Sto se tice delova za forda - svega ima, i motorcraft-ford i delphi, acd...
Ovi prvi imaju vecu cenu, kao i svaki drugi originalni delovi, ovi drugi su prilicno jeftini za veliki zapadni auto.
Imao sam zamnu 1 lezaja i hk zgloba a najskuplja je bila zamena korpe i lamele.
Uradio sam i zamenu spanera i zupcastih kaiseva na 120.000 km to je uglavnom sve, sad imam nekih problema sa alternatorom verovatno (gori lampica za struju povremeno) ali pali se i vozi i na -20 i na +45
najnormalnije.
Ford je u to vreme davao 6god garanciju na koroziju, a otprilike posle tog vremena treba kontrolisati stanje rubova, na mom 10godisnjaku ima potrebe za "kozmetickim radovima" ali nista ozbiljno (najvise zato sto sam sam iskrivio sajtnu
)
Meni je motor sasvim ok, neuporedivo je zivlji nego 1,8D bez T u eskortu npr, ali ja vozim prilicno sporo, kao penzos
Auto se u voznji vecim brzinama na autoputu ponasa odlicno, pravo je uzivanje poterati ga van grada, isao sam najvise 170 sa njim, a nije bucan ni na nekih 140-150, mada se tada vec prilicno cuje huk turbine.
Da zavrsim, kada bi postojao mondeo klasik, kao sto je sada popularno, sasvim sigurno bih voleo da ga kupim novog, naravno za neke pare reda velicine astre klasik, ili oktavije klasik, to je odlican auto i ne jednom mi se desilo da posle voznje sluzbenog golfa 5 ili astre g sednem u mondea na putu kuci, i uzivam, za razliku od voznje u navedenom preciouss golfu
Edit: centralna brava vise ne radi nego sto radi, ali naucio sam da zivim s tim i mrzi me da je opravljam, a klima tako dobro hladi, i na pomenutih 45
Ovi prvi imaju vecu cenu, kao i svaki drugi originalni delovi, ovi drugi su prilicno jeftini za veliki zapadni auto.
Imao sam zamnu 1 lezaja i hk zgloba a najskuplja je bila zamena korpe i lamele.
Uradio sam i zamenu spanera i zupcastih kaiseva na 120.000 km to je uglavnom sve, sad imam nekih problema sa alternatorom verovatno (gori lampica za struju povremeno) ali pali se i vozi i na -20 i na +45

Ford je u to vreme davao 6god garanciju na koroziju, a otprilike posle tog vremena treba kontrolisati stanje rubova, na mom 10godisnjaku ima potrebe za "kozmetickim radovima" ali nista ozbiljno (najvise zato sto sam sam iskrivio sajtnu

Meni je motor sasvim ok, neuporedivo je zivlji nego 1,8D bez T u eskortu npr, ali ja vozim prilicno sporo, kao penzos

Auto se u voznji vecim brzinama na autoputu ponasa odlicno, pravo je uzivanje poterati ga van grada, isao sam najvise 170 sa njim, a nije bucan ni na nekih 140-150, mada se tada vec prilicno cuje huk turbine.
Da zavrsim, kada bi postojao mondeo klasik, kao sto je sada popularno, sasvim sigurno bih voleo da ga kupim novog, naravno za neke pare reda velicine astre klasik, ili oktavije klasik, to je odlican auto i ne jednom mi se desilo da posle voznje sluzbenog golfa 5 ili astre g sednem u mondea na putu kuci, i uzivam, za razliku od voznje u navedenom preciouss golfu

Edit: centralna brava vise ne radi nego sto radi, ali naucio sam da zivim s tim i mrzi me da je opravljam, a klima tako dobro hladi, i na pomenutih 45
Comment