Peugeot 307 1.4 HDi 68 KS - kako se ovaj motor pokazao ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orlando
    CBC Član
    • 26.12.2006
    • 97
    • Beograd

    Peugeot 307 1.4 HDi 68 KS - kako se ovaj motor pokazao ???

    Pozdrav svima. Novi sam na ovom forumu, t.j. bez nekog forumaškog iskustva.
    Pošto sam od pre par meseci vozim 307-cu imam za vas iskusne forumaše par pitanja. Nadam se samo da ih postavljam na pravom mestu.
    Motor je 1.4 HDi. Nije baš naj sre?nije rešenje za relativno tešku karoseriju, ali sam generalno zadovoljan. Prevezem se od ta?ke A do B.
    Pitanja su slede?a:
    - kako se ovaj motor pokazao u eksploataciji,
    - koje ulje se sipa, sintetika ili polu-sintetika(trenutno je polu- sin. Shell 10w-40)
    - pri zameni filtera za gorivo, da li mora da se menja ceo filter ili samo uložak filtera. Ovo drugo sam video na netu.

    Pozdrav.
    Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Tačno, karoserija je preteška za taj motor, ali ako je tebi dobar, onda mora biti i nama...
    However, u razgovoru sa serviserima Peugeota, rekli su mi da taj motor nikad nisu do sad otvarali, i mislim da je jedan od boljih diesela u maloj kubikaži, ne troši ništa (dobro 'ajde gotovo ništa) , OK, ovaj možda malo više radi teške karoserije... Inače 1.4 HDi je lagan i pristupačan za održavanje.

    U njega ide polu-sintetika, serviseri preporučuju Total 7000 Diesel 10W-40, i čini mi se da je u pitanju samo uložak filtera, poželjno je čišćenje kućišta odmašćivačem, radi našeg ''kvalitetnog'' goriva.

    Comment

    • Orlando
      CBC Član
      • 26.12.2006
      • 97
      • Beograd

      #3
      Hvala na brzom odgovoru i informacijama.
      Što se potrošnje tiče, stvarno se može reći da je smešna, oko 6.5 litara u Beogradu. Na otvorenom, pun auto,klima od 4.8 do 5.2 u zavisnosti od brzine vožnje(100-130).
      Generalno nije loš motorčić za gradske uslove vožnje. Za otvoren put je već slabašan, mada ako se vozim sam i auto je prazan zna i da "iznenadi".
      Evo ide i lepše vreme pa ću se pozabaviti filterom za gorivo. U Veranu me ubeđuju kako pod obavezno moram da uzmem ceo filter, i da im kanem 5000 dindži + za ruke.
      Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

      Comment

      • Nemke
        CBC Član
        • 15.10.2006
        • 18
        • Beograd

        #4
        mozda bi mogao da razmilis o chiptuningu ? ja sam ga imao na 307 2.0 HDi i bio sam prezadovoljan! e sad neznam koliko je to pametno na 1400 kubika, da se nebi motor mucio i ranije zavrsio svoj radni vek. Ja kad sam stavio ima 0 sam 136 KS a to je sasvim ok za 2000 kubika tako da se motor nije mucio, cak sta vise, to mu je i prijalo, tako da je isao fantasticno, totalno drugi motor posle ugradjnog chipa

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          #5
          Nece nesto preterano dobiti sa tom ugradnjom, nek nista ne dira. Mozda dobije 15 konja.

          Comment

          • Orlando
            CBC Član
            • 26.12.2006
            • 97
            • Beograd

            #6
            Ranije sam razmišljao o tome, ali maks. bih dobio do 20 ks, uz moment od oko 190 Nm. Šta bi posle bilo sa motorom...
            PSA ima takav motor u ponudi, glava sa 16 ventila, interkuler i drugačija turbina. Ubacivao se u C3. Do 307-ce nije stigao. Navodno ima veliku turbo rupu. Meni se čini da je ta varijanta suviše isforsirana. Kada pogledaš specifičnu snagu po jednoj litri radne zapremine dobijaš da motor 1.4 8v daje više konjskih snaga nego 2.0 8v od 90 KS (nekih 48 KS naspram 45 KS), kada se uporede 1.4 16v i 2.0 8v od 110 KS razlika je još drastičnija (64 KS dok je kod 2.0 55 KS).
            Dok ne uzmem nešto jače, varijanta je sipaj i vozi.
            Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

            Comment

            • Orlando
              CBC Član
              • 26.12.2006
              • 97
              • Beograd

              #7
              Zanima me slede?a stvar. Pri skretanju u desno sa uklju?enim migavcem sve je OK dok ne po?nem da okre?em u levo. Tada umesto da isklju?i migavac, sam uklju?i levi. E sad, ?itao sam da neki zamenski prekida?i ( navodno su originalni prekida?i crkavali) znaju da prave takve gluposti. Zanima me da li to može da se sredi u doma?oj radinosti ili mora da se menja ceo prekida??
              I još nešto, video sam da u farovima postoje povezane sijalice za maglu, kao i da postoji osugura? za prednje maglenke, ali na ve? pomenutom prekida?u ne postoji prekida? za prednje maglenke, ve? samo za zadnju.
              Da li je neko prevezivao taj prekida? pa da se u isto vreme pale i prednje i zadnja maglenka?
              Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

              Comment

              • Wowa
                CBC Član
                • 25.08.2005
                • 47
                • Novi Beograd

                #8
                To sa migavcem sam imao na novom Pežou 406, koji ima iste ručice. Rekli su mi da se menja ceo blok, koji je 2002. bio 70 evra, tako da sam nastavio da vozim tako. Valjda ih sad ima polovnih jevtinih, toliko je PSA vozila da takvom drškicom.
                E da, ručica je imala i on/off senzora svetla, pa je zato bila skupa.
                C2 VTR
                GS PALLAS
                2CV6 Dolly

                Comment

                • Orlando
                  CBC Član
                  • 26.12.2006
                  • 97
                  • Beograd

                  #9
                  Hvala na odgovoru.
                  Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                  Comment

                  • novice
                    CBC Član
                    • 22.11.2006
                    • 51
                    • Beograd

                    #10
                    http://users.bigpond.net.au/skystar/peu ... oblems.htm

                    Imate spisak karakteristicnih problema za 307-cu a izmedu ostalih i:

                    Indicator Switch - Owners have complained that it self cancels several times whilst turning (some say in particular when turning right), and reactivating it can inadvertently activate high beam. Some cases have had it totally fail, causing the headlights to shut down as well. There has been an updated switch - however instead of self cancelling a right turn signal when straigtening the wheel, it overcorrects and indicates left!. This problem is peculiar, considering that that the 206, 406, 607, various Citroens such as the C3, Xsara, etc all use this stalk (the problem doesn't seem to occur on these vehicles). One owner reports replacing the switch with that of a Citroen Picasso and this has been successful. The 307's stalk seems far stiffer than that of the 206, although it is of the same external design. Another updated stalk is apparently in the works - reports of its arrival are yet to be confirmed.


                    Znaci ako ti bas smeta, kupi ove za Citroen Picaso-a, izgleda da je to resenje.

                    Comment

                    Working...
                    X