AUDI A4 quattro V6 2.8 L 5 brzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    AUDI A4 quattro V6 2.8 L 5 brzina

    u naslovu vec kaze o kom se autu radi .
    u petak bi trebao da ga pokupim , covek ga daje za 2.500 $ auto je u odlicnom stanju , samo motor ima problem , sada , covek kaze da mu se lampica za ulje odjednom upalila i vozio je malo rako i onda je cuo zuljanje u motoru , stao je odmah , posle toga auto je odvezen kod dilere i kao diler kaze sledece .
    hladnjak za ulje se kao zacepio i nije moglo dovoljno ulja da stize u glavu tako da je bregasta pojela prednje lezis , ono do remenice zupcastog kaisa , poklopac ventila je skinut i vidi se steta samo na tom jednom lezistu bregaste , posle toga motor nije startan , auto stoi oko dva meseca
    sada , trazio sam svuda , ali nigde da nadjem info da taj motor ima hladnjak za ulje motora , kada sam licno gledao auto , pregledao sam sve redom i nevidim nigde hladnjak .
    pa kontam , sta bi mogao biti razlog problemu bregaste , negde na netu sam procitao da se prednji drzac brgaste hoce sam od sebe ovrnuti na tim motorima , tako da mislim da je to problem , pa mi se sve cini da ce nakraju ipasti da ce trebati samo jedna glavi i motor sredjen
    zna li iko postoi li taj hladnjak uopste na tim motorima , ili ovi dilerovi mehanicari opet lupaju gluposto kao i obicno , kao rekli coveku treba mu novi motor ...
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija
  • fantastik
    CBC Senator XXL
    • 28.07.2005
    • 417
    • Novi Sad

    #2
    mislim da pod hladnjakom ulja podrazumevaju karter koji tesko da moze da se zacepi najverovatnije je otkazala pumpa za ulje koja se nalazi u karteru sto je dovelo do havarije

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Hladnjak je mala "kutija" izmedju motora i samog filtera-na hladnjak se filter shrafi. Iz "kutije" izlaze dva creva koja snabdevaju "kutiju" antifrizom iz sistema za hladjenje. Tako da se ulje pre nego sto udje u filter donekle hladi.
      Ovaj kvar je vrlo nеobican i govori da je vlasnik verovatno vozio auto samo dolivajuci ulje ili cesce vozeci auto ispod minmimuma tako da se pojavilo mnogo otpadaka od metala.
      Nashao,na Audi A4(Passat B5) V6 2.8L 30v motoru:
      Boost or bust...

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        koje godiste i koliko konjskih snaga?
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          ok , sada je puno jasnije , ali opet , tesko je reci kao je doslo do problema , moze da bude opcija , da je vozen sa manjkom ulja , ali opet kako je samo bregasta odapela
          auto je 1997 godina , jos zute boje , sa crnom kozom
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • MOSLER
            CBC Senator XXL
            • 27.05.2005
            • 1064
            • Niš

            #6
            Blago tebi,takavi ovde u Srbiji ne bi platio ispod 8000$ pa sve da se obesis

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              ovaj nije u voznom stanju , zato je cena tolika , inace ako je sve oko sa ovom miljazom moze da se nadje ispod 6000 $
              kako sam ja preracunao nebi trebalo da me izadje vise od 800 $ da sve sredim ,samo motor , sve ostalo je u super odlicnom stanju
              da uradim generalku delovi me kostaju oko 350 $ znaci sve novo novi lezajevi , semeninzi i dihtunzi ... znacu sutra na cemu sam
              buni me to povezivanja sa bregastom i kulerom ulja
              inace ovo cu popraviti i prodati koi ce mi , vise verujem volvu
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • atg
                CBC Član
                • 04.04.2007
                • 35
                • Beograd, Blok 45, N44.79524° - E20.37527°

                #8
                Originally posted by SAAB PoWeR
                da uradim generalku delovi me kostaju oko 350 $ znaci sve novo novi lezajevi , semeninzi i dihtunzi ... znacu sutra na cemu sam buni me to povezivanja sa bregastom i kulerom ulja
                inace ovo cu popraviti i prodati koi ce mi , vise verujem volvu
                Meni za A4 treba 1000 EUR za zamenu kaisa i veliki servis... a tebi 350 USD za generalku!?

                Jeste da se ne razumem u automobile, ali stalno imam osecaj da mi nekako rastu usi i rep... samo cekam jutro kad cu poceti da njacem... Stvarno je ubistvo ziveti u Beogradu...
                Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous !
                2008 C4 Grand Picasso, 1.6 HDI Comfort 110KS

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  #9
                  evo ga i update , razvalio sam pola motora , znaci glave su napolju , nasao sam da je pomesao antifriz i ulje , ali nije toliko strasno , na vreme je motor zaustavljen , sada jos veca misterija , gde i zasto je to napravio , glave pregledao , nigde pukotine , onaj hladnjak ulja , duvao u njega ustima i nepusta , jedino ako nema neku malu rupicu , pa bi mozda pustio pod pritiskom kompresora
                  nabavio sam drugu glavu , sa audija 100 iz 1991 godine , ventili totalno drugaciji , ali precnik im je isti , tako da me to nebrine , iskoristicu je .
                  neka ideja gde bi jos mogao da pomesa ulje i antifriz , osim na hladnjaku za ulje
                  evo i par slicica , obrati paznju na bregastu i leziste bregaste



















                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • Sasha
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 4126
                    • Novi Sad

                    #10
                    Dihtung glave.
                    Kako si proverio stanje glave?
                    Ako je alu glava moguce je da ima malu pukotinu koju ni ne primetis, a da pusta kad se zagreje.
                    www.arcs.org.rs/forum

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      inspekcija je bila vizualno
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #12
                        Takodje predlazem da se pogleda oko dihtunga glave. To je 2-ventilac od 170ks?
                        Mnogo ljudi je u SAD pokusavalo da stavi kompresor na taj motor ali nisu uspeli zato sto je problem sa ECU. Mozda je i ovaj audi imao kit (od Motodyne) koji je radio sa fabrickim softom i na kraju dobio kick u vidu "malo" vece kompresije?
                        Boost or bust...

                        Comment

                        Working...
                        X