijalima i tehnologiji, sto se ogleda i u prodajnoj ceni auta. Ne kazem da nisu sposobni da proizvedu auto istog kvaliteta i na istom tehnoloskom nivou kao u Evropi, vec da nemaju kapaciteta da takav auto uspesno prodaju na trzistu. Triziste takodje nema kapaciteta da takav auto kupi, jer generalno ko hoce top of the range, on kupuje Evropske automobile. Ako hoce dobar odnos cena-kvalitet-tehnoloska naprednost, kupuju Japanca.

    Drugi aspekt koji treba da se pomene je nacin voznje. Ogranicenja brzine ovde ubijaju skoro svako zadovoljstvo voznje snaznog auta. Na auto-putevima je limit od 105 do 120 km/h i 99% ljudi vozi na limitu ili 10km/h preko. Policije ima dosta, tako da ako vozis brzo, vrlo lako si uocljiv i ako konstantno juris mnogo preko ogranicenja, jako je velika verovatnoca je da ce da te uhvate. Kazne su ogromne. Ne kazem da uvek i svuda vozis po ogranicenju, mozes tu i tamo da dozvolis sebi rizik da pojuris, ali retko. Po gradu je oranicenje od 40km/h (naselja sa kucama) do 65 km/h (veliki bulevari), gde takodje nema neke jurnjave.

    Meni su licno prioriteti sto se auta tice drugaciji. Ja cenim vise da mogu da iskoristim mogucnosti auta sto je vise moguce i da u njemu uzivam. Pod ovim prvim mislim na to da kao u Nemackoj, mogu da vozim koliko hocu na auto-putu, da imam dobre planinske puteve na kojima mogu da uzivam vozeci brzo po krivinama. Pod ovim drugim mislim na kvalitet materijala, ergonomiju i izgled.

    Da rezimiram, vise bih voleo da vozim Evropski dizel srednje klase od 2000 kubika, 170 konja i 400nm 230 km/h kad hocu po Nemackoj kad hocu, nego da vozim Americki V6 sa 4000 kubika, 200 konja i 320nm po Americi.


    BTW. Camaro sam uzeo zato sto mi atraktivno deluje, zato sto ima krov koji se skida. Svaki put kad pipnem bilo sta na komandnoj tabli, mislim da ce mi ostati u ruci (najdrasticnija je rucica zmigavca), kocnice su katastrofa (nazad dobos), silni obrtni momenat kao da se negde izgubio, a 160 konja na 1600 kg ne deluju bas impresivno Ali je za mene to jos uvek najbolji auto koji sam za te pare mogao da nadjem i bas mi je cool da ga vozim U Evropi ga nebih ni pogledao

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Originally posted by BRABUS
      Hmm....nebih rekao da je Amerika raj za ljubitelje automobila. Ustvari, pitanje sta su ti prioriteti.

      Ako ti je prioritet da za relativno male pare (pogotovo ako zaradjujes ili imas ustedjenevinu u Evrima) dodjes do dobro opremljenog auta velike kubikaze, sa puno cilindara i da ti sve oko njega, pocevsi od goriva, servisiranja, osiguranja i registracije bude jako jeftino, onda je Amerika raj. Uz to, auto ce moci da predje jako puno kilometara i trajace ti dosta dugo uz nacin eksploatacije tipican za Ameriku.
      E vidis, ukusi se razlikuju, meni je bas to prioritet Ja kao prvo volim velike-dugacke limuzine (sedane),koji cool izgledaju, znaci oko 5 metara duzine, moze i malo vise , da su jako udobni i krcati opremom, sa ogromnom motorcinom i brojem cilindara (ovde vozim 2.0 i uvek kad kupujem auto gledam da ne bude preko 2.0 jer onda cena registracije vrtoglavo raste) koja ne mora da ima ne znam koji odnos zapremina/snaga, ali ako nije nasvirana verovatno znaci da ima dugo i da traje u p.m. dalje, voleo bih da imam automatski menjac (iako ovde vozim manuelni oduvek ali probao sam i automatik), znaci da ne razmisljam uopste o menjanju brzina, levu nogu odmaram i samo desnom gas-kocnica kao pravi americki debil , da se zavalim u udobno sedise i da mi obe ruke ostanu slobodne za volan, s tim sto bih ga okretao levom, a desnu odmarao ko crnogorac na naslonu za ruku i samo recimo kad skrecem koristio i desnu... a sto se tice brzine i ogranicenja, ja uopste nisam neki jurnjator i nije mi zadovoljstvo preko 130 da vozim, znaci ako moze 120 da se vozi meni je to sasvim dovoljno, ali ocekujem da motorcina od skoro 5000 ccm to ide totalno lako i da pri tome uopste ne bude bucna... i jos ako taj auto mogu ceo da kupim od 1 ili 2 plate (ako bih radio u Americi), recimo neki od onih cadillaca seville sto sam stavio linkove, pa sta reci nego extra
      onda se uopste ne bih uzbudjivao oko njega, cak i da mi ga neko ogrebe,cukne pa cak i ukrade... ****s jednnu platu i naravno ocekivao bih od njega da traje i da se ne kvari, ne ******** iako ima 10 godina i mozda 100-150k milja iza sebe (ali opet za takav auto to bi trebaloi da bude nista uz takav nacin voznje), pa jos ako ej ogromna limuzina kao onaj drugi Cadillac- sa pokretnim krovom koji se leti moze podici.... aah to bi bilo ostvarenje mog sna, lagano vozikanje u ogromnoj limuzini sa podignutim krovom, po lepom vremenu, pustim muziku...

      a zasto jos pitam da li je amerika raj za ljubitelje automobila, pa recimo verovatno bih u tim uslovima mogao da kupim nekoliko automobila starih ne vise od 10 godina. recimo onaj gore pomenuti cadillac seville kao limuzinu za duza putovanja i recimo neki manji sportski autic sa dvoja vrata, manuelni menjac,obavezno cabriolet, recimo mustang cabriolet sa manuelnim menjacem ili nesto kao tvoj camaro, znaci uzeo bih ta 2 totalno suprotna tipa automobila, pa kad mi padne na pamet vozim jedan ili drugi

      a ako bi mi doslo da se malo izjurnjam, pa otisao bih u neku pustinju, valjda tamo en kontrolisu brzinu mamicu im....

      a znam da su evropski i japanski automobili po mnogo cemu ispred americkih, ali meni to ne bi smetalo, uostalom vec sam opisao sta bi za mene bila idealna varijanta e sad ono sto bi me stvarno nerviralo je kad bi takav auto imao nazad dobose i nerviora me kod amerikanaca komandna tabla, ta njihova plastika i retardiran dizajn... samo sto mislim da je Cadillac ipak bolji po tom pitanju u odnosu na druge proizvodjace. recimo onaj "moj" cadillac ima sva 4 ventilirajuca diska, a komandna tabla mu nije nesto extra, ali nije bas ni ruzna. a sto se tice 4600 ccm V8 sa 32 ventila i 300 konja, iz te kubikaze bmw bi izvukao i 500 , ali mislim da je i 300 sasvim dovoljno za taj auto za tecnu voznju 120 km/h

      a sto se tice Camara mislim da ne treba da se zalis, jbt pomisli sta bi u srbiji mogao da kupis za 2250 evra raspalog Golfa 2 1.6D koji tandrce da ga cujes kad je u susednoj ulici i ima cak 54 konjske snage

      Al jbg, zena-deca , ne verujem da cu se preseliti ikad u Ameriku i da cu ostvariti decacke snove kad su automobili i voznja u pitanju

      no, ne znam da li ja mogu da u Chicagu malo vozim auto od tih prijatelja sa medjunarodnom vozackom dozvolom?

      inace oni imaju valjda 3 automobila, a jedan je bas onaj "moj" cadillac ciju sam sliku ubacio, jupi

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #4

        a sto se tice Camara mislim da ne treba da se zalis, jbt pomisli sta bi u srbiji mogao da kupis za 2250 evra lool raspalog Golfa 2 1.6D koji tandrce da ga cujes kad je u susednoj ulici i ima cak 54 konjske snage lool
        Ko se zali ?


        no, ne znam da li ja mogu da u Chicagu malo vozim auto od tih prijatelja sa medjunarodnom vozackom dozvolom?

        Ako dolazis kao turista, mozes bez problema i mislim bez vremenskog ogranicenja

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          I u pustinji kontrolisu ogranicenje brzine itekako i jao si ga tebi ako te uhvate ti provincijalni panduri koji jedva cekaju da maltretiraju nekog nepoznatog.
          Medjutim, koga to mnogo interesuje moze da se raspita unaokolo (hint: braca crnci koji voze jace motocikle) u kom delu puta i u koje doba dana nema kontrole i onda moze da se nagazi.
          I za razliku od evropskih pandura u Americi moze da se prodje na pricu sa pandurom i da ti oprosti, ako vidi da si iskren i ako mu pogodis zicu (u stilu "ja sam jadni turista iz Evrope i ceo zivot vozim neka evropska sranja, a oduvek sam zeleo da vozim ovu fantasticnu americku masinu i eto hteo sam da vidim koliko ide, izvinite molim vas, ali mi nije zao..."...Eto i Brabus da zna kako da prodje...naravno moze jednom, ne uvek kao kod nas.

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #6
            Dolazim na oko mesec dana samo

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #7
              Neznam meni su ta ameriska kola, pri tom mislim bas na tog cadilaca sto si rekao i tako te masine, uvek bila bezveze, ogromna kola sa ogromnim motorima, potrosnje sumanute, koja idu kao evropska i japanska od tri puta manje kubikaze. Mislim, nije stvar u novcu, kao ovde je skup benzin pa nemoze da se vozi nesto sto troci sumanuto, pa evo i Brabus rece kolika je tamo cena goriva, i ja to nebi nzvao bas dzabe, jeftini je plin kod nas. Tako da ja tamo kad bi otisao( a verovatno nikad, mislim da zivim turisticki je drugo) stvarno neznam sta bi kupio, verovatno nesto japasnko , pa da se vozim ko covek

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #8
                Uzeo bi Ford Crown Victoria former Police Interceptor.

                Prevedeno na nas, Crown Victoria koja je nekada pripadala pandurima.

                Ko je gledao Blues Brothers zna sigurno onu recenu od Edwood Blues "It's got a cop motor, a 440 cubic inch plant, it's got cop tires, cop suspensions, cop shocks."

                I na autoputu svi usporavaju kad te vide jer misle da si pandur.

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #9
                  Originally posted by BRABUS
                  Najcesce, radi se o tome da su Americki automobili tehnicki 10-ak i vise godina iza najboljih Evropskih, sto po konceptu motora, vesanja, a najvise po kvalitetu upotrebljenih materijala u izradi.
                  To je mozda u poredjenju sa Evropskim automobilima namenjeni za Evropsko trziste gde su cene automobila daleko vece nego u Americi, ali ne sigurno u poredjenju sa Evropskim automobilima za Americko trziste.

                  Ali pogledaj recimo Volkswagen u Americi. Moj najbolji drug ima '99 Jettu. Plastika na nekoliko mesta pukla unutra, nista od elektronike ne radi, zadnji prozor pao tako da ga rukama moras dizati, rdja na nekoliko mesta, sunroof pusta vodu, a ima i problema sa motorom. I sve to na ispod 80,000 milja (128,000 km). To je inace ispod proseka, vecina automobila, bez obzira odakle dolazili, nemaju takve probleme, tako da kad pogledas sta dobijas za cenu opet treba biti zadovoljan.

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #10
                    Jes bilo je reci o tome da su "Evropljani" koji se importuju u USA dosta nekvalitetniji i prilagodjeni tom trzistu

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #11
                      @ Horsepower

                      Jetta i VW sigurno ne spadaju u najbolje ni najnaprednije evropske automobile \. Premium marke (Audi, BMW, MB) svoje automobile za US trziste, sa par izuzetaka prave na istoj traci kao i automobile za Evropsko trziste.

                      Jetta se koliko znam pravi u Mexiku, ali to je vec izuzetak, a ne pravilo.


                      Sto se Crown Victorije tice, pre nedelju na drugovim kolima nisu radila zadnja svetla, pa su nas zaustavili da nas upozore. Kad su krenuli, ja i drug smo kakvo je ubrzanje imao.

                      Comment

                      • low rider
                        CBC Senator XXL
                        • 03.04.2006
                        • 613
                        • Beograd

                        #12
                        Meni su vrh americki automobili iz 50tih, 60tih,70tih. Ali muscle klasike kao sto je charger. Stari kadilaci odlicni za kuliranje, kabrioleti od 7metara za voznju 20kmh pored plaze.

                        Sve ostalo DNO!
                        Pogotovo dizajn, izvinite ali odvratni su mi. To je toliko bezlicno, glupo prosto, mislim koliko god gledao te automobile nikako da vidim neki tracak lepote, neki pametan dizajnerski potez, ma nista bedno.
                        Pogotovo ovi noviji modeli. Sto noviji, to gluplji. Kada pogledam ove iz USA ambasade sto voze neke nove amorfne mase od 5m sa automatnskim menjacem u guzvi u K.Milosa, trabant je lepotica za njih.

                        Eto i VW, skoro sam gledao neki promotivni spot za golf 4 GTI USA verzija. Ocajan je, corava baba bi stavila lepse branike i felne.
                        Honda takodje, kada vidim njihove USA verzije prosto mi nekako bude krivo, pomislim sto brukaju ime (sa retkim izuzecima). Generalno svi neUSA proizvodjaci koji prave USA verziju nekako naruzne auto.

                        Naravno svako ima svoje estetske kriterijume, verovatno se to tamo dopada ljudima, ali morao sam da skinem ovo sa srca

                        p.s. kupio bih crnog chargera sredio ga i potpisivao na svakom semaforu od 0-do tog ogranicenja za 3sekunde

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #13
                          Volkswagen bi trebao biti prosek. On bi trebao da predstavlja u Evropi ono sto Ford i Chevrolet predstavljaju u Americi.

                          Medjutim, posto vecina Amerikanaca menja automobil posle 5-6 godina (tj. kad ga otplate), nema potrebe da se pravi bolji kvalitet. Evo moj Mustang je 7 godina star, presao samo 42,000 milje (67,000 kilometara) pa mi je dosadio i menjao bi ga za nesto novije.
                          Posto brat sada dobiva vozacku gledam da njemu dam Mustanga, a sebi da kupim godinu-dve starog Focusa.

                          A kad izadje naravno ... Ford Interceptor. Trebao bi se pojaviti u prodaji u narednih 5 godina.

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #14
                            HP za koliko para moze da se nadje u USA crown victoria ?
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #15
                              Nova za $16,000. Posto se prodaje uglavnom za pandure i taksi vozace, i nema ih bas mnogo na ulicama u civilnoj verziji.

                              Ali gledam recimo 2000 Police Interceptor (znaci model koji su panduri koristili) za nekih $6,000. Doduse, imaju mnogo milja i u poprilicno su losoj kondiciji nakon policiske voznje, ali motori su neunistivi. Ja jos vidjam Crown Victorie iz 1970ih i 1980ih na ulicama potpuno originalne.

                              Comment

                              Working...
                              X