Razlika u benzinu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Razlika u benzinu

    Gorivo sipano na Shell pumpi po ceni 1,o2 eura...95 oktana
    u autu ja, zena ,dva deteta,pun gepek stvari i bez problema dostigao ubrzanje na auto putu kroz Austriju 240kmh...
    Gorivo sipano na mostu kod Save u Sapcu -Jugopetrol 95 oktana,cena nekih 80 dinara i nesto(pazi ista cena kao u A),na povratku iz Bg-a,ja zena i jedno pivo u meni (ali malo)...auto ni makac od 220kmh iako je prazan...
    sutradan,isti benzin autoput kroz Madjarsku,ja ,zena, deca ,opet pun gepek ,200 i ni makac....pa ljudi moji jeli moguce da je toliko los benzin,kad pravi na atmosfercu toliku razliku(sta bi tek kod turbaka radio),ili sam ja potrefio "dobar"dan kada je pumpadzija "malo" vise ubacio vode ili cega vec ?
    zacudo potrosnja je ostala skoro ista..
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    #2
    He...nemas ti POJMA Miki.Da si malo pratio forum..."naucio" bi da se nase gorivo ne razlikuje nista od evropskog i da uopste nije loseg kvaliteta...

    Izvoli sagu na 101-oj strani...po sistemu "Sam protiv svih"

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ako&t=3592

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      ..u pravu si sky NEMAM ja pojma..
      ali nema veze to s episalo 2005...eto primera da se nista nije promenilo ...i dalje imamo odlican benzin
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #4
        a da li si u obzir uzeo i vremenske uslove.



        mozda je u austruji najveca gustina vazduha pa u cilindar stane vise vazduha i time auto postize i vecu snagu. dokrecimo u medjarskoj u njihovim ravnicama nizak pritisak pa auto ne moze da postigne tu snagu kao u austrji.


        mozda ti je u austriji bio vetar u ledja dok u srbiji nije bilo vetra a u madjarskoj je duvao vetar u lice.




        moze biti mnogo razloga i glupo je prejudicirati da je to od goriva..
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • Skyline GT-R
          CBC Senator XXL
          • 13.02.2005
          • 806
          • Chicago - My Kind Of Town

          #5
          Aaaaaham...

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            situacija od prosle godine - natocio u BL merca do vrha nekim "nazovi 98" (cinjenica da je u bl oko 0,85centi) i nekih 50km pred becom natocim na shell-u Pb95. potrosnja izasla cca 14l/100km. krenuo dalje i ne mogu da poznam auto - osjetno bolje ubrzava i ljepse (tise i ravnije) radi. cak je i mama (isla je sa mnom) primjetila da auto drugacije radi a laik je po tom pitanju kad sam stigao u PL natocio i izaslo cca 12l/100km
            jos je u RS benzin navodno bolji nego u SRB
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • Darth Nihilus
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 417
              • Srbija, Paracin

              #7
              Pazi, sa novim kecom, 5 brzina, 1100ccm, lepo razra?en išo ko žiška, odem ja u Gr?ku 90 i neke. Pi?im ti ja putem, a prestiže me gomila razdrndanih ke?eva i to onako ladno. Nema šanse da ih stignem, ma koliko stiskao gas. U rezervoaru gorivo kupljeno kod nas. Kad smo polazili nazad, napunim rezervoar na Shell pumpi i ne mogu da prepoznam auto! Ide ko blesav i motor mnogo tiše radi. Više nisu mogli da me preti?u gr?ki ke?evi .
              Pretprošle godine u povratku iz CG napunim rezervoar na pumpi u Baru. Majko moja, dam gas, Alfa se malo zamisli, pa onda po?ne polako da ubrzava, a uz brdo katastrofa! Sre?a što nije bilo vru?e pa nisam morao klimu da uklju?ujem, ina?e bi verovatno stala uz neko brdo . Prošle godine je situacija bila totalno druga?ija. Benzin u CG je bio puno kvalitetniji od našeg. Ko kaže da naš benzin ispunjava sve standarde je krelac!
              Do not underestimate the power of the Dark Side

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #8
                Moje iskustvo sa dizelom u Nemackoj/Austriji/Srbiji vise puta potvrdjeno je da mi je auto (Alfa 156 2.4 JTD) pri isim uslovima trosio litar vise (na 7l) ako radi na Srpsko umesto na Nemacko/Austrijsko gorivo. U voznji razlika nije bila tako drasticna kao kod tebe, mozda je malo slabije vukao, ali nista tako primetno.

                Comment

                • pbogdanovic
                  CBC Član
                  • 15.09.2006
                  • 22

                  #9
                  Meni je samo nejasno kako nijedan od ovih silnih tabloida i ostalih novina ne uzmu lepo uzorak sa 2-3 pumpe i daju ga na analizu i onda objave rezultate.

                  S obzirom da manje-vise svi vozimo, verujem da bi se digla zesca frka kada bi se videlo kakav nam "benzin" prodaju.
                  KULTURAN?

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    jedan poznanik(nas covek -makedonac) radi u rafineriji OMV-a,bas na kontroli kvaliteta goriva...i cesto je pricao da OMV insistira da naznacene vrednosti na pumpi npr.bmb 95 budu minimalne vrednosti...znaci u 99 procenata je gorivo imali bolje vrednosti...isto kaze da OMV 100 oktana ima malo vise od 100 oktana,a za Shell optimax kaze da nikad nije ispod 105 oktana(kaze dobijali su i njih na test,onako ispod ruke )...konkurencija se prati ...nazalost koliko sam primetio dole kod kuce toga nema...drugar mi radi na OMV pumpi u Sapcu i kaze da je gorivo nase samo su aditivi austrijski..e sada dok ne dodje do trzisne konkurencije tako ce biti ,jer ne verujem da ce neko imati dovoljno 00 da potegne i napravi neku takvu akciju i kompromituje NIS...
                    slucaj ovde u Becu sa mnom..BP pumpa,stanem uzmem pistolj pocnem da tocim,nista se ne cuje(ne cujem startovanje pumpe koja gura benzin),a na cajgeru vec dve litre...ostavim lepo sve udjem u pumpu kazem radniku sta je ,izadjemo napolje i sve to lepo ponovimo..ista situacija,covek automatski zatvara taj pistolj,izvinjava se ,i ja sipam na drugom mestu bez nadoknade za ono sto je pokvareni pistolj izbacio..
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #11
                      Eto i opet poskupelo nase sjajno gorivo

                      Comment

                      • Vladan
                        CBC Senator
                        • 18.08.2005
                        • 248
                        • Vuko.ebina
                        • e46 325i

                        #12
                        Originally posted by jevtic
                        a da li si u obzir uzeo i vremenske uslove.



                        mozda je u austruji najveca gustina vazduha pa u cilindar stane vise vazduha i time auto postize i vecu snagu. dokrecimo u medjarskoj u njihovim ravnicama nizak pritisak pa auto ne moze da postigne tu snagu kao u austrji.


                        mozda ti je u austriji bio vetar u ledja dok u srbiji nije bilo vetra a u madjarskoj je duvao vetar u lice.




                        moze biti mnogo razloga i glupo je prejudicirati da je to od goriva..
                        Da ne radis ti slucajno na pumpi?

                        Comment

                        • jevtic
                          CBC Senator XXL
                          • 26.11.2006
                          • 729
                          • beograd

                          #13
                          ma jok samo sam ironican.
                          ex - fabia 1.9 tdi
                          golf 2.0 tfsi

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #14
                            Gorivo u CG je ubedljivo najgore na nasim prostorima. U skorije vreme sam bio dole sa dva automobila Corolla 1.4D4D i Pug 307 1.6 od 80Kw. U slucaju Corolle sa dole sipanim gorivom, zvuk je bio za nijansu grublji i dimio je na visim obrtajima (presla 35kkm), a 307 je posebna prica. Posle tankanja dole (49 litara jer je rezervoar bio prazan) ubrzavao je samo uz pismeni zahtev! A ljudi me dole ubedjivali da imaju bolje gorivo nego u Srbiji!!!!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #15
                              Jedini pametan savet, koji sam dobio od "pumpadzija", je da ne sipam gorivo posle njihove dostave. Tada im je u rezervoaru podignut sav mulj ili voda. kada se malo slegne je vec druga prica. Ne uzima se gorivo sa dna, imaju "minimum" koji mora da ostane, iznad djubreta..

                              Zato mi je i logicno, da u CG, u sezoni, dobijaju gorivo mozda svaki dan, i stalno je zamuljano, zbog velikog prometa.
                              Velike pumpe imaju velike rezervoare, veci kapacitet sipanja izmedju dve nabavke, pa zato, mozda deluje da je "bolje" gorivo. A sa iste cucle ga dobijaju..

                              Poz.

                              Comment

                              Working...
                              X