promena vlasnika VAGa ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    promena vlasnika VAGa ?

    evropski sud pravde odlucio a nemacka Vlada prihvatila konacnu presudu da nemacki zakon o zabrani prodaje VWa nije prema pravilima EU i da shodno tome VW moze da se pusti u prodaju.
    Porse je vec izrazio nameru da preuzme VAG kroz kontrolni paket akcija, ASAP.
    VW je najveci evropski proizvodjac vozila, do sada specijalno zasticen lokalnim zakonom.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Ocekivana odluka, pao je jedini zakon takvog tipa koji je napravljen da cuva jedno preduzece u EU.

    Za sada Porsche ima oko 31% vlasnistva u VW, i dosta opcija za kupovinu VW-ovih akcija po 101 evro (danasnja cena 175e) i sad je u dobroj poziciji da ostvari svoj cilj a to je kupovina vecinskog udela u VW-u. Takodje, na drugom polju, VW, naravno u ime Porsche-a radi na spajanju MAN-a i Scanie u kojima je VW najveci akcionar i njihovom potpunom preuzimanju.

    Sjajno izvedena akcija od strane familije Porsche i Piech i njihovog tima predvodjenim Wiedekingom i Haerterom, svaka im cast

    Inace, ne mislim da se zuri Porsche-u da preuzme vecinski paket VW-a, posto zajedno sa vladom Nemacke pokrajne Donje Saksonije vec imaju 50.6%, sto bi trebalo da odbije napad nekog nezeljenog stranog ulagaca. Od domacih ionako niko nema interes....

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Ocekivana odluka, pao je jedini zakon takvog tipa koji je napravljen da cuva jedno preduzece u EU
      da, ocekivano.
      na redu je verovatno slican proces posto je nedavno Madjarska usvojila slican zakon, da cuva jedno preduzece- MOL koje je isto meta preuzimanja poslednjih meseci.
      za ocekivati je da nece trebati toliko vremena kao u nemackom slucaju.

      sto se tice Porsea, samo prenosim komentar koji sam cuo iz medija povodom odluke suda.
      imajuci u vidu i cenovne odnose koje si naveo (a o tome se obicno bas mnogo i ne govori) u tome vidim i motive.

      cini mi se da nastupaju bolji dani generalno za VAG grupu posle ovoga.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #4
        Definitivno bi trebali da nastuoe bolji dani, posto su ovi prilicno mracni sada. Porsche-ov management je postavio domaci zadatak za ostale u industriji kroz svoj razvoj iz ogromne dubioze iz 80-tih. VW-u treba temeljno preuredjenje odnosa koji tamo vladaju, pocevsi od radne snage (tu su vec postigli poene povecanjem radnih sati sa 28 na 35 nedeljno), jasnog pozicioniranja brendova, kresanje troskova na sve strane (reukovanje kompleksnosti automobila, gasenje ili prodaja Seat-a) i snazaj proboj na Americko trziste. Mislim da je Wiedeking izjavio da VW hoce do 2015 da prestigne Toyotu na globalnom nivou....ambiciozno, ali je on uvek imao ambiciozne ciljeve i uvek mu je polazilo za rukom.

        Videce se velike promene u VAG grupi veoma skoro, verovatno ce na berzi da prodaju deo Audija i dodju do kesa neophodnog za restruktuiranje VW brendova, vratice imidz narodnog auta, bez izleta tamo gde ne pripada.

        Sto se MOL-a tice, morace i taj zakon da padne, u suprotnosti je skroz sa EU zakonodavstom. Mogu Madjari da se puvaju kolko hoce da su Nemci uspeli da ga imaju 40 godina, ali nema mnogo vajde

        Comment

        Working...
        X