Upgrade motora

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RedboX
    CBC Senator XXL
    • 28.11.2006
    • 1537
    • Novi Beograd

    Upgrade motora

    Bas ovih dana se nesto dopisujem sa Vockom, pa mi pronadje neki motor od 130kljusa u mislim hongekongetu za neke pare koje se krecu u granici normale.Sad ja bi zeleo da zamenim motor ali mi posle duzeg razmisljanja i kombinovanja ostadose nerazjasnjenj neke teme.
    Naprimer , ako i promenim motor i ecu da li moram menjati transmisiju ili moze stara?
    Ili kako se menjauju podaci u saobracajnoj jer to vise nije orginalni motor?
    Da li se isplati potezati do japana zarad par konja vise a platiti prevoz kao drugi motor?
    Definitivno sam pre za zamenu motora nego ugradnju nos-a jer donosi poboljsanje po fabrickim normama i na duze staze. Pretpostavljam da ako se potrudim mogu naci odgovarajuci motor i u regionu bivse sfrj ili do nemacke barem pa me zanima da li neko ima iskustva sa kupovinom samo motora?
    Ili ceo slupani auto, jel moze to da se uveze?
    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #2
    pa pitaj darka kako ce on to da izvede
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #3
      Sve moze da se uveze, samo treba platiti prevoz dovde ako je slupan.
      U tom slucaju bi morao da juris kao sekulinu slupanu ili neki 1.8/115 iz BJ sasije, pa bi onda mogao dosta toga da prepakujes sa nje, bukvalno sraf na sraf.

      Darko se ne vazi on je imao V6 u startu

      Comment

      • RedboX
        CBC Senator XXL
        • 28.11.2006
        • 1537
        • Novi Beograd

        #4
        @Vocko mislis ako menjam motor onda i ecu i menjac da bi sve bio kako treba , naravno pod uslovom da su sve tri stvari iz istog auta u redu.
        Sta ako imam samo motor i ecu?
        Da li tada moj menjac (5+R) moze da posluzi?
        Meni su pozadi dobos kocnice, da li onda treba i tu da ubacima diskove (brembo recimo samo ti sanjaj prim.autor.)
        I naravno Dzej to jest ruke. Moracu Darka da detaljno ispitam koliko je platio majstora.
        A sta je sa auspuhom tj izduvnom granom da li se ona menja jer mi se cini da kod jacih motora nije na mestu gde je kod mene

        Smaram ja ali moram da znam sve o ovome.Necu da samo gledam i klimam glavom.

        A sad nesto bas onooo OT do OO jel mogu dva motora da se stave u mazdu uopste i postoji li uopste sansa da se usklade?
        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          #5
          Ajmo otpozadi (sta cu kad volim )

          Mogu 2 motora u svaki auto, samo je pitanje para i vremena koje bi ulozio u to, a onda mozes i da se pozdravis od porodicnog auta, jer mesta nece biti nigde
          Zato ta ideja otpada, kao i to da ti treba F-ica da bi sve moglo da stane

          Izduvna grana je u celoj prici najmanji problem, jer je dobijas uz motor, pa je onda nadovezujes na auspuh, a i to ces morati da menjas, jer fi veci kod jacih motora.

          Darko ce platiti majstora oko 130e, koliko se secam. U pitanju je Aca (nick Macola, mada ga nema nesto na forumu), mozda ce biti i vise u zavisnosti koliko posla bude bilo, ma da bi kod njega sve, skoro, trebalo da bude sraf na sraf.

          Dobos koci bolje od diska, ali... Ta stavka je u celoj prici najmanji problem, jer ces pri normalnoj voznji moci bez problema da se zaustavis, ali pri divljanju ces imati duzi trag kocenja. Mislim da je moguce prepakovati diskove cak sa 323F BG GT (ona kao giletova, jer su cini mi se kocnice iste kod svih benzinaca, mada treba proveriti)

          Treba ti ECU kao najbitnija stavka uz motor, bez njega ti nista ne vredi. Menjac koristis dok ga ne sahranis, a u medjuvremenu trazis drugi, jaci
          Mada opet, nisam upucen u mehaniku tvog modela. Za BA znam dosta toga, za BJ - ne
          Treba se raspitati koliku snagu tvoj menjac moze da izdrzi, ne verujem da moze mnogo. Kod BA do '97 trpi dosta, od tada, ili ti moj, je dosta nezniji.

          Comment

          • sekula
            CBC Član
            • 03.07.2007
            • 67
            • Beograd

            #6
            Da se malo umešam.

            Pazi načelno govoreći sve može da se nabudži. Pravo pitanje je koliko ti je ta gimnastika isplativa.

            No da krenem redom:

            ako menjam motor onda i ecu i menjac da bi sve bio kako treba
            Voćko ti je već odgovorio za ECU. Što se menjača tiče, realno možeš da zaboraviš. Naime, iako su prenosni odnosi slični nisu i spojevi sa motorom tako da na tvoj menjač ne ide 2.0 motor (http://www.protege323.com/content/25...ions/index.php)
            Sve u svemu, zaboravi.

            Sta ako imam samo motor i ecu?
            Bez menjača ne možeš ništa. Međutim nije samo menjač problem. Moraš da misliš na gomilu drugih problema koji se pri takvim zamenama javljaju. Pozicije za kačenje motora, napajanje strujom, ostali agregati (anlaser, alternator, pumpe i sl.) sve se to razlikuje, plus što su im i pozicije u motornom prostoru drugačije. Zapravo mali je broj motora (tzv. bolt-on) koji se mogu menjati bez ozbiljnijih prepravki.

            Meni su pozadi dobos kocnice, da li onda treba i tu da ubacima diskove
            Teorijski gledano ne moraš, ali relano gledano o izmeni razmišljaš da bi vozio brže. Ako voziš brže trebao bi da možeš i da se zaustaviš, zar ne? Još računaj i na uvećanje mase i...

            I naravno Dzej to jest ruke. Moracu Darka da detaljno ispitam koliko je platio majstora.
            Pitanje je koliko ljudi u BG realno znaju sve to da urade. Tu pre treba juriti neke trkače koji se i bave budženjem, a ne mazdine servisere.

            A sta je sa auspuhom tj izduvnom granom da li se ona menja jer mi se cini da kod jacih motora nije na mestu gde je kod mene
            Obavezno se menja kako ne bi gušio motor. U principu to ti je najmanja stavka a gotovo sigurno možeš da ga kačiš na svoju karoseriju uz minimalne prepravke.

            A sad nesto bas onooo OT do OO jel mogu dva motora da se stave u mazdu uopste i postoji li uopste sansa da se usklade?
            Poludeo si je l da?

            Ili kako se menjauju podaci u saobracajnoj jer to vise nije orginalni motor?
            Moraš da cariniš i registruješ nov motor kao izmenjeni deo, a cela procedura je donekle zamorna. Špediter ti je neophodan.

            Da li se isplati potezati do japana zarad par konja vise a platiti prevoz kao drugi motor?
            Po meni to apsolutno nije isplativo. Postoji i jeftinija varijanta. Britanci dosta uvoze tih sranja iz Japana (volan na istoj strani) a uvoz od njih je jeftiniji. Neki moji poznanici iz Holandije se baš time bave: kupe evropski auto kao osnovu a onda isti takav najnasviraniji iz UK za znatno manje pare i budže dalje, prepakuju.

            Definitivno sam pre za zamenu motora nego ugradnju nos-a jer donosi poboljsanje po fabrickim normama i na duze staze.
            To uopšte nisu stvari za poređenje. Fabrički jači motor je projektovan da traje koliko i tvoj slabiji, dok NOS znatno skraćuje životni vek bilo kog motora.

            Pretpostavljam da ako se potrudim mogu naci odgovarajuci motor i u regionu bivse sfrj ili do nemacke barem pa me zanima da li neko ima iskustva sa kupovinom samo motora?
            U ex YU nemoj ni da tražiš. Od Evrope moj uži izbor bi bio UK (rekoh već zašto). Ako si baš zapeo povezaću te sa špediterima koji samo to rade.

            Ili ceo slupani auto, jel moze to da se uveze?
            Po važećem zakonu ne možeš legalno uvesti auto koji ne može da prođe tehniči pregled. Jedino da ideš na divljaka, ali...

            Da zaključim: cela zajebancija bi te sigurno koštala mnogo novca i živaca i bio bi bez kola ko zna koliko. Kao krajnji rezultat bi imao tvoj stari auto sa starim neodgovarajućim vešanjem (npr. na mom i tvom automobilu vešanje je drugačije), lošim kočnicama i sa jednostavnim enterijerom, koji bi imao jači motor. Taj jači motor zbog vešanja nikada ne bi mogao ozbiljno da "uposliš", a sa svojim kočnicama ni da zaustaviš. Potrebu za zamenom točkova da i ne pominjem.

            Umesto toga, što lepo ne prodaš svoj auto i kupiš jaču verziju istog modela? Ništa ne može da pođe naopako (odmah dobijaš gotov proizvod), automatski dobijaš paket sa svim zajebancijama (motor, menjač, sportsko vešanje, bolju opremu...) a garantujem da bi te doplata izašla više nego 4 puta manje u poređenju sa zamenom motora.

            Na kraju krajeva, znaš da ja moj hoću da menjam za MX5, pa ako možeš da nađeš kupca za svoju makinu, lako ćemo da se dogovorimo.
            Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.

            Comment

            • RedboX
              CBC Senator XXL
              • 28.11.2006
              • 1537
              • Novi Beograd

              #7
              Sekula, okrutno precizan us allways

              Hvala ti mnogo.

              U principu si mi rascistio najvece dileme i nerelane zelje.
              mislim da je prevelika zahebancija menjati motor kod mene kad za te pare i prodatu moju mogu dobiti ono sto mi treba.

              Znas da mi se svidja tvoja ali moram da resim pitanje gepeka ili bar da stanemo jedan kod drugog da prebacim sve sto vucem trenutno pa ako stane da znam na cemu sam. Problem je sto neznam da li bi ti mogao da me sacekas dok ja ne prodam svoju i ne skupim razliku.

              Ali da sam obiljan jesam pa daj dodji u sredu da pogledam taj gepek i da znam da li da se upustam u dalju pricu.

              Hvala svima koji ste se ukljucili u pricu.Nazalost dokle god je finanisjiski momenat presudan necemo moci da se opustimo kod upgradea svojih ljubimica a o hemi motoru samo da sanjamo

              Moze tema pod kljuc, mislim da je sve receno.
              I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #8
                Ima u Cacku 2.5v6 u 626 jos uvek,ali ti neces stariji motor od karoserije

                Comment

                • sekula
                  CBC Član
                  • 03.07.2007
                  • 67
                  • Beograd

                  #9
                  Ja mu lepo kažem da kupi od mene auto dok još može, a on kuka o gepeku. C, c, c...
                  Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.

                  Comment

                  • RedboX
                    CBC Senator XXL
                    • 28.11.2006
                    • 1537
                    • Novi Beograd

                    #10
                    Samo vi zahebavajete

                    @Vocko Nebih stariji motor jer u cemu je poenta ako pocne da mi otkazuje posle ugradnje pa da se mlatima sa njime i prsne vise para nego da sam kupio celu sekulinu.

                    @Sekula iako izuzmemo gepek ( a nemozemo ) ja ne mogu da prodam moju za dovoljne pare da ne moram da puno doplacujem a ti nemozes prodati svoju ispod (cak i da mi extraaaa izadjes u susret) tvoje cifre jer ti se ne isplati.
                    To je ono najgore kad ulozis puno i znas koliko si ulozio ali to nikad neces dobiti pri prodaji.A ja ne zelim da ti ciganisem i prosjacim jer znam da imas svoje planove za druga kola i trebaju ti suske. btw jel se javljaju ljudi?

                    Elem sve je ovo u mojoj glavi , ljudski se nadati , a naravno ne planiram zamenu kola u narednih 5 godina tako da bi isao varijantom djak pesak iliti na parce. Pa ako izleti nesto povoljno od delova da skupljam na gomilu pa kad se sve skupi onda swap.Time se nadam da necu imati prevelik udar na novcanik odjednom. Mada bi u principu dobro bilo imati sve komponente na jednom mestu od istog vozila ali eto.

                    Kako ide prica sa slupanim strancima koju su vec ovde ako skinem motor sa njega moram platiti i carinu ?
                    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                    Comment

                    • sekula
                      CBC Član
                      • 03.07.2007
                      • 67
                      • Beograd

                      #11
                      Naravno da moraš da platiš carinu.

                      A da samo ubaciš turbinu?
                      Samo onda ništa od trajanja motora 5 godina .
                      Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.

                      Comment

                      • RedboX
                        CBC Senator XXL
                        • 28.11.2006
                        • 1537
                        • Novi Beograd

                        #12
                        Ne samo od trajanja nego nista ni ne dobijam a turbina kit je oko kile eura.Motor mi je prelab za takvu egzibiciju da bi dobio 20ak konja a to se ne isplati.swap za 1.8 od preko 100 konja e to bi bilo nesto
                        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                        Comment

                        • Vocko
                          CBC Senator XXL
                          • 25.04.2005
                          • 4556
                          • nBGd

                          #13
                          To bi bilo bacanje para, jer ces taj motor platiti boga i oca, a neces dobiti nista...
                          Swap jedino mozes sa motorom iz starije generacije ili da uzmes od sekule auto, treceg nacina nema.

                          Comment

                          • JNC
                            CBC Senator XXL
                            • 19.12.2006
                            • 1332
                            • Beograd

                            #14
                            Bolje ces proci da uzmes drugi auto, tipa sekulin, nego ta zajebancija, to uvek ispadve skuplji sport, jedino ako se ide na neke ekstremne stvari, ali to je druga prica.

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              ako razmisljas o dugotrajnosti tih v6 motora zaboravi...mazda nema u svojoj paleti dugotrajniji motor i bolje konstruisan(mislim na motor sa klipovima)..
                              da nije tako ne bi ga Ford gurao svugde normalno preradjen i znatno sa losijim komponentama,cak je to motor koji je isao j Jaguar-a Xtype sa 2,5l...
                              e sada da ima posla ima,da li se isplati,verovatno..da li se moze odraditi?
                              a sta ima da ne moze?
                              eno vam ga sale napakovao bmw-ov menjac na saaba...sve se moze,samo kad se hoce i ima volje i para i znanja
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X