Razbushivanje motora...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Razbushivanje motora...

    Sta mislite o varijanti razbushivanja motora (ili kako se vec kaze) od recimo 2000 ccm, na taj nacin bi se povecala zapremina i snaga, a motor bi ostao isti... da li je to dobra opcija da se izbegnu veliki troskovi za registraciju, osiguranje, takse, porez itd za preko 2000ccm, posto mislim da je upravo to neka granica do koje nisu mnogo velike dazbine... a preko 2.0 DERU...

    koliko bi kostala takva operacija i sta sve treba da se radi i za koliko bi se mogla tako povecati zapremina i snaga?

    auto je ovaj sa avatara 2.0 136ks...

    inace sam procitao da su ljudi iz bmw kluba razbusili 2.0 motor maksimalno i dobili 3200 ccm

    i da li to moze nekako da se provali na tehnickom, te da li predstavlja neki prekrsaj itd? da li onda ipak prijaviti kao da je motor modifikovan i da ima vecu zapreminu ili su unutrasnje modifikacije motora stvar samo njegovog vlasnika posto je to ipak fabricki motor sa odgovarajucim brojem koji se vodi kao 2.0...
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #2
    kako sada , hoces da se trosis na razbusivanje , a skupa ti registracija
    ako hoces da budzis auto , sve zavisi do kog nivoa , negledas na cenu , jer sta god od novca ulozis u vozilo nikad neces vratiti nazad , auto nije sleper , sleper kupujes da zaradjujes , auto danas postaje luksuz...
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Pa ne znaci da cu to i raditi, samo razmisljam o raznim opcijama...

      a ako bih vec dao pare na razbusivanje onda bar da ne povecam dodatno sebi svake godine troskove za registraciju, osiguranje i ostale dazbine... ne mislim da vratim pare, nego prosto da zadrzim te troskove na sadasnjem nivou ako moze...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        nije bаš dobra matematika.
        mala je relativno razlika izmedju 2000 i 2300 kubika.
        nekih 150 evra.
        ako recimo krenemo tragom ideje, i kreneš da praviš svoj novi motor od nekih delova aftermarket i recimo pretpostavimo da želiš da nivo pouzdanosti i kvaliteta izrade ostane na fabri?kom nivou, možemo da procenjujemo troškove.
        recimo da to bude nekih 5,000-15,000 evra sve ukupno sa radom zavisno od nivoa dokle želiš da ideš (malo serijski aftermarket ili velikoserijski).

        i onda imamo 5,000 /150 evra ili 30tak godina amortizacije troška.

        ra?unaj da je obi?na generalna oko 1500 evra, pri ?emu nema nikakvih troškova oko elektronike, nema ni mapiranja niti ispitivanja motora.
        kada praviš novi motor, sve menjaš, uklju?uju?i i kompjutere za upravljanje radom motora, tj njihov softver.

        obi?an softver bez ispitivanja (za poznati motor) je oko 200-400 evra npr.

        pošto kod nas turbo ne ulazi kao posebna kategorija, jedno od rešenja je da se opredeliš za turbo motor. tada imaš nominalno manju (zakonsku) kubikažu i time manje takse a u praksi imaš ponašanja motora ve?e zapremine.

        pri tome nema razbušivanja, nema rizika, nema lutzanja sa delovima, nema nepoznanica oko softvera, jednostavno okreneš klju? i voziš gotov u fabrici sklopljen auto. (ili kupiš polovan turbo motor kompletan pa ugradiš).
        turbo od 2000 ima perfomanse atmosferca oko 3000 kubika. mislim na benzince.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          u taj motor mogu da se ubace klipovi iz hondinog H22A uz malo razbusivanje (oko 0,5mm). mijenjaju se i klipnjace i radilica (pase iz nekih drugih opelovih motora, ne znam tacno model). zapremina se podize na nekih 2150cm3. mislis da ima smisla?
          ako te zanima mogu da nadjem detalje
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #6
            Pa brick ako bi kostalo od 5000 evra pa navise onda odustajem odmah od te ideje

            Comment

            • Laki GSi
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2006
              • 2426
              • Beograd-Vozdovac

              #7
              Joj sto volim ovakve krivicne teme
              Pa kupis motor koji hoces carinis ga na 2.0 a on je ustvari 3.0 i tako vozis.
              Ja sam od pandura kupio una koji je bio po saobracajnoj 998ccm3,a zapravo je bio 1300
              Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

              Comment

              • GT
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 337
                • Beograd

                #8
                Mislim da je to potpuno nepotrebno za taj automobil, ali pitas informativno pa mto sad i nije bitno...

                Neces nista dobriti, nista znacajno! Drugar je razbusio 2.3 na 2.7 BMW je u pitanju, dodali turbo i eto ih na 300 konja, bar tako kazu! To je hajde i neka konkretnija investicija, ali Opelov motor nasviravati samo razbusivanjem...

                Ako nesto nisi vezan preterano za Opel, ima toliko drugih automobila koje mozes u startu dobiti kao besn(ij)e, a da pritom to ide uz njihovo ime i karakter, nemas potrebe za takvim prepravkama koje kostaju vise nego sto pruizaju, znas kako kaze nas narod:"Skuplja Dara nego mera!"
                "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                Comment

                • ljube-kugla
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 1531
                  • batajnica

                  #9
                  ja sam na corsi to radio,sa 1.2 na 1.6,7mm veci klipovi i 4mm duzi hod,ali to ne moze na svakom motoru,to je recimo opelov mali blok,glavu sam spustio 2.5mm,bregasta 284 supereport i dvogrli karburator na klasicno paljenje aluto je vrto kao lud,cifra je posle skoro godinu dana rada dostigla somica,ali sam neke stvari morao i po dva do tri puta da radim dok nije usavrseno,na sve to idu i daleko jace kocnice koje takodje kostaju,pa auspuh pa malo ojacanje trapa,i da sam morao i ruke da platim za to sve bez tri somica nebi prosao,recim na alfi sam to hteo ali ne moze,morali bi leteci lezajevi da se razbusuju,pa sicevi za hilzne,pa ko zna sta bi jos bilo,ovako drugi motor i gotovo,jedini problem je sto stvarno preteruju sa registracijama za preko 2.0,mada se uveliko prica o zameni tablica i motoru kao potrosnom materijalu
                  ko na nas krene iz mesta je naje&o
                  a sto nas je vise,jaci smo

                  Comment

                  Working...
                  X