Miki, znam da je u startu kada su se MPS 3-ojka i 6-ica pojavili bilo problema da se flashuje ECU, a sada vecina tuning kuca ima chipove za ove modele, i snaga se poprilicno podigne.
Samo sa chipom snaga vec ide na 300-330 kS, a moment Bogami i na 450Nm. Vise nego lepo i dovoljno, a deluje kao "jagnje"
Pa dobro Miki nisam sad hteo da pricam u superlativima , skromnost je vrlina, nego samo ti stavljaj sve sto imas i za motor i za prenos, ako znas neke slabe tacke to me jako interesuje, posto kad budem menjao auto(a to nece biti jos 2-3 godine sigurno, ali dobro je spremiti se na vreme, ipak jedno dete na putu kad bude drugo mora veci auto) razmisljam najozbiljnije o 6-ci MPS.
edit: uf, ulete Ivant, u to je onda odlicno ako se chipa sada, ja mislio da to jos nisu provalili kako treba, posto sam citao o tim problemima oko ECU-a.
ivane chini ti se..
jos uvek nema nikog ko ce da odradi sve to kako treba..sve su to polovna resenja..neke firme pokusavaju i dan danas(CPE i itd),ali stignu do nekog dela gde stvarno vise ne znaju sta je sat i za sta..
mislim da je mazda mnoge stvari nekako osigurala zbog same garancije ..inace na samom pocetku su imali dosta problema sa nosacem zadnjeg difa koji je pucao,ali je i to reseno
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
nije da nema jos nista
iam kit od atp turbo i njihov sistem ili pigyback da se odrzi boost do 7000 obrtaja..
ali kompetnog odradjenog ecu sa svim funkcijama koje prati fabricki nema..jedna americka firma uveliko vrsi testove,i stigli su daleko ali par stvari im nije jasno a mazda nece da im da objasnjenja..mazda je oduvek bila cudna po pitanju podrske tjunerskim kucama(za razliku od honde i nisana)..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
nema toliko..
sat je uradio?
omogucio da boost ne pada posle 5500 obrtaja i ostaje na 17-18 psi-a...
cut of auspuf sa daljinskim prekidacem(mala klapna odmah iza downpipe)koja na komandu iz kabine otvara slobodan put izduvnim gasovima iz auspuha,startovanje bez trakcion kontole(cak ima i par video gde ju je zaboravio iskljuciti),drugi pop of ventil..
pre par nedelja je odradio FMI(normalno je mazda mps6 TMI kao i subaru)i tu je jos bolje iskoristio potencijal..inace mazda tvrdi 260 konja iz 2,3l disi motora(direktno ubrizgavanje)ali su svugde na merenjima motori bacali redovno oko 280 konja..nazalost zatih 500 600 konja transmisija ce morati nekako da se pojaca-sa motorom nema problema http://videos.streetfire.net/video/3595 ... d6e2be.htm http://videos.streetfire.net/video/2173 ... 16294f.htm
i da ne zaboravim..obavezno super 98 oktana kao minimum..
ako cete da gledate njegove klipove idite na stretfire i pod user brojem606297 naci cete sve
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Ma onaj snimak sa sky-om kad se proba nema sanse da ima 280KS to je nista.....nije to isti auto provereno.
Zna se kako onaj sky- ide a vidi se ubrzanje
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment