Potrosnja kod automobila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SALE
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2005
    • 841
    • Banovo Brdo

    Potrosnja kod automobila

    Boost koliko trosi tvoj auto kad ga normalno vozis, a koliko kad ga cepas. Posto ono u litrama po min nije bas najtacnije ( to je valjda teoretski koliko bi trosio pod punim gasom, a ne realna potrosnja na 100 km).
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Posto je sistem TuRbinskog upravaljanja APC (Automatic Performance Control) motor se ponasa kao da je obican super potentan atmosferac u normalnoj voznji.
    Dakle na brzini od :

    50km/h : 5l/100 km
    90Km/h : 6l/100 km
    140km/h: 7l/100 km
    200km/h: 11l/100km
    250Km/h: 18l/100km
    280km/h: 26l/100km

    Maksimalnu u ubrzanju u 5-oj od 120Km/h na gore 80L/100Km

    Najveca prosecna potrosnja koju sam imao je kad sam na Race stazi, na Knutstorp ting sam imao prosek 62L/100Km dakle na totalnih 30km igre je posrkao 20l chorbe
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • SALE
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2005
      • 841
      • Banovo Brdo

      #3
      Pri konstantnoj brzini je bas stedljiv, al pri punom gasu JOJ ko ce ga napojiti

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ma ja cu ga ispraviti SALE, zaboravio je nule pri konstantnim brzinama
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • SALE
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2005
          • 841
          • Banovo Brdo

          #5
          Pa i meni je palo na pamet bar 1 ispred , a negde i 2.
          Mada opet ne naslucujem koliko je to po gradu.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Pa , u normalnom saobracaju je nemoguce naterati ga na neki prosek od preko 15l/100Km , nema uslova , ili islajfuje pa mu padne opterecenje, ili nema puta, jer ubrzava prilicno brzo, dakle samo na momente se dolazi do nekoog max opterecenja tako da neutice na prosek nesto znacajno
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Ovaj motor nema nikakve veze sa potrosnjom sa icim sto si doziveo

              Saabo je bio samnom i uverio se da sve sto je znao prestalo je da vazi
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                #8
                Strava pa njega onda uopste nije problem napojiti.
                Vozio sam jednog BMW-a 540i njemu potrosnja po gradu retko pada ispod 20l mada je kod svakog ubrzanja na oko 30l, u pocetku sam pomislio da laze pokazivac medjutim i pored velikog rezervoara kazaljka brzo pada, tako da je preskupo vozikati se njime stalno.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Eh.. BMW .. posalji im link na forum, otvoren sam za diskusiju
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Originally posted by BOOST
                    Eh.. BMW .. posalji im link na forum, otvoren sam za diskusiju
                    Za kakvu diskusiju i kakav link, da stavim ja slike tog 540 sto je komsa vozao, a i ja. Hehe SALE ccm duplo.
                    Podelio sam temu.
                    Dalje za BOOSTA, nisu mi jasne neke konstante dok su mi neke potpuno realne i normalne, pa pojasni malo, jer to trnutna na bordu ili prosek na bordu pri pokazivanju prosecne brzine koja je tu navedena. Na pr. konkretno mi nisu jasne potrosnje od:
                    140km/h: 7l/100 km
                    200km/h: 11l/100km
                    Jos nesto jer su ti dugacke brzine, kakvi su prenosi?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Zakucan na Cruse controleru, sa prosekom na boardu.

                      Mislio sam na inzinjere BMWa, da mogu da se prikljuce na CB
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        5-a brzina 1000rpm 45Km/h

                        To sto ti nije jasno, je da kad se dovede do odredjenog aerodinamickog otpora da APC navodi TuRbinu i da se stepen iskoriscenja goriva menja na bolje

                        Odatle nedoumica?
                        Tek kad se pretera mora se dodavati extra goriva za hladjenje turba i tada dolazi do povecanja
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Pa sta da ti kazem ti bi onda mogao na ona takmicenja za potrosnju.

                          Nego ajde jos detaljnije, mislis aerodinamicki otpor koji se stvara pri tim brzinama je povoljan pa senzor opterecenja da signal za jaci boost, pogotovu kad si na cruser controlu.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Upravo tako , dobro si protumacio
                            Na 210 pocinje da se menja za njegove aerodinamicke parametre.

                            Vec na 70Km/h dolazi do prvog zida, to je opste pravilo a manje vise sva auta. CW faktor ima jako malo uticaja na ovu promenu, u pitanju su osnovni fizicki zakoni. Do 70Km/h gurao zid iliiglu skoro da nema razlike.
                            Tako da TuRbo kod njega radi progresivno u zavisnosti od opterecenja motora.
                            Vrlo pametan izmu, i povoljan na sve nachine.
                            Sledece sto je interesantno je da dolazi do zakljucavanja obrtnog momenta kad se Cruse ukljuci.
                            U sustini se sve pomalo razlikuje od standardnog navodjenja atmo motora.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Potpuno kapiram
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X