trik pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    trik pitanje

    e ovako..sta sve moze da se uradi na jednom benzincu atmosfercu a da pokrije budzet od 11000 eura...
    pitanje jeste uopsteno ali na primer sta bi bilo kad bi bilo
    iza ovoga pitanja stoji odgovor ali prvo vas da cujem,posto 11000 nije malo novca
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • r1cer
    CBC Senator XXL
    • 22.01.2006
    • 363
    • Beograd

    #2
    da se stavi neki napucani turbo benzinac i ako bog da da ostane kusura za vešanje, kočnice, kvačilo i nove gume/felne

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      ajd malo sa cenama interesuje me ko ima predstavu...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        kocnice - 2000e (diskovi+plocice+ulje+opletene cijevi)
        gume - 1000e (zavisi od dimenzije)
        vjesanje - 2000e (podesivo vjesanje + poli-uretan)
        spera (LSD) - 1000e
        SA kompjuter - 1000e (i to jeftinija varijanta)
        bregaste - 1000e
        izduv - 1000e

        i ostane 2000e za sve ostalo
        mada vecina ljudi prvo napuca motor a ni ne pomisle o trapovima i kocenju...
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          ok mirdzo lai mislio sam samo na tjuning motora..znaci nista drugo samo to
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Pa jel' ostaje atmosferac ili se prebacuje na turbo?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              ide ili na turbo ili na kompresor
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #8
                mozda oboje
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  ok moze oboje samo dajte cifre fakte,konje itd...
                  ja mislim da za 11.ooo moze da se uradi mnooooogoooooo...
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #10
                    Ako smem da se napravim pametan, prodati postojeći auto, dodati taj novac na 11.000 i kupiti auto sa već boljim motorom, kočnicama, trapovima, gumama, opremom...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Nije mu interesantno, video od mene pa prepisuje, hoce da nabudzi nesto svoje

                      Vidi, ako hoces turbo konverziju, onako kako TREBA da se uradi, okvirno gledaj da ti treba set novih klipova (200 po komadu), eventualno klipnjace (250 po komadu), turbina (1500), izduvna grana (500), usisna grana ili modifikacija (500), interkuler(500), ECU (2000), ozicenje, senzori i gomila drugih zafrkancija i potrosnog materijala pod haubom tipa karike, dihtunzi, WG, pumpe goriva itd (1000), rad na motoru, sitne druge zezalice u kabini, mapiranje (1000). Konja koliko ti treba, zavisi od turbine i mapiranja, ali 200 i 400KS bi te kostali otprilike isto.

                      Eto, dakle najgrublja moguca racunica za jedan 4-cilindras kaze oko 9000 za odlicnu, pravu i sveobuhvatnu konverziju.

                      E sad, ako hoces one gimnastike sa nadrndavanjem turbine od dizela, sa dodavanjem goriva putem progresivnog dizanja pritiska goriva, to ne znam niti koliko kosta niti kako ce da radi, ali racunaj mozda oko 2000, recimo toliko...plus jos toliko za izgubljene zivce jer to nikad nece raditi onako kako si zamislio da bi trebalo da radi

                      Za kompresor (recimo neki Rotrex), pa recimo da je red velicine troskova isti, osim sto bi mozda ustedeo nesto na razlici turbo/kompresor, i na usisnoj grani, dobio nesto manje snage, bolji odziv na gas, i...otprilike sve ostalo je isto.

                      Eto, pa vidi sta i kako.

                      E sad, ako te interesuje budzenje atmosferaca...tu tek ima dooosta varijanti, naravno manje snage, ali sto ljudi sto cudi pa ko kako voli
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Shta sve mozhe da se odradi sa 11 k veverica na atmo benzincu?!

                        Svashta neshta...

                        Jako hipotetichko pitanje, nije jasno koji je cilj, shta se zheli postici sa tolikim ulaganjem?

                        Drift monster, open road sleeper , neshta shto ce da ide kao po shinama, jel' maksimalna brzina imperativ...? Daj nam cilj pa da trazhimo nachin kako da najbolje spiskamo tih 11 k veverica.
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Lanee
                          CBC Senator XXL
                          • 30.11.2006
                          • 488
                          • Beograd

                          #13
                          da bitno je da li se pravi dragster za od 0 - milion a sve to na 400 metara

                          ili to vozilo mora da se i koristi osim vikendom h


                          e ali je interesantno pitanje skroz, znash ono kazesh u bree 11.000 EVRA

                          Vagenovci bi rekli DAJ PASATA I NE PITAJ NISHTA.... heheh

                          zvuchi lepo 11.000 evra ali kao para za kupovanje gomile slatkisha ali ne i za profi full budznje auta
                          Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                          To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #14
                            i jos nesto - da li je u pitanju mazda ili nesto drugo? valja se znati kakva je konfiguracija pogonske jedinice
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              evo zasto..
                              206....ma ne prepisujem
                              nesto mi danas palo na pamet(nisam imao pametnija posla u firmi) u vezi rotrex kompresora...malo procunjam na netu ,tamo ovamo i naletim na zastupnika u austriji koji ujedno i odradjuje sve to na bilo koji auto..sad cene hardwera sam vec video (ne kod tih vec na engleskom sajtu),i ajd rekoh da priupitam ljude sta bi me sala kostala...
                              ok ljudi vec radili konverziju kao na mom motoru,znaci sve njihovo,hardwer ,software,pogadjate ni manje ni vise
                              11.000 eura....pa ko je ovde lud?zato sam i postavio ovo pitanje ,pa u reziji 11 glava mogao bih da odradim bi turbo i da jedem malu decu...
                              nazalost i uveliko zahvaljujuci vama Miki vise nije ovca za ****nje....
                              lanee...a sto bih ja uzimao losiji motor i auto
                              plus vec probano i ispao dva puta magarac
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X