Cuo sam da kod Passata 1.9 TDI 131KS cajger dosta laze pri vecim brzinama.Da li to znaci da laze i kod Audija A4 sa tim istim motorom 1.9TDI???Koja je max brzina tog auta?
Cajger
Collapse
X
-
-
Pa svi mjeraci brzine na svim vozilima "lazu", sto i nije cudno jer svaka komponenta, a posbne mehanika, ima neku svoju preciznost, koja nikad nije i ne moze biti 100%... Primjer, jednih od najskupljih mehanickih satova na svijetu, napravljen za proslavu 150 godisnjice firme, Patek Philippe ima toleranciju od cca. 1 sec./godisnje...
Pored toga, proizvodjaci automobila namjerno prave cajgere da pokazuju vise, nije svejedno pri kojoj brzini pokazuju koliku tacnost, ali mozes aproximirati da i najkvalitetniji "lazu" oko 10% u normalnim uslovima...
Comment
-
-
Slazhem se, odredjena odstupanja uvek postoje, a greshka u merenju raste sa porastom brzine.
@ MisaRS:
Postoji josh jedna stvar koja chesto dovodi do takve zabune, a olako se "smetne sa uma". Chesto vlasnici menjaju fabrichke (chelichne, alu, nebitno) felne sa onima uglavnom veceg prechnika, a onda montiraju gume koje opet nisu uzete u obzir od strane proizvodjacha kao "default" tip pneumatika za konkretan model. Promena ukupnog prechnika tochka (felna + visina profilax2), tachnije recheno promena ukupnog obima tochka po gazecem sloju dovodi do greshke u ochitavanju brzine, jer se brzina (u najvecem broju sluchaja na putnichkim automobilima) odredjuje na osnovu broja rotacija u jedinici vremena, odnosno predjenog puta u jedinici vremena. Ako je predjeni put po jednoj punoj rotaciji razlichit (a jeste uvek kad se menja velichina felne i profil gume) u odnosu na "default" vrednost, onda je "ulazna informacija" za rachunanje predjenog puta po rotaciji losha, odnosno iformacija o trenutnoj brzini putovanja je loshe izrachunata. Greshke su utoliko vece ukoliko su veca odstupanja od default prechnika felne i default (propisane od strane proizvodjacha) dimenzija gume.
Ako na toj A4-orci nisu default felne/gume ili njihova kombinacija - to mozhe da bude razlog za ochitanih 230 km/h maksimalne brzine, koje 1,9TDI jednostavno u realnim okolnostima ne mozhe da postigne.
Comment
-
-
Hm? pa nije bas skroz tako.
Drugaciji obim tocka/gume utice na menjanje stvarne maksimalne brzine, ali po cajgeru ona ostaje ista, jer se tocak vrti odredjeni broj puta pri odredjenim obrtajima motora i to je konstanta, a tek kad broj tih obrtaja pomnozis sa promenljivim obimom tocka, dobijes promenljivu stvarnu maksimalnu brzinu.
Comment
-
-
U zadnjih mesec dana sam vozio i merile se brzine u par auta (pasat, Mitsubishi L200, golf, A6) svi su bili novi (L200 par hiljada k) i svima su cajgeri pokazivali vise, znaci na vecim brzinama 120-130 i vise to je bilo oko 10%. Provereno radarom i jos nekim metodama(vise puta).
Comment
-
-
moze da se menja i guma i felna ali je pozeljno da se ispostuje spoljni precnik sa originalne dimenzije. Hermes je upravu, cajger uvek pokazuje isto ali je stvarna brzina drugacija. ovde moze da se izracuna koja je stvarna brzina sa kojom dimenzijom u odnosu na profil , skrolujete malo dole tj kapiram da svi vec znate ovaj sajt
kapiram da cajgeri namerno lazu zbog sigurnosti...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
Comment