Sta mislite o varijanti razbushivanja motora (ili kako se vec kaze) od recimo 2000 ccm, na taj nacin bi se povecala zapremina i snaga, a motor bi ostao isti... da li je to dobra opcija da se izbegnu veliki troskovi za registraciju, osiguranje, takse, porez itd za preko 2000ccm, posto mislim da je upravo to neka granica do koje nisu mnogo velike dazbine... a preko 2.0 DERU...
koliko bi kostala takva operacija i sta sve treba da se radi i za koliko bi se mogla tako povecati zapremina i snaga?
auto je ovaj sa avatara 2.0 136ks...
inace sam procitao da su ljudi iz bmw kluba razbusili 2.0 motor maksimalno i dobili 3200 ccm
i da li to moze nekako da se provali na tehnickom, te da li predstavlja neki prekrsaj itd? da li onda ipak prijaviti kao da je motor modifikovan i da ima vecu zapreminu ili su unutrasnje modifikacije motora stvar samo njegovog vlasnika
posto je to ipak fabricki motor sa odgovarajucim brojem koji se vodi kao 2.0...
koliko bi kostala takva operacija i sta sve treba da se radi i za koliko bi se mogla tako povecati zapremina i snaga?
auto je ovaj sa avatara 2.0 136ks...
inace sam procitao da su ljudi iz bmw kluba razbusili 2.0 motor maksimalno i dobili 3200 ccm

i da li to moze nekako da se provali na tehnickom, te da li predstavlja neki prekrsaj itd? da li onda ipak prijaviti kao da je motor modifikovan i da ima vecu zapreminu ili su unutrasnje modifikacije motora stvar samo njegovog vlasnika


Comment