Renault 25

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlada jovic
    CBC Član
    • 25.11.2006
    • 80
    • Leskovac

    Renault 25

    Prvo jedan veliki pozdrav svim forumasima a zatim i pitanje.Naime u poslednje vreme se dosta razmisljam o kupovini Renaulta 25 a i Citroen XM dolazi u obzir.Jednostavno,mogu da ih nadjem za relativno male pare a i dopada mi se dizajn koji je priznacete ipak nesto drugaciji a samim tim i zanimljiviji,sad bar po meni a za druge ne znam.Pa da pocnemo od R 25,moji jedini utisci o ovom automobilu se svode na nekoliko voznji gradom,XM-om ni toliko.Za Renault koliko se ja secam je bio u pitanju 3.0 V6 motor (ispravite me ako gresim),znam samo da je u normalnom rezimu voznje lepio za sediste ma prava limuzina za 90 godiste.Sada,mahom su po oglasima ili 2.1 dizeli ili 2.0 benzinjare a taj koji mene interesuje (3.0 ili 2.9) ni fenjerom da ga trazis ne mozes ga naci.Sada,mene interesuje dali je neko imao iskustva sa tim vecim kubikazama i 25-icom uopste,a mene sve interesuje od obrtnog momenta do potrosnje.Ljudi,ajde ako vas ne mrzi napisite koji red.
    Alfa Romeo 75 1.6 I.E
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Ima jedna lepotica u Nisu, bas kakvu si opisao, al nisam siguran da bi je gazda dao lako

    Vidi ovde, ima dosta diskutovano o 25-tici, najvise od strane vlasnika, koji ce pterpostavljam ubrzo da se jave.

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ult&t=6606

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ht=#217702

    Za XM-a imas ako se ne varam posebnu temu na Citroen delu foruma, gde ima gomila informacija


    Meni je tesko da se oducim koji mi je drazi, oba auta obozavam. Znam da su nenadjebivo udobni i pouzdani, ako su odrzavani kako treba. Bili su omiljeni sluzbeni automobili 90-tih kod nas. Znam je u LE 25-tice imao TomaKo i Moravka i nacuo neku kilometrazu blizu sedmocifrenoj, ali se ne secam vise....mozes da se raspitas.

    Comment

    • nikolapanic
      CBC Senator XXL
      • 16.10.2005
      • 657
      • Petrovac

      #3
      Izmedju R25 i XM,definitivno R25.Nije razlog taj sto sam ga ja vozio nego je taj sto je jednostavniji za odrzavanje i neverovatno udobniji.U XM-u ima vise prostora pozadi ali sedis kao na stolici(mnogo me je ovo razocaralo jer sam imao totalno drugacije misljenje).E sad,R 25 je dobro ako nadjes sa klimom a to su uglavnom te kubkaze koje trazis(trazis bakaru,ima ih po oglasima) ili dizeli,oni imaju klimu(uglavnom).Ako te jos nesto interesuje a da mogu pomoci,reci.
      Samo te slusam i pitam se dokle ces?

      Comment

      • vlada jovic
        CBC Član
        • 25.11.2006
        • 80
        • Leskovac

        #4
        Hvala za linkove,nasao sam bas dosta zanimljivih stvari.Nikola,dali je motor od 2849 kubika ujedno i najveci takav ugradjivan u R25,dali ima vise prednosti ili mana.Jednostavno,uzeo bih 25-icu sa tim 2.9 motorom sa tom postavkom da je sigurno teze njemu izvaditi mast nego li nekom dvolitrasu pa idem na to da je samim tim i ocuvaniji i bolji.Ipak su to 15/20 godina stara vozila tako da je i za ocekivati da 2.0 motori imaju dve generalne iza sebe a za dizele od 25 konja osim nekih retkih primeraka nemam komentara.Dali ima neko tacan podatak za taj 2.9i motor tipa snaga i obrtni moment,pitam jer sam nailazio na razne cifre pa vise ni sam ne znam.
        Alfa Romeo 75 1.6 I.E

        Comment

        • nikolapanic
          CBC Senator XXL
          • 16.10.2005
          • 657
          • Petrovac

          #5
          Taj od 2849ccm ima renix sistem ubrizgavanja,pa nije los za ugradnju gasa(laksi od K-Bosch).Dobar motor,jak,trosi benzina dosta,sve ti je skuplje od delova u odnosu na onaj auto od 2165(2,2i)ccm,ali ima klimu najverovatnije sto je korisno.Ne znam za konjazu ali cu proveriti pa ti javim.Dobar,dosta opreme,jak:to ti je + a potrosac,malo skluplji delovi,mozda malo teza nabavka nekih sitnica(ovo je uslovno receno),skupa registracijavo ti je -.
          Samo te slusam i pitam se dokle ces?

          Comment

          • vlada jovic
            CBC Član
            • 25.11.2006
            • 80
            • Leskovac

            #6
            Vidis,malo sam se raspitao i o potrosnji,prijatelj je bio vozio taj V6 u jednoj firmi i kaze da je u gradskoj voznji potrosnja 17 litara benzina,kaze moze i ispod a preko ne bi trebalo ako je sve ispravno,naravno tamo gde je on vozio tu 25-icu se svojevremeno nije stedelo na njoj i njenom odrzavanju.Mene sad vise interesuje koliko bi plina trosio jer bi ugradnja sekvencijalnog bila prva na spisku za uraditi.Vidim Duke ima iskustva sa potrosnjom od preko 25 litara na 100 km.Sad da li to vazi za sve Bakare i taj motor uopste otvoreno je pitanje.
            Alfa Romeo 75 1.6 I.E

            Comment

            • nikolapanic
              CBC Senator XXL
              • 16.10.2005
              • 657
              • Petrovac

              #7
              Pa sa sekvencijalnim bi ti trosio manje nego Duke-u,a cena ugradnje nekog "zvucnijeg" uredjaja mislim da ne bi bila ispod 1200 evra za sestaka.Sve u svemu,ako imas para za registraciju jednom godisnje,uzimaj bakaru i uzivaj.
              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

              Comment

              • Duke
                CBC Senator XXL
                • 16.01.2006
                • 753
                • Urbs Naissus

                #8
                Posto sam na moru bio do polovine septembra, promakle su mi forumske teme, i tek sada sam uocio da se o ovome diskutovalo... Inace bih se ranije javio. Nadam se da ti ni sada nije kasno...

                Pa, da pocnemo...



                Bog blagoslovio onog ko je stavio "dodaj sliku uz poruku" funkciju u posting...

                Dakle, ovde ti sve piše:

                Snaga -110 kW na 5500, ali i obrtni moment od preko 200 Nm vec od 1300 o/min. Maksimalno 227, ali imas 225 već od 2500 pa nadalje. Zato se ugodno krstari u višim stepenima prenosa, bez potrebe da se šaltanjem traži bolji odziv motora. Snagu isporučuje prilično linearno bez nekih skokova. Motor kultivisano radi i tih je, to jest, kabina je veoma dobro izolovana tako da je buka u minimizovana. Na većim brzinama čuje se buka od vetra, ne od motora.

                Motori su životinje. Ubijaju se tako što ih ostaviš bez vode ili bez ulja. Ovako traju sve dok ih neko ne izvadi iz auta i ubaci neki masni dizel, ili četvrtaka. To bude i posle milion kilometara, u ne malom broju slučajeva.

                Većih motora ugrađivanih u R 25 nema, ali jačih ima. To su Turbo V6 od 2458 ccm, sa 205 konja i 290 Nm. Blok motora je isti, hod klipa je manji. Vozio sam jednu Bakaru istu kao moju, aliTurbo pre neki dan. Wow.

                Potrošnja. U gradu je prasac. Troši prosečno 22-3 l/100 plina, benzin se ne usuđujem da merim, a na putu 12-15. Benzin na auto putu, npr. troši oko 10-11. Imam vakuumski LCS sistem.

                Odlična svetla, tih, prostran i udoban enterijer, ergonomski uređen, mekana koža i fotelje, klima, tempomat, električno pomeranje sedišta, retrovizora, stakala;tonirana stakla, dobro grejanje... Kvačilo je meko, kad je nova korpa i lamela - kod mene to nisu. Servo nije preterano lak- doduše, kod modela iz '91 imaš progresivni servo, pa je ultra lak kad stojiš, a priteže ga u pokretu. Kod mog starca toga nema.

                Ogibljenje je kruće nego kod 2.0 modela, pa ne "plivka" onako, već zna i da "drusne". Sve u cilju obuzdavanja snage, da bi ostao na putu

                Drugo - ne znam šta bih ti rekao, tj. šta bi me pitao?
                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                Comment

                Working...
                X