prijatelj ti ocito ima dosta para cim oce da se ukopa sa alekom . poznajem tipa koji je radio tri generalne na istom i na kraju kupio jos jedan malo bolji krs prebacio motor da bi ga na kraju prodao za iste pare. bolje da kupi keca
prijatelj ti ocito ima dosta para cim oce da se ukopa sa alekom . poznajem tipa koji je radio tri generalne na istom i na kraju kupio jos jedan malo bolji krs prebacio motor da bi ga na kraju prodao za iste pare. bolje da kupi keca
Pa sta da vozi u kecu,moskvic je zakon za transport i tovar,moze da nosi celog keca,ladin motor u njemu je ok,moskvichev izdrzi oko 100k,vishe nego kec
e ljudi nemojte po kecu, evo od mog caleta
kec GVX 1987, 1116ccm
truo, i rdjav ali sa
280.000km bez generalne. Od 1994 do 2000 godine SVAKI dan je vukao teret (neki put i po 800kg). Na kraju krajeva, pogledajte post o trajnosti motora. A sto se tice aleka, to je moj stric vozio (slatko, 10-ak godina) mada znam i suprotne primere
Pravili su se 80tih kvalitetni motori,pa cak i automobili u zastavi,ali to je prosleost,inace i Aleko sa Ladinim izgura oko 200-250k,a Moskvichev oko 150k moze i vishe uz dobro odrzavanje
Comment