Koji FIAT-ov motor može bez problema u Zastavu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    #31
    Originally posted by Gumetina
    Aki je lepo rekao propali NACRT , a ne auto...

    jeste li videli nekad tipa sa koshem i trapom od juga ? a floridu ?
    Ajde dobro- propala, neuspela, jeftinija, nekvalitetna kopija Tipa, naravno sa zastavinim sklopovima i resenjima...

    Nisam rekao da je to isti auto, vec losa kopija...


    Ali pripadaju nominalno istom segmentu, duzina, sirina, razmak osovina, tezina, velicina rezervoara, oblik i koncept karoserije, sve je to ili potpuno isto ili vrlo slicno...


    Onda 1.4 motor koji istina nije toliko cest u floridi ali se ugradjivao- je italijanski motor isti kao i u Tipu i performanse su im sa tim motorom 95% iste...

    Uostalom pogledaj jedan test tipo vs florida kad se florida pojavila...

    http://img214.imageshack.us/my.php?imag ... 0032wz.jpg

    istina test je malo jugoslovensko patriotski neobjektivan kad su u pitanju detalji ali sa desna su podaci- verovatno tacni.

    i detetu bi bilo jasno da je u pitanju neuspela i losa kopija tipa

    Comment

    • Misko M
      CBC Senator XXL
      • 17.03.2007
      • 652
      • BG Vozdovac

      #32
      ...nece se yugo tek tako raspasti od dizela, tu su mnogo bitniji nosaci nego limarija !!!
      ...stave se lepo mekani nosaci motora i oni ce da upiju te vibracije !!!
      ...ako se ne raspadne mali n i hibridi sa onolikom plastikom umesto gume nece ni jedan "fabricki" dizel sa mekanim nosacima !
      a sto se tipa i floride tice, po meni oni nisu ni iz iste galaksije !!! fabricki tipo trpi i motor iz integrale ili coupea a florida se jedva bori sa 1.3 efi !
      ...drugar je uzeo novu pre dve godine sa pezoovim motorom 1.6 TOTALNO se raspala !!! a motor nov

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #33
        pa do istih zakljucaka biste dosli i da uporedjujete npr. kineske kopije evropskih i japanskih automobila sa originalima

        to samo potvrdjuje moju tvrdnju da je florida losa i neuspela kopija Tipa

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #34
          ja ne vidim NIKAKVU slicnost izmedju tipa i floride. zabludu unosi 1.4 motor koji je na pocetku ugradjivan, sve drugo je razlicito.
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #35
            Florida nije, niti je ikada bila kopija Tipa. U isto vreme su razvijana oba modela, a Florida je zvanicno predstavljena (1997) pre Tipa (1998). To sto je kasnije krenula u porizvodnju i u nikakvim kolicinama je druga stvar.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #36
              Ona je mozda samo dizajnerski osvrt i odraz tog vremena u Fiat-u, ali nema blage veze ni platforma ni NISTA!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                ajde da pojasnim sitnice...
                Tipo i Florida jesu iz iste kuhinje, i isti im je dizajner/ bazni konstruktor.

                nalogodavac je razlicit, i nalogodavac je primenio odnosno promenio baznu konstrukciju prema svojim zahtevima.
                tako je Fiat popravio osnovnu verziju Tipa koja se zasnivala na Ritmo platformi i dobio novo resenje a Yugo je takodje promenio osnovnu verziju sa papira onom verzijom koja je realna za proizvodnju.
                u prevodu, Fiat je ulozio pare u nove alate, tehnologije i proizvodnu liniju, i raskinuo sa Ritmo familijom.

                Yugo je Floridu opremio Fiat 1.4 motorom, menjacem iz modela 101 uz prilagodjenje, prednjim trapom iz Juga55 opet prilagodjenim po merama a zadnji trap je kupljen u VWu odnosno u TASu i prilagodjen merama.

                dakle, Florida jeste Tipo u pelenama, odnosno prva vezija Tipa zasnovana na Ritmo (128/101) osnovama koju je Fiat potpuno napustio, uz zadrzavanje menjaca i trapa koje je vec postojalo u modleima 101/128 i 55.

                a kako lisnati gibanj nije bilo vise moguce imati kao osnovu, pozadi je uzeto resenje sa Caddy-ja koje je sitno modifikovano resenje Golfa.
                ali amortizeri su bili iz Pristine, opet neka mesavina i razlikovali su se od VWovih.

                instrument tabla je bila Jugoplastika, Split, i opet to resenje je ono sto je trenutno bilo raspolozivo, nije se razvijalo posebno za Floridu.

                i inace razvoj u fabrici Yugo (tada se tako zvala, valjda zbog izvoza u SAD) nije nikada bila jaca strana, gotovo nista nije samostalno osmisljeno za 30 godina pre toga, Florida je bila prekretnica. prvi proizvod gde je uopste koriscen mozak, tj nesto inovirano - nije cista licenca.


                i napravili su hibrid.
                kasnije je usled nemanje para da kupuju gotove 1.4 motore ubudzena i varijanta sa 1.3 efi motorom.
                opet taj motor je domaci hibrid klasicnog prastarog motora kome je dodat Bosov motronik. (nije ni bio u Fiatima u takvom obliku- Fiat je tradicionalno koristio Mareli-Veglia elektroniku).

                to je ono sto je meni poznato iz nekih davnih izvora/ vremena kada je to bilo aktuelno, po secanju.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #38
                  Brick je kao i uvek dao precizno i detaljno objasnjenje

                  Comment

                  • Laki GSi
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2006
                    • 2426
                    • Beograd-Vozdovac

                    #39
                    Nekadasnji sef sportskog odelenja u zastavi je imao zastavu 101 u kojoj je bio motor 1.6t i namerno je auto vozen i unistavan bez i jednog jedinog ojacanja kako bi stvarno proverili koliko je to "slaba" skoljka. Po njegovim recima auto je vozio ko je stigo,uglavnom je saltana brzina onog trenutka kad pocne u "iber" obrtaji da ulaze i tako je vozen 5 god.i tek je tad doslo do puckanja skoljke. Coveku verujem i nema potrebe da me laze!
                    Inace ja sam imao ideju da pakujem 2.4jtd kod mene ali skupa registracija
                    Sta se zamlacujete sa tim idejama,imam 1.1 motor sta mislite o tome da ubacim 1.3!? U jeee koji napredak,a spucano para i para a efekat 0!!!??!??

                    Teoretski u zastavino vozilo moze i 6.0 bi-turbo samo ako ste dovoljno patriota
                    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #40
                      Sto se tice jacine skoljke i Fiat D motora,setite se da je 1301ccm,45KS dizel,pored Una isao i u Pandu,127 pa cak i u 128 !

                      Comment

                      • Kenno
                        CBC Senator XXL
                        • 21.08.2006
                        • 460
                        • Zenica, BiH

                        #41
                        Nije isao diesel u 128 nikada.

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          #42
                          Ja sad nesto neznam spanski ali http://www.geocities.com/autosuruguayos/128diesel.html .

                          Comment

                          • Kenno
                            CBC Senator XXL
                            • 21.08.2006
                            • 460
                            • Zenica, BiH

                            #43
                            nisam znao

                            Comment

                            • Laki GSi
                              CBC Senator XXL
                              • 15.10.2006
                              • 2426
                              • Beograd-Vozdovac

                              #44
                              Da mi je neko ovo pricao ja bi ga oterao u 3 p.m.

                              @Flavio
                              Stvarno svaka cast za link
                              Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                              Comment

                              Working...
                              X