Nedavno sam kupio Corsu C 1.7DI (68 KS) 2002. godiste i imam par pitanja. U uputstvu za korisnike pise da joj je max. brzina 160 km/h, a ja nikako nisam uspeo da postignem vise od 135 km/h. Osim maksimalne brzine nemam nikakvih problema sa autom. Motor je u dobrom stanju, auto lepo vuce sve do 120 km/h, ali preko toga vrlo slabo. Doduse, nisam bas iskusan sa dizelima i jos uvek se navikavam na ovu penzionersku voznju jer sam pre nje vozio Peugeot 405 Mi16. Da li je problem u tome sto pokusavam max brzinu da postignem u 5. brzini ili je mozda zapusen katalizator ili usisna grana od cadji iz nase superkvalitetne nafte? Takodje, interesuje me u cemu je razlika izmedju DI i DTI motora - u turbini, sistemu ubrizgavanja ili nesto trece?
Opel Corsa DI 2002. godiste-maximalna brzina
Collapse
X
-
Sto se tice max brzine sigurno nesto nije u redu,imam corsu b 1.7d 60 ks 2000god i ona u petoj brzini postize skoro 160km/h po cajgeru,tvoja corsa je jaca i sigurno bi trebala da ide preko tih 135km/h...Za resenje problema najbolje da prvo oteras auto na dijagnostiku...FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
2Ljanmi
Prvo se predstavi u temi predvidjenoj za to. Hvala!
Drugo ako nisi znao postoji Opel Sekcija na Cannonu pa pogledaj ako te interesuje:
OPCS Club - www.opelclubserbia.org.yu
Trece da ti odogovorim na pitanje iako je vec dosta puta pisano na tu temu.
Razlike izmedju DI vs. DTI
DI- low preshure turbo(turbo puni svega 0.86 bara u overloadu ide do 1.1), nema intercooler, pupmpa visokog pritiska je mehanicka u odnosu na DTI
DTI- High preshure turbo(1.0 bar u overloadu ide cak do 1.5), intercooler, pumpa visokog pritiska sa elektronikom na sebi (pritisak povecan), drugacije celo tipa i povecana kompresija
Pre svega trebo bi da uradis dijagnostiku.Pretpostavljam da ti je otisao AMM (protokomer). Zbog toga automobil ne moze da prodje 135 km/h...
DA li ti se pali MIL, zuta lampica??!Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Danas je auto bio u ovlascenom servisu na pregledu i receno mi je da na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku i da je sve sto se elektronike tice dobro. Rekli su mi da je problem u turbini, jer se ona uopste ne ukljucuje. Doduse, ukljucuje se, ali tek na 4500 rpm. Stavljali su novi ventil za otvaranje turbine, ali nije problem u njemu. Za neki dan ga vozim da mi skinu turbinu pa cu videti da li je ona u kvaru.
Comment
-
-
El zlatna? ja je gledao.... imas dosta ulja ispod kod kartera verovatno je topli deo na turbini pozJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Ma i ja ih nevolim( al eto radim u servisu i to ovlascenom za opele , da neverujes), ma cackali je danas 2 sata(te protokomer,te egr ,te zacepljen usis) a ja im odma rekoh da je turbo(nije ti kriv opel nego garett oni prave turbine..... ) inace ovo je cest kvar na novijim autima(ne samo opel) ali se u vecini slucajeva zavrsi u garantnom rokuJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Bas sam se iznenadio kad mi je cale danas rekao (posto je on odvezao auto u servis jer sam ja bio na poslu) da turbina ne radi jer sam ja mislio da auto sasvim korektno ide do 120 km/h za jednog dizela od 68Ks. Tako sam mislio jer prvi put vozim dizela u zivotu i mislio sam da oni i treba da budu tako mrtvi-naravno, nisam tako mislio za TDI,HDI i ostale besne masine. Kada nisam mogao vise od 130, meni je prvo palo na pamet ili zacepljen katalizator, ili da se usis napunio preko reciklaze izduvnih gasova posto sam to vidjao kod 206-ica sa DW8 motorom
Comment
-
Comment