Peugeot 206 1.6 16v XR - korisnicko uputstvo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miki
    CBC Početnik
    • 31.10.2007
    • 7
    • Pančevo

    Peugeot 206 1.6 16v XR - korisnicko uputstvo

    Zna li neko gde spada ovaj model?
    Trebalo bi da je u sustini XS. Inace u pitanju je 1.6 108 KS.

    Posto je kupljen polovan (iz uvoza) treba mi nekakvo uputstvo za njega.
    Sta znace poruke na bord kompjuteru, kako ga podesavati? Sta je sta na komandnoj tabli? Kojekakva podesavanja i sl.
  • mishkom
    CBC Senator XXL
    • 07.08.2007
    • 591
    • N/A
    • N/A

    #2
    Pa pogledaj na Verano sajtu u konfiguratoru sta spada u XS, a sta u XR ...
    U sustini sve ti je to isto... Ima razlike u boji sedista, bzvz ...

    A za bord, moraces da nadjes uputstvo. . . Tamo se svasta prikazuje, npr. trenutna potrosnja, autonomija (koliko jos mozes da predjes sa gorivom u rezervoaru), prosecna brzina, predjena kilometraza od poslednjeg serisa, i tako redom. . Postoji kao informacija datuma, sata, i spoljene temperature ...

    A ti podaci na bordu se menjaju bocnim pritiskom na rucici gde su brisaci.

    Comment

    • vucko
      CBC Član
      • 06.08.2007
      • 88
      • Belgarde

      #3
      Korisnicka uputstva (cak i na srpskom jeziku) za sve Pezoe mozes da nadjes na Peugeot Infotec sajtu:



      Moras da se registrujes i onda ulogujes.

      Nije mi jasno da li imas board compjuter ili samo displej za radio. Ako je board ima dve linije texta, a ako je samo displej za radio ima jednu liniju texta (manji je).

      Elem, prvo setuj displej na engleski da bi procitao koja je poruka (drzis dugo desno dugme pored displeja i ulazis u meni za podesavanje parametara: jezik, jedinice mere, sat, datum).
      Objasni malo st ti se desava pa ce neko mozda da prepozna o cemu se radi

      Pozdrav... i srecno sa novim kolima. Mislim da je taj 1.6 16V jako fina masina. Ja sam je imao u Xsari.

      Comment

      • Miki
        CBC Početnik
        • 31.10.2007
        • 7
        • Pančevo

        #4
        Hvala na pomoci.

        Neke stvari su mi jasne, kao potrosnja, prosecna potrosnja, predjeno kilometara, koliko jos moze da predje sa preostalim gorivom itd. Medjutim interesuje me znacenje poruka koje povremeno izbacuje.
        Auto vozi supruga. Pre nedelju dana joj prijavi ICE ALERT, nismo imali pojma na sta se konkretno odnosi. Kod majstora na kompjuteru su konstantovali vodu u gorivu (tog jutra je bilo hladno 3-4 stepena). Interesantno je da je 5-10 km (otvoren put) isao na dva cilindra (prvom i cetvrtom), a supruga kaze da nije primetila razliku u voznji (inace zna da vozi i 150km/h, tada nije).

        Interesuje me i podesavanje klime (jasno mi je ono generalno grejanje/hladjenje). Interesantno je da kada je iskljucena klima vazduh ne cirkulise kroz otvore, vec mora klima da se ukljuci na trenutak na grejanje ili hladjenje i onda kada se ugasi vazduh cirkulise (topao ili hladan).

        Trebalo bi da ima grejace retrovizora. Kako se ukljucuju?

        Kada smo ga kupili uradili smo servis (zupcasti, spaneri, kais od alternatora, ulje, filteri). Jedino sto majstor nije nasao gde je filter za gorivo (iako smo ga kupili i prodavac tvrdi da je to za taj model, filter je metalni i nije farban). Zvali su i zvanican servis i izgleda da je u pumpi u rezervoaru. Da li mora da se otvara rezervoar?

        Gde ima kozmetike za Peugeota da se kupi? Supruga kuka, poskidali joj metalne kapice na gumama (posto ima alufelne), pa da kupim druge da skinu i te pa da je ubedim da stavi plasticne.

        Comment

        • mishkom
          CBC Senator XXL
          • 07.08.2007
          • 591
          • N/A
          • N/A

          #5
          Originally posted by vucko
          Korisnicka uputstva (cak i na srpskom jeziku) za sve Pezoe mozes da nadjes na Peugeot Infotec sajtu:



          Moras da se registrujes i onda ulogujes.

          Nije mi jasno da li imas board compjuter ili samo displej za radio. Ako je board ima dve linije texta, a ako je samo displej za radio ima jednu liniju texta (manji je).

          Elem, prvo setuj displej na engleski da bi procitao koja je poruka (drzis dugo desno dugme pored displeja i ulazis u meni za podesavanje parametara: jezik, jedinice mere, sat, datum).
          Objasni malo st ti se desava pa ce neko mozda da prepozna o cemu se radi

          Pozdrav... i srecno sa novim kolima. Mislim da je taj 1.6 16V jako fina masina. Ja sam je imao u Xsari.

          Hvala Vucko, to mi je trebalo. . . Namucih se silno da nadjem uputstvo i nista. . . Nije srpski, hrvatski je, ali odgovara


          A jel imas neki link ka servisnom uputstvu ?

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Ice alert je obavestenje da je spoljna temperatura blizu 0 stepeni, odnosno moguca pojava leda na putu, nema nikakve veze sa radom motora ili nekom greskom. A majstor koji ne zna sta to znaci (ili mozda zna ali namerno pravi problem gde ga nema) ili zaista nema pojma ili pokusava da te zavuce za popravku kvara koji u stvari ne postoji.

            Ovo za cirkulaciju ne kapiram... kada je klima iskljucena, kazes vazduh ne cirkulise kroz otvore - pa kuda onda cirkulise? Je li u pitanju obicna ili automatska klima?

            Grejaci retrovizora (ako ih imas vide male tackice na retrovizorima) se pale gde i grejac zadnjeg stakla.

            Filter bi trebao da je postavljen ispod auta, uz desnu sajtnu, blizu zadnjeg desnog tocka, mali metalni cilindar. Ima i filter na potapajucoj pumpi, ali taj se ne menja. Peugeot nije bas toliko blesava firma da izmenjivi filter goriva stavi u rezervoar... nepotrebno i neprakticno.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • vucko
              CBC Član
              • 06.08.2007
              • 88
              • Belgarde

              #7
              Ne znam gde ima servisno uputstvo da skines. Ja imam neko francusko u pdf. formatu ali za stari model 206-ice (do 2002) al' moze da posluzi.
              Zapravo ne znam za sta bi ga ti koristio.

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                Re: Peugeot 206 1.6 16v XR - korisnicko uputstvo

                Originally posted by Miki
                Zna li neko gde spada ovaj model?
                Trebalo bi da je u sustini XS.
                Koliko se sećam XR je osnovna ili XR Presence druga po redu, a XS je ona sa sportskim sedištima, drugačijim branikom, a kasnije i alu felnama ...





                Comment

                • mishkom
                  CBC Senator XXL
                  • 07.08.2007
                  • 591
                  • N/A
                  • N/A

                  #9
                  Re: Peugeot 206 1.6 16v XR - korisnicko uputstvo

                  Originally posted by gordi014
                  Originally posted by Miki
                  Zna li neko gde spada ovaj model?
                  Trebalo bi da je u sustini XS.
                  Koliko se sećam XR je osnovna ili XR Presence druga po redu, a XS je ona sa sportskim sedištima, drugačijim branikom, a kasnije i alu felnama ...
                  a da jeste, ja sam pomesao, mislio sam na XT(umesto XR, kao sto sam rekao)

                  Comment

                  • Miki
                    CBC Početnik
                    • 31.10.2007
                    • 7
                    • Pančevo

                    #10
                    Ovaj XR (april, 2003) ima sledece:
                    1.6, 108 (110) konja, troje vrata, spojler pozadi gore, sportske branike (prednji ima veliki otvor za vazduh kao kod 307ce, zadni je izbacen), niklovana izduvna grana, alu felne pezoove, gume 195x55 petnaestice (imao je i niklovane kapice na ventilima), retrovizori imaju grejace (imaju tackice), maglenke, prednja svetla su H7 (staklo na farovima je providno), pozadi su obicna svetla, poklopac rezervoara je obican, sedista nisu Rikaro ali lice (udobna su), kozni volan, elektro podizaci, elektro retrovizori, digitalna klima, dva erbega, dva para zvucnika (veliki u vratima i mali gore), radi nije originalan vec Pioneer koji svetli crveno kao i bord kompjuter i komandna tabla (nije obicna) koja svetli belo i narandzasto, zadnja bocna stakla se otvaraju (na napolje) i crn je.

                    Majstor je OK. Covek se trudio maksimalno i nije nasao filter goriva. Dijagnostiku za Ice Alert nije ni naplatio, a razlog odlaska kod majstora je sto je u jutru radio kao dizel a Ice Alert se samo poklotio sa tim. Zamenu oba kaisa, spanera, ulja i filtera i polenskog filtera je naplatio 50 evra. Radionica mu nije prcvarnica, ima KTS, rade on i sin a sin ima druga u pezoovom servisu.

                    Comment

                    • gordi014
                      Moderator
                      • 02.10.2004
                      • 1049
                      • Valjevo, Srbija
                      • PEUGEOT 206 XS 1.6

                      #11
                      Imaš kakve slike, ovi branici zvuče k'o onaj GT paket koji se mogao naknadno kupiti... al' pazi oprema ti se razlikuje zavisno od godišta i tržišta...
                      Ako imaš fotke, poseti ovaj podforum: Novi član ili novo "grlo" u Vašoj ergeli

                      Comment

                      Working...
                      X