Originally posted by brick
Majstor zna!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
I jos, zaboravih. Nije svako pametan da pri kupovini polovnog VW TDI ode u Autokomerc, da broj sasije, plati 2000din i dobije celu licnu kartu automobila. (Meni za Boru dali listing na kome se vidi i kad je menjana sijalica u stop svetlu! Naravno, ako nema podataka, tj. ako auto nije odrzavan u ovlascenom servisu ti se lepo zahvalis prodavcu, i odes, ili ako je odrzavan a presao 200000-300000, opet se zahvalis i odes! Vecina kupuje auto sa predjenih "100000km", naravno uz servisnu knjigu (to smo naucili da trazimo pri kupovini), koja inace kosta 10 evra! I ono posle, mozda je prvi broj km 4, a ne 1, pa se vozi tako malo, nesto crkne, i bude: Jbg, kakav Tdi, shit, crko na 170000km,!
Kad sam isao sa ocem po Boru pre 2 godine, na displeju, 73000km, servisna tu, sve ok, bez enterijer, NOVO!!!!!! Odemo u Autokomerc, kad ono zadnji servis u Belgiji na 141000km. Auto odrzavan extra redovno, smanjimo lepo cenu, i kupuj! Sad je Bora na oko 200000km i kusur, iako na displeju pise 140000km hihi Prede kao mace, i "vuce se ko prebijena macka" 180km, na 3000rpm. Kakva buka u kabini na tooooliko obrtaja, da ne pricam!
Comment
-
-
bice da si ti nesto pobrkao, niko to nije naveo da TDI crkava na 170000 km.
Ovaj forum je ozbiljan i ima ljudi koji su strucnjaci i znaju sta pricaju. Ti si malo docekan na zub od strane clanova ali danas je jednostavno bio takav dan, moj savet procitaj i prolistaj forum pa onda donosi zakljucke o bilo cemu, jel kod nas nema likova koji veruju u deda mraza.
pozz
Comment
-
-
Bice da ti nisi lepo citao/razumeo. Crkava na 170000 km NA DISPLEJU, ustvari na 500000 koje je stvarno presao! Svaka cast ljudima koji znaju, ali nemojte da ubedjujete da je crno belo, kao i da doticni auto-novinar lupa gluposti! Ne kazem da nema znanja, kazem da nema objektivnosti. Ja volim VW, ali to ne znaci da cu da kazem da je Peugeot, Renault... bip bip, da Elantra 2.0 crdi, koju ima moj prijatelj bip, SAMO ZATO STO JE Hyundai (Naprotiv, po meni super kupovina za 7500-8000e) i da Bora TDIsa 130 ks sluzi za transport od A do B i da se ne ponavljam vise! Clan sam nekoliko foruma, i nikad do sada nisam naisao na ovakvu raspravu i dokazivao da je voda mokra Ovde se cini da ljubitelji benzinaca misle da su moderni dieseli kamioni!
Comment
-
-
Dobro....ja cu ti reci samo da je mom drugaru na 1.9 TDI koji je vozen punim gasom radjena puna generalna na samo 60.000km pravih....dok je na 2.5TDI isto vozenom punim gasom radjena generalna na samo 100.000km
To su sve bili novi automobili koji su toliko presli i crkli za godinu dve!To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ja recimo znam za slucaj Pezoa 2.2 hdi, koji je crko posle 10000km. Sto ne znaci da je taj motor los. Jednostavno, crko je kao macka i to je to. Drugi ce da tera 500000 i vise! Mozda je i taj TDI 2.5 jednostavno crko ko macka. Ako nije, onda su ga vozili totalni ludaci, ajd da su zeznuli turbinu, ali ceo motorJos nesto. Otac mi je bio direktor FAHOP-a 4 godine. Sluzbeni auto bio bas Audi A6 TDI, 2.5. Vozac ga je vozio Aleksinac-Bg za sat i po skoro uvek, i ne zelis uopste da znas koliko je taj auto preso. Pre neki mesec bila aukcija za njega i kupio covek iz Aleksinca! Ja cu, po MILIONITI I ZADNJI put da ponovim!!!!! Auto ima 6 brzina i ide 180km na 3000 obrtaja! Hoces da kazes da je 3000 pogubno za motor, i da se vozi punim gasom?!!! ZABOGA, SAMO SE VETAR CUJE!
Btw, ako vozis TDI sa 5 brzina i 66kw, ili 74kw 180km cesto, sigurno nece vise od 100000, je obrtaji idu blizu crvenog!!!!!!
Ko hoce da mi pozajmi svoj auto da se zezam, bilo koje marke! Kladim se da ce generalka za mesec dana
Jaooooooooo!!!!!!!!! Ej, ne mogu vise, majke mi
Bio bi dobar jedan lock ovde
Comment
-
-
kao i da doticni auto-novinar lupa gluposti
tj, nije nikakav reper za poznavanje tematike.
Bora TDI
B/C segment.
130KS nije ništa posebno, premalo za ozbiljniju brzu vožnju.
ne samo VWovih 130KS, bilo kojih 130KS.
jednostavno, ako ho?eš da jurcaš kupiš auto sa 200+ KS i nemaš briga oko trajnosti, habanja, itd.
TDI je ina?e koncept koji VW napušta, ide u muzej.
VAG kao celina prelazi na common rail dizele, ?isto kao info.
da te podsetim, naveo si da koristiš neodgovaraju?e ulje u motoru, postovao si sliku vožnje sa 4500rpm i ti si taj koji je pitao za savet.
savet si dobio, dizel nije zdravo tako voziti.
tvoj auto, veruj u šta ho?eš. ja više verujem praksi i struci nego jednom novinaru.
btw, ogromna je razlika izmedju VW 4cilindri?nog i 6cilindri?nog dizela i po osobinama i po nameni. sasvim desete pri?e, tako da ne mešaš babe i žabe.
pa ja ve? 100k km vozim brzo
voziš 100k km dizel na 4,500 rpm.
ako je tako, svaka ?ast tom motoru.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by iwcham1979Vel. servis sam radio, ali nista oko 4x4 sistema! Sta se tu servisira?
I meni bilo malo cudno da auto od 150 ks bude sporiji od onog od 130. Zaboravih, auto ima zadnje amortizere koji stoje koso, neki ogroman zadnji lonac koji je sirine gepeka, a gepek je plici nego kod regularnog Golfa 4. Maksimalna brzina je kod Golfa mozda i veca, ali se postize na prilicno vise obrtaja!
Comment
-
-
@kenno - Hvala na savetu!
Jos samo jednom @sw.brick i necu vise. Pazi ovako, ne smem ni da pomislim da 4motion Golfa vozim ovako 220km ni 10km, a kamo li 100km. Sve je brate u broju obrtaja. Ja Tdi ne vozim po autoputu na vise od 3000, jer smatram da nije dobro za motor na duge relacije! Ako se vozi max 3000rpm, trajace i trajace i trajace! Prema tome, ovaj 4motion ne treba voziti vise od 160km (to je preko 3000), a Boru preko 180km. Ajde mi reci da je to sporo! I jedno i drugo je mnooogo, ako ne zbog mene, onda zbog drugih ucesnika u saobracaju, tako da vozim generalno 140km, mada me Bora izaziva i da je malo vise nagazimPo gradu isto menjam na max 3000rpm! Tako da, Tdi 66kw nkako nije za jurcanje, Tdi 74kw nije za jurcanje, Tdi 110kw 4mo nije za jurcanje, ali Tdi 96kw u Golfu/Bori fwd, STO DA NE! Izvinite, ali meni je 180km jurcanje. Ako provozate Golfa/Boru 130ks fwd, videcete da na 180km motor uzivka, a sesta brzina mu smanji doosta obrtaje, za razliku od 4mo gde je smanjenje obrtaja pri pribacivanju u sestu smesno. I opet da citiram pitanje iz prethodnog posta:
Auto ima 6 brzina i ide 180km na 3000 obrtaja! Hoces da kazes da je 3000 pogubno za motor, i da se vozi punim gasom?!!!
Govoris o ozbiljnoj brzoj voznji. Koliko po tebi treba da ide na prihvatljivim obrtajima da bi bilo brzo? 300????
A to da VW prelazi na c-rail, tj. vec je presao kod skupljih modela, to znaju i vrapci! A ja ne znam zasto, stvarno!? Ona ****** Todorovic stalno
prica kako je c-rail moderniji, ugladjeniji rad... A i VW ne prelazi na c-rail zato sto je Tdi spor, vec zato sto ne moze vise da ispostuje nove ekoloske standarde! Uzgred, procesljajte mobile.de. Upadne cesto Golf 4 sa oznakom TDI-GTI!!!! Sto li, majku mu!?
Comment
-
-
Ne znam samo što se jediš.Da su TDI mašine prava stvar(mora se paziti jedino na zup?asti kaiš i španere) to je valjda svima poznato.G.Todorovi? je naravno Aleksandar i upravo on ima problem sa VW programom(obožava Japose i Korejance,a izdao bi državu za Jaris sa motorom od 1,3 l), pa ako je on stegao stomak i napisao to što je napisao onda to definitivno nešto zna?i!
Ono što ja volim kod TDI-a, pa ?ak i kod onog od 90ks je što zaista mogu da napravim visoke prose?ne brzine sa rasponom obrtaja od 2 do 3000 rpm. i da na putu "skinem" skoro sve što mi smeta uz neverovatno nisku potošnju goriva.Zato sam i uporan da opet pronadjem auto u ekstra stanju sa, naravno, TDI agregatom.......Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment