evo 340 awp protiv mazda 6 mps 330 awp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #46
    I dalje ima oko 400HP ....1/8mile 8,5sec u vrbasu to sve bila vozila po 400 konja.

    A da prednost AWD na 1/8
    U stvari Brozova siera ima konja kao mazda ali isto toliko i kg
    u stvari sta jeMmiki tu pogresio...rekao da ima 280 na 5500o/min....vala bash ko zna koliko ima na 7
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #47
      Originally posted by M-power
      I dalje ima oko 400HP ....1/8mile 8,5sec u vrbasu to sve bila vozila po 400 konja.

      A da prednost AWD na 1/8
      U stvari Brozova siera ima konja kao mazda ali isto toliko i kg
      u stvari sta jeMmiki tu pogresio...rekao da ima 280 na 5500o/min....vala bash ko zna koliko ima na 7
      M-e...
      ne moze da ima 400 konja...iz prostog razloga...ima turbo kit ali nema software podrske da se to izvede...
      da ima 280 konja na 5500 obrtaja i posle toga elektronikom kontorlisani trotel prekida normalan dovod vazduha,ecu skida boost,auto je mrtav posle toga...ponavljam zadnji put i nije fer da se ismevas ...jer ako te toliko interesuje imas mesto gde mozes da pitas...
      momci kao prvi tuning korak sa tim motorom pokusavaju da kontrolisu boost da on ostane i posle tih 5500 obrtaja..zasto je toliko smesno sto na 5500 ima 280 konja?ne moze da ima vise na 6500 pri zadrzanom boost-u koji je oko 17-19 psi-a.a koji je normalno pri 5500 15 psi-a otprilike?
      znaci ako je sa nekih 15psi na 5500 oko 280 konja koliko je onda na 17-19 psi-a na 6500-7000 obrtaja?
      dalje ...turbo je i dalje oem...podaci za turbo su borgwarner KO K04 sposoban da gura do 185kw-a...
      znaci on je vec na stock pred kraj svojih mogucnosti..
      ali kao sto rekoh ko ne veruje ne mora,net je tu,boze moj ...
      sarkazam i cinizam ti preporucujem kod neke druge osobe da vezbas
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      Working...
      X