Pritisak u gumama i stanje na nasim putevima..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Driver_GT
    CBC Senator XXL
    • 04.07.2007
    • 368
    • Beograd

    #31
    @brick

    Bez uvrede, al si se gadno nalupetao ovde..kakvi bre dobri putevi.. kazes kod nas su neki bolji nego u evropi? Pa druze, ti onda definitivno nisi bio u evropi (jedino ako recimo ukrajinu smatras evropom).. Niko nista ne preuvelicava, u beogradu vise covek ne moze da sacuva nova kola. Putevi se raspadaju. Ja SVAKI dan idem deonicom blok45, jurija gagarina, ukljucivanje na gazelu kod karton city-ja, sa gazele u kneza milosa, i tu negde nalazim mesto za parking.. Znaci svaki dan prolazim tuda i put je katastrofa. Jedino gde je lepo za voznju je jurija gagarina, i tu je put dobar
    Alfa Romeo 147 1.9JTD

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #32
      U petak sam bio u BG-u i na moju veliku srecu nisam krenuo sa Alfom. Ostavio bi i karter i granu na prvih 100m po ulasku u grad
      Novije Alfe, bmw, pasati, audi.. imaju aluminjisumske delove trapova i iz tog razloga pomenuti brze stradaju.
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #33
        Ma ti se salis, zar ne?

        Dobro je da auta u Beogradu jos uvek imaju i tockove kad je toliko lose.

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #34
          Najniza tacka kod mog auta je oko 8 cm, pa ti vidi da li se salim
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #35
            Putevi su nam losi, imamo svakakve stvari po njima, sahtovi, rupe od slivnika, cak i na novim putevima, jednostavno situacija je losa!

            Za 4 godine koliko vozim Astru pocepao sam 3 gume i napravio balone na jos 3,naravno sve od dobrih puteva

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              To sto ti nesto ne vidis je tvoj problem
              naravno, ne vidim nepostojece stvari. bas je problem.
              kazes da na autoputu postoji 15 lezecih policajaca, i na pitanje gde konkretno - odgovora na bazi cinjenica nema.

              svaki dan tom deonicom prolaze desetine hiljada vozila, i brzine kojima se vozi su redovno 100+ km/h.
              to su prosto ocigledne cinjenice na koje ne treba posebno ukazivati...

              Jos jednom ponavljam, to da li Alfa ima dobre trapove ili ne nije tema ovoga vec kvalitet nasih puteva. A kada mi neko kaze da su nasi putevi slicni kao oni u zapadnoj evropi onda stvarno vise nenam sta reci. Neka slobodno zivi u ubedjenju da nam je super
              zapadna Evropa nije pominjana, opet ti se pricinjava,
              napisao sam EU, a u to spada i juzna Evropa i istocna Evropa, zemlje nama slicne po svemu.
              provozaj se malo po EU, nemoj teoretisati na bazi praznih ubedjenja

              ja uopste nisam ni pominjao Alfu niti bilo koju marku, naprotiv tvrdim i dalje da je put potpuno identican u svakom svom elementu za svaku marku i svaki model vozila koji se krece po njemu.

              ako vec neko zeli da potencira Alfu, tj Fiat kao grupu, necu reci nista novo da je fabricka ugradnja delova trapa takva kakva je.
              Alfin, kao i svih Fiata, trap se proizvodi u Turskoj od jefitnijih materijala i dolazi kao sklop gotov na montazu u Italiju. citati profit.
              i svi Fiati (i Alfe) tj vlasnici istih, imaju iste primedbe da im smetaju putevi i u Svajcarskoj, i u Nemackoj, i u Engleskoj, i u Italiji, i u Grckoj, i u Rumuniji, itd...notorno poznata stvar.

              u Zagrebu postoji radionica koja pravi kit za popravku Fiatovog resenja trapa, vazi i za Alfu, a koji po recima korisnika tog kita resava trajno probleme sa putevima. auto bolje lezi, a traju delovi najmanje 100.000km.
              nama susedna Hrvatska, nikakva zapadna Evropa.

              ako ja za to znam iz javnih izvora, to sigurno moze da sazna i vlasnik Fiata (Alfa, Lancia) i da poruci taj kit ako misli da su mu putevi po Evropi problematicni.

              nekada je isti problem sa putevima (svuda) imao Ford i isto je aftermarket proizvodnja resila problem trajno.

              uopste ne zelim da ulazim u jalova misljenja o markama, ako jedan problem postoji u svim zemljama, na svim putevima, kod svih vlasnika, belezi se redovno na tehnickim pregledima onda to ne moze da bude problem puteva u svim tim drzavama, problem loseg odrzavanja kod svih vlasnika, problem zlonamernog ispitivanja na tehnickim pregledima.

              i nije to pitanje Alfe, mnoga vozila danas se prave slucajno ili namerno sa programiranim kvarovima za odredjenu kilometrazu, raznih marki nevezano za cenu vozila.

              nisu sve Alfe u sukobu sa putevima, one starije su daleko boljih trapova i vlasnici tih starijih modela se ne zale na sitne neravnine.

              ajde da jos jednom ponovim, nasi putevi, uz par izuzetaka koji jos nisu obnavljani, su sasvim uporedivi i vrlo slicni sa putevima u EU, zemljama oko nas.


              samo mi onda objasni sto onda s vremena na vreme skidaju ispupceni sloj asfalta u sirini od ~25cm od jedne strane autoputa do druge
              redovno odrzavanje gazeceg sloja je nesto sto je uobicajena procedura sirom sveta, i na to treba da se naviknemo.
              putevi se moraju odrzavati, asfalt i sluzi da se haba, da se lako trosi, zove se habajuci sloj puta...

              tema je otisla u potpuno pogresnom smeru, sve su neki drugi krivi uopsteno, a gubi se iz vida konkretnost.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                onda definitivno nisi bio u evropi
                daj cinjenice, zaboravi na svoja nagadjanja.
                jesi li isao skoro do Grcke ?
                hoces da kazes da je u MK bolje stanje autoputa ?
                hoces da kazes da su u Solunu ulice u boljem stanju ?

                jesi li vozio po Rumuniji ?
                Pitesti- Bukurest je bolji autput od BG -Nis?

                vozio od BG granice do Sofije, bolji put ?

                najblize susedstvo, sve Evropa.

                al si se gadno nalupetao ovde..
                u nedostatku argumenata krene usmeravanje u pogresnom toku...

                nego da li ja to primecujem korektno da si ti ranije vozio auto jedne marke po tim istim putevima.
                a onda promenio marku i tek onda postavio ovu temu, i tek onda poceo da primecujes puteve ?

                ako je odgovor da (a to se moze proveriti ako se ima vremena, mene mrzi pa tebe pitam ako zelis, da iskreno odgovoris), jasno je da se put nije promenio i da je nesto drugo a ne put dovelo do promene tvog stava.

                to sto se pominju slivnici, sahtovi, a gle cuda i tramvajske sine, to kao ne postoji u Evropi...dajte ljudi malo ozbiljnosti.

                Bec je prepun sina na sve strane, daleko vise nego Beograd.
                mozda ni Bec nije u Evropi..

                to kako se po putu ponasa odredjeni auto zavisi od auta, ne zavisi od puta- put je uvek i za sve modele identican.
                podjednako grbav, podjednako ravan, podjednako postoje ili ne postoje sine, podjednako sahtovi, itd.

                taj subjektivni osecaj, dakle ne objektivni, dozivljaja puta po kome se vozi je osobina modela i marke i menja se promenom auta.
                put ostaje isti, onaj objektivni deo koji utice na dozivljaj.
                misli o tome.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Najniza tacka kod mog auta je oko 8 cm, pa ti vidi da li se salim
                  verujem ti da se ne salis, ali ko je krivac za takvo stanje.
                  fabrika sigurno nije, posto je zakonski minimu klirensa, bese po secanju, nekih 11cm da bi auto prosao homologaciju i mogao legalno da se prodaje.

                  po tome, tvoj auto ne moze da prodje tehnicki pregled kao vozilo u ispravnom stanju...

                  nije to nista, video sam ja i sa manje klirensa, jedan VW sa samo 3-4cm.
                  sednu 5 osoba i auto postaje nevozan, neka licna budzevina, van svih pravila i logike, ono milion "spojlera" i slicnih "ukrasa".
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #39
                    U svakom slucaju, pumpanje guma preko fabricki deklarisanog pritiska utice na brze propadnje trapa! A nedovoljna napumpanost ne smanjuje propadanje istog!!!!
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • Driver_GT
                      CBC Senator XXL
                      • 04.07.2007
                      • 368
                      • Beograd

                      #40
                      @brick

                      Brate..udavi ga sa ovim postovima od 5km, stvarno sam jedva procitao..imas mnogo vremena za bacanje

                      Ne znam dal si primetio, ali ti si jedini ovde jedini uporno tvrdis da su nam putevi dobri, a putevi su ocajni. Kakav bre bec, sta pricas ti? Pa jel si bio u becu? Ja sam bio proslog leta, i TO su putevi..nemoj pricati napamet, glupo je, bices ispaljen.

                      Sto se tice "lezecih policajaca" na autoputu, dobro znas na sta smo mislili. Pricali smo o onim ogromnim udubljenjima sto prave autobusi i kamioni, i bukvalno je nemoguce prestrojiti se u drugu traku. A ti ako tu vozis 140, onda (bez uvrede) nisi normalan, jer voziti 150 u sred grada, na izuzetno prometnom putu (i sam si rekao desetine hiljada vozila dnevno), izuzetno losim putem je kretenski..

                      Napomenio si hrvatsku? Jel si bio skoro tamo? E pa ja jesam. I to isto proslog leta na odmoru. Hrvatska je za nas bukvalno receno svetlosnu godinu kad su putevi, a bogami i mnoge druge stvari u pitanju. Tako da to sto si rekao opet nema veze sa cinjenicama.

                      U Grcku sam isao pre dve godine, doduse avionom, ali sam tamo obilazio gomilu turistickih mesta. Putevi su tuda savrseni. Staklo. U solunu nisam bio, kao ni u MK. U Rumuniji sam bio, ali samo u Turn Severinu, putevi nisu savrseni, ali opet osetno bolji nego kod nas.


                      nego da li ja to primecujem korektno da si ti ranije vozio auto jedne marke po tim istim putevima.
                      a onda promenio marku i tek onda postavio ovu temu, i tek onda poceo da primecujes puteve ?

                      ako je odgovor da (a to se moze proveriti ako se ima vremena, mene mrzi pa tebe pitam ako zelis, da iskreno odgovoris), jasno je da se put nije promenio i da je nesto drugo a ne put dovelo do promene tvog stava.
                      Primecujes dobro, vozio sam gomilu kola ranije. I nije tacno da to ranije nisam primecivao. Ovu temu sam otvorio zbog pritiska u gumama, jer mi se cinilo da je 2.4 koliko pise po fabrici puno, a tema je prirodno krenula u drugom smeru, pa smo zato dosli do ove diskusije. Ja nikad u zivotu nisam pricao da je nas put dobar, tako da nije doslo ni do kakve promene stava.







                      A ti sto ne volis alfu, to je vec druga stvar. Ja sam vozio gomilu kola, alfa je auto koji ti nekako priraste za srce. Al ozbiljan sam, ne kenjam. Ima nesto u sebi, nije jednostavno kao ostali. I kad bi seo u neku alfu, sam bi se uverio u to. Ponavljam da nisam debil koji je samo alfu vozio u zivotu, pa ne znam za drugo. Bas je suprotno. Vozio sam sve i svasta, od kadeta kockice,pa do (doduse kratko samo probao) novog 645i..
                      Znaci bez uvrede, ali imam argument za ono sto sam ti rekao-da lupetas.. Nasi putevi su ocajni, a tvoje omalozavanje neke marke vozila nije na mestu uopste.
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD

                      Comment

                      • bigfoot
                        CBC Senator
                        • 13.04.2005
                        • 224
                        • Lower Hutt, New Zealand

                        #41
                        @Brick
                        Ti si stvarno legenda, pa ti kada mislis da si u pravu niko ti ne moze ubediti u drugo pa makar ti bio sam protiv celog sveta.

                        Cisto da znas ovog leta sam obisao celu zapadnu Evropu, u to se ubraja Milano, Pariz, Minhen, Bec... Mi u odnosu na zapadnu evropu smo jadni koliko su nam losi putevi. Pored toga prosle godine sam bio u Solunu i dva puta u Budumpesti. Nasi putevi su isti ili losiji u odnosu na Grcku i Madjarsku, dok su putevi u samom Solunu i Budimpesti losiji nego u Beogradu. Sto ne znaci da su nam dobri putevi u Bg vec koliko su tamo ocajni. Ali cemu sve ovo pricam kada ces mi ti dokazati da ja to nisam tako video i da si ti u pravu.

                        Ja odustajem od daljeg objasnjavanja, a ti Brick misli sta god zelis i uzivaj u nasim kvalitetnim putevima.
                        “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                        Comment

                        • Car
                          CBC Senator XXL
                          • 07.07.2005
                          • 900
                          • Beograd

                          #42
                          Ali auta se ne prave samo za tu zapadnu Evropu, mnoge druge "istocnije" zemlje gde se na godisnjem nivou proda vise auta imaju jos i losije puteve od nasih. Pa ne prave se auta valjda za avionske piste.

                          Comment

                          • neshaoct
                            Banovan
                            • 18.08.2007
                            • 1754
                            • Beograd, Rakovica

                            #43
                            ...a, u kojim se to '' istocnijim '' zemljama Evrope proda vise auta na godisnjem nivou ? Nijedno od tih trzista NE MOZE da se poredi sa npr. trzistem Nemacke ili Italije ili Francuske...
                            Prica da se auto-putem od Mostara, preko Gazele i dalje ka Genexy vozi redovno preko 100 km/h [ pa kao ljudi ne bi toliko brzo vozili ako su rupe ]...ne stoji...Niko tu ne moze da vozi 100+...ako i stignes tu brzinu, odmah ide kocenje zbog nekoga ko se ubaci...Isao sam 100 puta, i hvatao levu traku [ da bih kao isao brze ], i kada osetim kako lupim u rupu na svakih 30 metara [ pre Arene, posle....kod iskljucenja za Bez.Kosu, i sl ]...uvek predjem u srednju i bukvalno idem 50-60...Ipak mi je auto vazniji...samo mi je zao kada vidim ljude sa Yugicima kako prelaze preko tih rupa, i jos kao puni sebe jer obilaze bolje i skuplje automobile...

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #44
                              Putevi u Smederevu su katastrofalni.
                              Zivim na kilometar i po od centra i zamislite nema asvalta put je od kocke. Inace imamo i puteva od kaldrme, ako neko ne zna to su putevi od kamena jos iz turskog doba.
                              Kad odem u BG ja te rupe o kojima vi pricate i ne primetim. Ulice siroke i ravne ko pista.
                              Eto sve zavisi sta uzimate kao referencu.

                              Comment

                              • Car
                                CBC Senator XXL
                                • 07.07.2005
                                • 900
                                • Beograd

                                #45
                                Originally posted by neshaoct
                                ...a, u kojim se to '' istocnijim '' zemljama Evrope proda vise auta na godisnjem nivou ? Nijedno od tih trzista NE MOZE da se poredi sa npr. trzistem Nemacke ili Italije ili Francuske...

                                Ko prica o Evropi? Evropa je mali igrac koliko su Kina, Indija, Rusija i slicno u ekspanziji kad se radi o prodaji novih auta.

                                Npr. U Kini se samo 2006. godine prodalo barem 30% vise novih auta nego u Nemackoj, a tek ce 2007. godina da zabelezi dodatan porast. Kina ce uskoro postati (ako vec i nije) drugo po redu trziste sto se tice prodaje novih auta, odmah nakon US. Prodaja novih auta u Indiji raste 20% godisnje.
                                Bmw ce uskoro vise auta da proda u Indiji nego u Nemackoj, a vi postavljate stvar ko da su auta pravljena samo za asfalt Evrope.

                                Rols Rojs i Bentli svake godine oko 20% proizvedenih auta prodaju u Aziji. Za 3-5 godina Ferrari predvdja da ce Kina doci na 5. ili 6. mesto kad se radi o kupovini njihovih auta.

                                Rusija je npr. vec sad u prvih 10 sto se tice prodaje novih auta, a tek se ocekuje rast prodaje. itd. itd.

                                Ovo sve navodim kao argument zasto putevi zapadne Erope uopste nisu toliko merodavni, niti se auta prave samo za to trziste, pa da treba da se misli da su auta konstruisana da se voze samo po Nemackoj, Francuskoj, (ili sta vec navodite kao primere), a van tih zemalja se navodno raspadaju zbog losih puteva, goriva i slicno.

                                Comment

                                Working...
                                X