Interesuje me kakav je zaista ovo auto, kakav je osecaj kad sednes za volan, da li sve izgleda jeftino, koliko su agilni pogonski agregati, koliko kosta redovan servis, kako se auto ponasa u voznji,...???
Ima li neko iskustva sa Chevrolet Aveom???
Collapse
X
-
Posto imam u firmi i novi i stari tip objasnicu u par reci: ako mislis na stariji tip Avea (kraci) redovan servis na 15000km kosta oko 4-5 soma din. Sto se tice ponasanja u voznji nije los, zavisi sta trazis od auta. Motor 1.2 je mnogo slab. Uporedio sam ga sa Corsom 1.2 i Polom 1.2. Kvarova u prvih 60 000km nema osim ciscenja dizni. Opet i to nije do auta nego do loseg goriva. Menjac je vrlo ne precizan i saltanje iz druge u trecu je teze. Sto se tice lezanja nije Bog zna sta. Porpilicno kliza zadnji kraj. Uz njega idu Kumho ili Hankook gume, pomalo su plasticne. Potrosnja se krece od 7 do 10 litara. Auto putem maximalno ide oko 140km/h. Pri toj brzini drasticno mnogo trosi i jako je bucan. Sedista su losa jer ne postoji ni najmanje zaobljenje na sedistu koje ce vas zadrzati u krivini, kao da se sedi na stolici, U sustini to je samo mali gradski autic.
Sto se tice novijeg tipa Avea (sedan) problema nema sto se tice mehanike. Menjac je u odnosu na prethodni tip poboljsan za nijansu. Veliki gepeg i dosta mesta za putnike su jedno od razloga sto se ljudi grabe da ga iznajme. Motor 1.2 je preslab, a 1.4 nije bog zna sta. Mislim da je prava mera 1.6. Enterijer je promenjen i jako lepo izgleda u odnosu na prethodni tip. Udobnost je na srednjem nivou.
Sva kola sam testirao u periodu od 2 godine i do 70-80 000 km. Posle toga pojma nemam sta im se desava.Billionaire Boys Club
Comment
-
-
Bas sam mislio na taj novi model tj. limuzinu koja je nasledila Kalos-a! Koliko vidim redovan servis nije skup, a i nisi ima neke bog zna kakve kvarove sto me raduje! Inace koliko ja znam motor od 1.6l ne postoji tj. nije u ponudi. Da li je mozda nekood tih vozila imalo ugradjen gasni uredjaj, odnosno LPG???
Comment
-
-
Pitah iz razloga jer ako se najvise vozi po gradu, a potrosnja kazes da se krece od 7-10 lit. mislim da bi se isplatilo...
Sto se unutrasnjosti tice ima li 'cvrckova' i da li je pokazala slabe znake posle odredjenog broja km??
Kakva je zvucna izolazija, pre svega mislim od motora, kakav lim, neke slabosti...??
Comment
-
-
Imam ovaj auto kuci (otac ga vozi) sa 1.2 motorom. Na pocetku smo imali malo muke sa tim auticem (kupljen je nov od ovlastenog prodavca). Ali nakon intervencije servisera iz Madjarske nema vise problema sa Aveom (thnx to 206 za savjete sta i kako ).
Autic je sasvim solidan za te pare (8.100Eur), motor bi mogao biti malo jaci, mada auto nije mnogo tezak pa za gradsku voznju ili nekog ko ne voli brzu voznju sasvim dovoljno. Potrosnja je oko 6 litara/100km sa ovim motorom. Servisni interval je 15.000km i prvi redovan servis je kostao 95eur. Drugi servis ce se raditi za koji dan i kostace 120eur, tako su nam rekli na servisu. Unutra ima sasvim dovoljno prostora za 4 odrasle osobe, s tim sto je gepek pomalen, kao i kod svih "malisana".
Voznja unazad je veliki minus ovom autu, jer je preglednost 0 ! Ali ako se vozi na ogledala, to onda i nije problem. Unutrasnjost nije neka kvaliteta bas, ali ne djeluje ni previse lose. Za 30.000km predjenih na nasem Aveu se jedino pomice dio za zatvaranje vrata na vozacevoj strani. Kazu na servisu da ce to pritegnuti, ne treba nista mijenjati. Mjenjac je jos uvijek pomalo neprecizan ako se brze mijenjaju stepeni prenosa, dok sa laganim prebacivanjem nece biti greske pri promjeni stepena prenosa.
Ako si bas voljan kupiti Chevy, savjet.... sacekaj januar 2008. godine.
Izlazi novi Aveo sa 3 i 5 vrata, redizajniran model, mnogooo ljepsi prednji kraj auta, sa velikom maskom. Taj novi model pocinje sa motorom od 1.2 litra zapremine i 95KS, sto je znatno poboljsanje u odnosu na ovaj od 75KS. Cijena bi po najavama trebala ostati priblizna sadasnjoj.
Ako sam sta preskocio u ovom romanu, pitaj... sve sto te zanima napisacu .
Pozdrav
Comment
-
-
Nisam shvatio jer ti imas limuzinu (Aveo) ili malisana (Kalos)??
Znam da ce pocetkom sledece godine sadasnjeg malisana zameniti novi koji ce imati ime kao sadasnja limuzina tj. aveo. prednja maska je potpuno nova kao i sam prednji deo vozila, dok je pozadi primetan tek blagi redizajn. Unutrasnjojst je dobila nov izgled ali vec vidjen u limuzinskoj verziji. E sad nisam siguran da li ce izaci i nova limuzinska verzija??
Comment
-
Comment