Peugeot 206 2.0 Hdi Chipovanje - ajd da pitam...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Da ne ispadne da nesto volim taj famozni TDI - ne volim, to je motor kome je davno proslo najbolje doba, ali navodim ga kao primer, kao sto sam mogao da navedem bilo koji drugi. Dakle ovo nije tema za obozavanje TDI-ja, tako da me ne interesuje preterano sta SAT kaze za Skodu - oni su ionako placeni da pisu i pricaju po minuti i broju napisanih hvalospeva. Moje licno misljenje.

    @brick
    Nema sta da verujem ili ne verujem da li je ili nije tako - uzmi pa provrti taj katalog rezervnih delova, pa uporedi brojeve za bitan hardver koji je podlozan vecem habanju pri dizanju snage. Ima razlika, naravno - brizgaljke, pumpa, turbina, IC, itd - ali poenta price je da sama konstrukcija tih motora cak i u najosnovnijoj konfiguraciji ima marginu sigurnosti mnogo vecu nego 3% koje si naveo kao primer za GM. Dodatno naprezanje izazvano chiptuningom, cak i na najosnovnijem motoru, iako ima negativan efekat na dugotrajnost motora - to ni izbliza nije toliko drasticno ili opasno kao sto ga ti predstavljas. Tesko da ces uspeti da umerenim povecanjem snage toliko umanjis radni vek motora da uopste mozes da tvrdis da je chiptuning bio uzrok tome.

    Slucaj sa mojim autom je ekstreman primer, i sasvim lepo pokazuje da mi je kristalno jasno da ozbiljan tuning obuhvata ozbiljne prerade, i zato ga i navodim, da se ljudi ne bi zanosili pricama da se obicnim chiptuningom moze dobiti ogromna kolicina snage, na bezbedan nacin, bez ozbiljnih prerada i negativnih efekata po motor. Ali povecanje reda velicine 20-ak % na turbo motorima je sasvim realan dobitak koji se kod dobrih kuca sa iskustvom (bitna stvar, i sam si naveo) lako postize, bez negativnih efekata, i ne vidim potrebu da se oko toga dize ovolika prasina, jer nije raketna nauka.

    Ali valjda je pivo bilo malo jace nego obicno, sta li
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Driver_GT
      CBC Senator XXL
      • 04.07.2007
      • 368
      • Beograd

      #32
      Taj TDI od 130ks je ODLICAN motor.. ja sam ga imao ranije u passatu 2003 godiste, b5.5.. Za 140000km koliko je presao kod mene, jedino vece ulaganje bio je redovan veliki servis na 100000km.. nista vise od toga.. a ide ko nenormalan
      Alfa Romeo 147 1.9JTD

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Rekoh da me ne interesuje koliko je dobar, jer je potpuno irelevantno za temu.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • forster
          CBC Senator
          • 24.04.2007
          • 244
          • Beograd

          #34
          Izvinjavam se sto sam poceo diskusiju...takodje sto se mesam u diskusiju...

          brickovi komentari svakako imaju smisla, ali i 206, za mene koji sam ekonomista.

          Ima tu jos jedna stvar koju mi je rekao jedan majstor: "da ti chiptuning rade u nemackoj, onda bi se slozio sa (206), ali ovako, kad ce da ti raqde ovde onda vise naginjem skepticnosti"....

          I sad ima li u BG neka ozbiljna kuca, pa nek je i 100/200/300 e skuplja, a da se ozbiljno bavi time?
          1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
          2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
          3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

          Peugeot 206 2.0 HDi

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Sta znaci "da ti chiptuning rade u Nemackoj?". Kakve to veze ima?

            Jedna, ovde vec dosta puta pominjana kuca koja se bavi chiptuningom koristi mape koje je razvila maticna firma u Nemackoj, za svaki automobil posebno uz koristenje dinamometra - ne mislite da se to radi napamet valjda? Verovatno ima i takvih koji mape za chiptuning rade napamet, ali to nikako nije ozbiljna prica.

            Prema tome radili ti chiptuning u Nemackoj ili ovde, ista stvar, koristice iste mape, otvarace isti kompjuter (ili koristiti isti OBD kabal), potpuno ista procedura. U cemu je razlika?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • forster
              CBC Senator
              • 24.04.2007
              • 244
              • Beograd

              #36
              Pa otkud znam , mozda u strucnosti, kvalitetu... nemam pojma samo navodim sta mi je covek rekao.....

              Jel ona kuca koju sam pomenuo u ovoj temi?
              1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
              2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
              3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

              Peugeot 206 2.0 HDi

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Da.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment


                • #38
                  Citao sam pazljivo sve ovo i jedno me interesuje ako uzmem vw motor od 130 konja i ucitam mu novi softver koji bi mu SMANJIO snagu za 15-20% da li bi mu se margine sigurnosti povecale- naravno cilj je produzavanje veka trajanja motora posto pretpostavljam da u fabricki motor od 130ks ugradjuju izdrzljivije delove nego u onaj od 110ks.Ukratko auto bi prelazio 40000-50000km godisnje uglavnom gradske voznje

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #39
                    Originally posted by Driver_GT
                    Razlika izmedju TDI motora u rasponu od 90 do 170 konja je u turbini koja je na motorima preko 115ks varijabilne geometrije, ostalo je identicno
                    Klipovi i klipnjace su potpuno drugacije - drzao u ruci rasjecene uzduz > presjek je sasvim drugaciji Uz to dodje i drugi IC i vece brizgaljke i druge bregaste...i svasta nesto
                    Izvinjavam se za OT!
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • iwcham1979
                      CBC Senator XXL
                      • 17.07.2007
                      • 741
                      • Nis
                      • Seat Altea 2.0Tdi

                      #40
                      74kw vs 96kw Tdi

                      1) Larger injectors (or at least larger nozzles capable of flowing more fuel)
                      2) Larger turbocharger

                      The engine internals are stronger (conrods, pistons etc) on the vRS and the gearbox is different too. There a lots of other small differences between the two engines, but taken back to the basics they are similar.

                      http://www.briskoda.net/forums/maintena ... di/8765/1/

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #41
                        Originally posted by c220
                        Citao sam pazljivo sve ovo i jedno me interesuje ako uzmem vw motor od 130 konja i ucitam mu novi softver koji bi mu SMANJIO snagu za 15-20% da li bi mu se margine sigurnosti povecale- naravno cilj je produzavanje veka trajanja motora posto pretpostavljam da u fabricki motor od 130ks ugradjuju izdrzljivije delove nego u onaj od 110ks.Ukratko auto bi prelazio 40000-50000km godisnje uglavnom gradske voznje
                        I mene je ranije zanimao taj downgrade ali nigde nisam nasao odgovor na to pitanje

                        Comment

                        • zola_
                          CBC Senator XXL
                          • 24.06.2006
                          • 319
                          • Novi Beograd

                          #42
                          da ne otvaram novu temu...
                          moj drugar kaze da vw bora od njegovog druga ima 165hp a motor je 1.9tdi(crveno DI) koji fabricki ima 130 konja, ja sam ga pitao sta je radjeno na motoru kaze nista, samo chip. na sta sam ja odmah rekao da je nemoguce i blablabla sve u svemu pala je opklada(nisu male pare)
                          rekao sam mu da ne priznajem obecanja onog ko mu je prodavao chip nego samo dyno(ili kako vec) merenje...
                          da li postoji sansa da ja izgubim opkladu?

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #43
                            Postoji ako nij esamo cipovanje,i ako radite na nekom "stelovanom" mernom aparatu

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Pa sad...sta uzimate kao merodavno kod odlucivanja ko je u pravu?

                              Ako je merodavna tvrdnja kuce koja radi chiptuning, da se dobija toliko i toliko, onda si izgubio - Digitaltuning tvrdi da taj motor dobija +34KS. Ako je merodavno realno povecanje, onda je to vec pitanje, da li je realno povecanje zaista toliko (u sta sumnjam, jer su tvrdnje uvek maaaalo naduvane i vaze za idealne uslove), i da li je i pocetna snaga bila 130KS, a ne manje ili vise...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Dren
                                CBC Senator XXL
                                • 24.08.2005
                                • 1068
                                • Sarajevo

                                #45
                                Originally posted by zola_
                                da ne otvaram novu temu...
                                moj drugar kaze da vw bora od njegovog druga ima 165hp a motor je 1.9tdi(crveno DI) koji fabricki ima 130 konja, ja sam ga pitao sta je radjeno na motoru kaze nista, samo chip. na sta sam ja odmah rekao da je nemoguce i blablabla sve u svemu pala je opklada(nisu male pare)
                                rekao sam mu da ne priznajem obecanja onog ko mu je prodavao chip nego samo dyno(ili kako vec) merenje...
                                da li postoji sansa da ja izgubim opkladu?
                                Ukoliko budete provjeravali na postenom dinamometru mislim da nemas cega da se bojis... Posto je opklada u pitanju, ne pristaj ni na kakvu drugu "odokativnu" metodu... Bar ja ne bih...

                                Comment

                                Working...
                                X