E,ovako.U pitanju je 323F,sto za ovu temu nema ama bas nikakve veze.Na zadnjem braniku pre izvesnog vremena prilikom pranja vozila spala je farba i napravila "fleku" 1,5 x 1,5cm(otprilike!). Malo boljim zagledanjem primetio sam da je tu najverovatnije bio neki udarac,ne sudar sa drugim vozilom,mozda se biciklista zakucao ili je neko necim udario.Znaci nema nikakvog udubljenja vec ja samo farba ostecena.Sada stalno kada perem auto,kazem majstoru da ne "gadja" smrkom taj deo,i sve vise me to nervira.Mislim da kada bi na uzeo rukom da skidam,skinuo jos farbe.Razmisljao sam da li tu da nalepim neku nalepnicu,ali me nervira jer fleka nije tacno na sredini vec malo udesno pa estetski ne bi bilo lepo,a i ne znam koliko su vodootporne nalepnice.Cak sam hteo i da odem kod majstora da mi to sredi,ali jedan tzv. majstor mi kaze da bi on farbao ceo branik i to je nekih 70e.Posto ih ovde u Kraljevu ima malo,ne znam da li me zavlaci i hoce da napravi magarcem!? Zar ne moze takva flekica da se sredi a da se ne farba ceo branik? Ako neko ima pametan predlog i resenje,unapred sam mu zahvalan.Pozdrav iz Kraljeva.
Zadnji branik
Collapse
X
-
Pa možeš da uzeš sprej da ti smiksaju baš po tvojoj boji i malo zamaskiraš
kada se ispolira ne bi trebalo da se puno vidi, ali opet kada se čovjek približi biće jasno da je špricano
Sada ne znam hoćeš li da bude perfektno, jer je najbolje cijeli branik
Mada mi je malo puno za branik 70 eura
-
-
Pitanje je da li je samo tako mala ili je to uzelo maha ali se jos ne vidi.I ovde u BG mislim da je ceo brani oko 70eur cisto za poredenje.Neznam da li tvoji rade parcijalno krpljenje i farbanje , javice se neko verovatno ko to zna.I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
-
Moguce da sam se ja malo prebacio misleci na farbanje krila a ne branika, branik je bio jeftiniji od 70eur , negde izmedju 30-50eur zavisi od majstora sto rece kolega goreI don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
-
Krpljenje je oko 25-30e, ali je zaista potreban dobar farbar da potrefi nijansu bele koja je "odstojala" par godina.
Covek kod koga sam prvo bio je zeznuo stvar i deo koji je zafarbao izgledao je zut, drugi je odradio posao kako treba, a na kraju me ispalo kao da sam ceo ofarbao
Stoga prvo se raspitati o majstoru, pa tek onda... Inace sam sa farbarima imao najvise problema, kao jos neki iz kluba, dok su limari, iznenadjujuce bili korektni i ispostovali rokove.
Comment
-
Comment