Opel Vectra B benzinac '97-'98 godiste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovan30
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 322
    • Beograd

    Opel Vectra B benzinac '97-'98 godiste

    Pozdrav.
    Kupio bih taj auto, benzinac, 1.6 16V, 1.8 16V, ili 2.0 16V. Ostale verzije me ne interesuju.
    Vidim u oglasima se nalaze za od 4500 eur pa navise.
    Ne bih dao neke velike pare za njega, pa me interesuje. Kakav je to auto? Moj prijatelj je davne 1997 kupio novu Vectru 2.0 DI i secam se da je tada to bio mrak auto, vozio ga je do 2000-te prodao ga i zapalio u USA.

    Uzeo bih iskljucivo limuzinu, verziju dakle sa 4 vrata, hatchbak i karavani me ne interesuje.

    Da li ti modeli od 4500-5000 eur nesto vrede? Da li ce mnogo da im opadne cena za 6-9 meseci koliko planiram da ga vozim? Nikad se nisam interesovao za opele, pa pojma nemam ni o prednostima ni o manama tog automobila.

    I da jos nesto, kolika su startna ulaganja za Vectru B te generacije, pri tome mislim na ono klasicno ulaganje kad kupis polovnjaka a to je zamena filtera, ulja i kaiseva?
    Hocu da prodjem sto jeftinije, i da za pola godine ili malo vise kada ga budem menjao, ne izgubim mnogo na vrednosti, a da me auto za to vreme lepo sluzi.
  • zux
    CBC Senator XXL
    • 10.05.2005
    • 773
    • Beograd-Filmski grad

    #2
    evo jedan link ka slicnoj temi, mislim da ces tu naci skoro sve sto te interesuje

    Comment

    • jovan30
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 322
      • Beograd

      #3
      Hvala na linku ali tu nisam nasao sve sto mi treba.
      Koliko shvatam najbolji su izbor 1.8 16V i 2.0 16V.
      Interesuje me oko letve volana koja vidim da najcesce strada... na kojoj to kilometrazi otprilike strada. Sa njom ne bi presao vise od 10-15000 km, pa me interesuje koja je sansa da ce mi se to desiti, i postoji li preventiva.

      Takodje me interesuje i koliko kosta da se zamene filteri, kaisevi, i sta jos treba u Vectri B, znaci taj neki startni servis, da bi auto mogao pola godine-godinu dana da vozim bez problema.

      Takodje mi je bitno da mi auto ne padne (mnogo) cena, a deluje mi da Vectrama tih godista ne pada mnogo cena.

      Hocu sto jeftinije da prodjem, i da mi taj period ostane u lepom secanju, a ne u secanju odlazaka u servis.

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        Obzirom na godiste i realne kilometraze tih auta, najbolje ces proci ako nadjes sponozora za eventualne popravke, pa ce i koriscenje biti u skladu sa tvojim zeljama.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • prle
          CBC Senator
          • 04.09.2006
          • 223
          • Beograd - Konjarnik

          #5
          eh nije baš tako

          letva strada obično pre 200.000, a ne mora ni tada, zavisi

          servis kaiševa i fitera ti je do 300e, možda sam pogrešio, ali nisam mnogo sigurno, u suštini okreni neku opel prodavnicu i pitaj koliko koštaju stvari, ruke za zupčenje su ~3000 dinara

          cenu drži dobro, i ostaće tako sigurno

          Comment

          • miroslavm
            CBC Senator
            • 13.02.2007
            • 208
            • Beograd, Zvezdara

            #6
            Pa evo, da ti odgovorim. Mislim ne prodajem vektru ali imam istu, pa da ti prenesem iskustva. Imam vektru b 1.8 16 v 98 godište limuzinu. Označena je sa CD ali ja ne znam šta to u kojoj zemlji uvoza podrazumeva. Moja ima sve, klimu, neke rasklapajuće držače za čaše, mahagoni, kobajagi, muziku na volanu, el. retrovizore, grejače istih, itd. I ja ti preporučujem motor od najmanje 1800 kub, moj je ecotec, i vrlo je pouzdan. Kupio sam je u proleće 2004 kad je bio dozvoljen uvoz do 6 god. starosti, i to na placu u Bgdu jer mislim da je individualna narudžba u inostranstvu od švercera, prevara i dobiješ izraubovan auto bez provere, a kad platiš- gotovo je. Meni su pri kupovini izašli u susret, deponovao sam l.kartu, a auto oterao na totalni pregled u ovlašćeni servis . Tad je sa svim dažbinama i registracijom mene koštao 7200. evra, mogao sam i jeftinije da prodjem direktnim uvozom ali ne bih znao na čemu sam, ovako sam imao pečat prodavca za slučaj problema. delovi nisu skupi i ima ih svud. Samo kod mene u komšiluku ima dve prodavnice i uvek nude gm i kopije pa šta želiš. kaiševi, španeri i vodena pumpa mene su izašli prošle godine desetak hiljada din. Preporučujem da sve što ima veze sa elektronikom radiš u ovlašćenom servisu, a ostalo u nekom pismenijem. Ne razumem priče oko letve volana, ništa slično nisam doživeo, a vozio sam puno po svim putevima i u zemlji i u inostranstvu, i 12 sati u komadu na 150 kmh i isto toliko po serpentinama i rupama. Auto je udoban i ne umara, lako se vozi, održavanje je jeftino. Meni nije velika potrošnja ali to zavisi i od stila vožnje. Ono što će te nervirati su sitnice koje su možda normalne kod polovnog auta a to ćeš videti u podforumu za opela. Npr. u zimskim danima će ti otići lampice na displeju- zamena 20-50 eura za repariran, podizači stakla, itd, ali nema neku posebnu manu. Vektre od 4500 sigurno su dno ponude i ne zaleći se . One od 1600 kub ne možeš naći ljudske ispod 5200 . Ja nisam razmišljao o vrednosti moje jer znam koliko je tačno prešla i koliko vlasnika ( jedan pre). Mislim da možda možeš naći sa klimom za 5500-5800. Iz toga vidiš u odnosu na moju nabavnu cenu pad vrednosti auta koji sad ima 9 godina

            Comment

            Working...
            X