Koliko godina zivi auto renomiranih proizvodjacha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Koliko godina zivi auto renomiranih proizvodjacha

    https://www.metro.se/se/article/2007/05 ... /index.xml

    Chevrolet 24
    Mercedes-Benz 21,9
    Volvo 21,4
    Saab 20,4
    BMW 19,6
    Volkswagen 19,6
    Audi 19,4
    Mazda 19,4
    Toyota 19,2
    Ford 18,9
    Opel 18,9
    Honda 18,6
    Subaru 18,6
    Nissan 18,4
    Mitsubishi 17,7
    Lada 17,6
    Daihatsu 17,3
    Fiat 17,2
    Peugeot 16,7
    Citroën 16,1
    Chrysler 15,6
    Renault 15,6
    Suzuki 15
    Skoda 12
    Seat 11,5
    Hyundai 10,6
    Kia 9,2
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Statistika je vadjena na racun 98 359 auta koja su zavrsila na otpadu.

    Americka kola , to nisu malecki najjeftiniji ameri, nevoze Norvezani to

    Ovo je realnije za obicne amero aute

    Chrysler 15,6

    Zivela SO na putevima !!
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #3
      Jel se ovo odnosi na Svedsku samo, ili?

      BTW. mislim da je posledica ovako dobrog plasmana Chevroleta mali broj vozila u uzorku.

      Svidja mi se plasman MB-a

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #4
        Ono za Škodu su verovatno mislili na stare modele, mada koliko ih(starih modela) ima u životu u Srbiji ta statistika je sigurno pogrešna!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Ja sam mislio da se u Evropi automobili bacaju posle 3 godine. Kad ono idu na otpad sa 20tak godina?
          Kako se ovde predstavlja Jevropa, pa tamo bre se i zena baca posle 3 godine i menja za noviji model....
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ako se dobro secam podataka od pre par godina, prosecna starost voznog parka gradjana u Nemackoj je oko 8 godina.
            za EU je oko 11 godina.
            u SAD je oko 16 godina.

            ali, to se podrazumeva i odnosi na tehnicki ispravna vozila.
            /kada bi kod nas samo tehnicki ispravna vozila ulazila u prosek, bili bi medju najboljima posto kod nas vozila 10+ godina se retko odrzavaju (i popravljaju redovno) na nacin da zaista budu u potpunosti ispravna./


            nova vozila, starosti 1-3 godine, postoje i u opticaju su medju firmama kao sluzbena.

            malo bi teze bilo da gradjani pozajmljuju novac (kredit, lizing) svake 2 ii 3 godine ponovo ispocetka kada jos ni prethodni dug nisu vratili.

            retko ko tamo kupuje auto za novac, svoj novac, tj kes/ ustedjevinu u smislu da odmah isplati celokupnu vrednost auta.

            to ne rade ni firme (operativni lizing koriste).

            kod nas je vozni park neproporiconalno dobar i vise odgovara stanju za jednu srednje do bolje razvijene zemlje nego za siromasnu zemlju.

            otkuda nasem narodu para za zapadne automobile a bez zapadnih plata misterija koja zbunjuje posmatrace koji nas gledaju sa strane...
            balkansko umece (pre)zivljavanja

            ne treba podaci da budu iznenadjenje, resurs jednog automobila uz odrzavanje se ocekuje od 15-25 godina minimalno.

            pa Zastava kada napravi auto, je nekada standardno bila izradjena da bude u zivotu bar 10 godina, 101 recimo modeli sa kraja 70tih ili Jugo sa kraja 80tih.

            da bi naterali gradjane da redovnije otvaraju novcanike auto fabrike su krenule putem taktike, prodaj auto napravi da se namerno pokvari za 5 godina pa da opali po dzepu za popravku, i nateraj da kupi novi jer stari kao vise ne valja, raspada se.
            ili objavi da je posle 3 godine zastareo model, povuci rezervne delove iz ponude...

            umesto produzavanja zivotnog veka po osnovu kvaliteta danas automobili postaju sa sve kracim resursom zivota, uz ogroman gubitak na vrednosti /amortizaciji za svega par godina upotrebe.
            a cene su otisle na gore istovremeno.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • boolero
              CBC Veteran
              • 07.10.2004
              • 175
              • Beograd

              #7
              Originally posted by sw.brick
              ili objavi da je posle 3 godine zastareo model, povuci rezervne delove iz ponude...
              Jesi siguran za ovo?
              Negde sam procitao da ima propisano koliko godina moraju da se prave rez. delovi, neshto tipa 7-10 godina.
              OTS

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Prvi put da vidim postavljenu neku realnu sliku.
                Vrlo realna slika kvaliteta nemacke i swedske autoindustrije naspram francuske i zabarske....tako je najvise i na nasim drumovima....vidi ovaj matori SAAB ili volvo, vidi ova mecka jos taxira posle 30god., vidi ovaj golf jos nigde nije truo, pogledaj ovaj BMW jos nije slomljen, Japanac se jos uvek kotrlja nikako da se nesto pokvari.....a od ALFE ni traga ni glasa....raspad sistema posle 10god. ne isplativo daljnje ulaganje.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Originally posted by BRABUS
                  Jel se ovo odnosi na Svedsku samo, ili?

                  BTW. mislim da je posledica ovako dobrog plasmana Chevroleta mali broj vozila u uzorku.

                  Svidja mi se plasman MB-a
                  U postu iznad sam napisao da je statistika iz NORVESHKE.

                  Dakle u malo okrutnijim uslovima zivljenja za jedan auto nego sto su zemlje juznije.

                  U sustini vazi i za Svedsko trziste.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • low rider
                    CBC Senator XXL
                    • 03.04.2006
                    • 613
                    • Beograd

                    #10
                    Edit by Boost: Provokativan tekst odstranjen.

                    Sa druge strane ne vidim u cemu je razlika izmedju misljenja sbabe su najbolje ili italijani su najbolji. A jos je klizavije donositi zakljuke o opstem kvalitetu neke marke u odnosu na dugovecnost, poredeci proizvodjaca sportskih automobila i one koji su raznovrsni i vecinski prave automobile druge namene. A onda jos kada je istrazivanje sprovedeno u jednoj zemlji .
                    Sve u svemu ja sam misljenja da je u proslosti bilo mnogo lakse doneti ispravan sud o tome ko kakva kola pravi, i da taj sud vredi neko duze vreme. Cinjenica je da se dobar glas daleko cuje, los jos dalje, ali i da su mnogi u fazonu "during the war ...".

                    Po meni danas takva globalna razmisljanja imaju malu vrednost. Svi su mnogo bliskiji jedni drugima (kada pricamo u okviru evrope), trziste surovo kaznjava svaku i najmanju grescicu, i mnogo mi je bliza prica o kvalitetu na nivou pojedinih modela/cena, a ne na nivou brendova.

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #11
                      pa ako se ne varam kod nas se uglavnom voze vozila radjena za zapadnoevropsko trzite. Druga stvar je sto im se nacin odrzavanja na balkanu drasticno menja a i nacin exploatacije.
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #12
                        Re: Koliko godina zivi auto renomiranih proizvodjacha

                        Originally posted by BOOST
                        https://www.metro.se/se/article/2007/05/21/22/3059-45/index.xml

                        Chevrolet 24
                        Mercedes-Benz 21,9
                        Volvo 21,4
                        Saab 20,4
                        BMW 19,6
                        Volkswagen 19,6
                        Audi 19,4
                        Mazda 19,4
                        Toyota 19,2
                        Ford 18,9
                        Opel 18,9
                        Honda 18,6
                        Subaru 18,6
                        Nissan 18,4
                        Mitsubishi 17,7
                        Lada 17,6
                        Daihatsu 17,3
                        Fiat 17,2
                        Peugeot 16,7
                        Citroën 16,1
                        Chrysler 15,6
                        Renault 15,6
                        Suzuki 15
                        Skoda 12
                        Seat 11,5
                        Hyundai 10,6
                        Kia 9,2
                        Najludje u celoj prichi je shto ova statistika (osecam) nije uopshte interesantna prosechnom Shvedjanu, ako 5% ljudi tamo vozi ove matore krsheve (ili rachuna na njih) onda ce ih izbaciti iz EU i promeniti im ime u Sweerbia. A mi cemo opet da promuknemo "nadvikujuci" se oko brendomanije.

                        DRUGA Stvar: Svaka statistika ima makar desetak razlichitih tumachenja:



                        Sve u svemu, cela pomama oko ove teme je mlacenje prazne slame. Kada se izvede zakljuchak na osnovu iste; svi bismo trebali kupiti Ladu, jeftina je i nevidjeno dugo traje.
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Prodja novih auta i malo statistke iz Svedske z oktobar 2007, dakle novo reg u oktobru.





                          Lista odozgo iz Norveske ukazuje dakle na auta pravljena pre u sustini 20 godina unazad.

                          Malo je ovih sa ove liste koju sam okacio da ce doziveti tu starost.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #14
                            Konsultovao sam par drugara koji stalno ili povremeno žive i rade u SWE i oni tvrde da tamošnja populacija jako dugo zadržava svoja novo-kupljena vozila.Naravno ova vozila se veoma savesno održavaju tako da dožive duboku starost.Ovo se posebno odnosi na neki raniji period kada se u najvećoj meri vozio SAAB, Volvo, Mercedes, naravno, Audi-VW i sl.
                            Boost neka me demantuje ako nisam u pravu
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Misljenje je kao guza, svakom tudje smrdi.

                              Zakljucavam na 24 sata, autmatko otkljucvanje... tek da se oladite.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X